Gulrotsaft Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Den du trykker på først kommer etter 2 kills, såfremst du ikke har hardline. Om du klarer 8 kills utn scavenger så er jo det optimalt da du kan bruke noe helt annet der Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Igrunn en pussig greie. Både i MW2 og MW3 er jeg som regel den beste eller nest beste spilleren, og som regel klart best ratio, men likevel er win-ratioen typisk 1/10 i alt annet enn FFA. Fatter ikke at det kan være så ubalansert 30 kills er nesten aldri nok i TDM f.eks... Endret 27. februar 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Samme her. Nå har jeg ikke spilt MW2 på en stund, men i MW3 er jeg som oftest den med flest kills, men alikavel så taper vi :S Edit: Det hadde forøvrig fortsatt vært morsomt om flere herifra kunne delt Steam-ID så vi kunne spilt sammen. Bestandig gøy å ha flere som har en smule bedre peiling en disse random folkene som til tider virker dummere og dummere :S Endret 28. februar 2012 av ananashapå Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Jeg gir opp skytespill snart... Blir kun matcha med russere til enhver tid, og det er de som lagger (MW1, MW2, MW3, BF3 - de gangene det er spillere fra andre land flyter det som juling). Nytter jo ikke å bare bli matcha opp med slikt pakk, når de har et sekunds forsprang i alle spill og 10% av dem jukser i tillegg. Må vel flytte til USA for å kunne spille online-spill med relativt jevne forhold. Kan ikke huske sist en russer har dødd på mindre enn 10-15 skudd (offisielt skal man jo dø på 3), og gjerne får jeg ikke hitmarks på et helt magasin up close. Endret 28. februar 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Gir snart opp spawnesystemet! Må visst bruke TI for spawne på en normal plass. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Spawnsystemet er da morsomt nok. Er jo elsk at den du skyter spawner rundt hjørnet så han veit hvor du kommer med en gang! Motsatt er det enda bedre at han som nettopp drepte deg er 1m bak deg når du spawner igjen, for ikke å snakke om å spawne på granater/betties/claymores eller under fallende care packages! Ja, jeg har SPAWNA under care package, slik at jeg ikke så noe før killcam. :!: Endret 28. februar 2012 av Dellers Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg gir opp skytespill snart... Blir kun matcha med russere til enhver tid, og det er de som lagger (MW1, MW2, MW3, BF3 - de gangene det er spillere fra andre land flyter det som juling). Nytter jo ikke å bare bli matcha opp med slikt pakk, når de har et sekunds forsprang i alle spill og 10% av dem jukser i tillegg. Må vel flytte til USA for å kunne spille online-spill med relativt jevne forhold. Kan ikke huske sist en russer har dødd på mindre enn 10-15 skudd (offisielt skal man jo dø på 3), og gjerne får jeg ikke hitmarks på et helt magasin up close. mw1 og bf3 har jo serverbrowsere med dedi servere, er jo bare å velge nordiske, skjeldent russere der. (regner med du refererer til pc, mener å ha lest flere ganger at du spiller på pc) Lenke til kommentar
Vall3 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Noen som vet når vi kan kjøpe de nye banene på ps3? For de som ikke betaler for elite. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som vet når vi kan kjøpe de nye banene på ps3? For de som ikke betaler for elite. 1 uke etter Elite mener jeg å ha hørt Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 I følge Dan Amrich på Twitter så kommer de til våren. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Ingen hast IMO. Ser ikke ut til at de nye banene tilfører noe særlig som ikke de gamle kan tilby. Endret 29. februar 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Vall3 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 I følge Dan Amrich på Twitter så kommer de til våren. Var derfor eg spurte, for eg har hørt så mye forskjellig.. =/ Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Merkelig hvor bra jeg spiller når jeg har Strict NAT. I går fikk jeg desverre oppleve damagehacks. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har Strict hele tiden jeg ;p Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ny map pack neste uke: Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Nå gir jeg offisielt opp dette forbanna drittspillet. Skal kose meg med litt MW3 etter en lang dag som dommer i fotballcup; så går jeg først inn på Domination, første gamet jeg joiner - er det en hacker. Jeg leaver, så skjer det faen meg igjen. Så prøver jeg meg på GW. Og de fem faens gangene jeg prøver å spille - er det en gjeng phags som går rundt med aimbot og WH. Faen at det ikke finnes noe faens anti-cheat. 80 % av gangene man skal spille dette forpulte drittspillet er den en jævla russer som hacker. De resterende 20 % blir spillet ødelagt av akimbo- og rpgphags. Det er faen meg synd å si det - men CoD er på vei nedover. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Mer et generelt hjertesukk, men jeg skjønner ikke hva i all verden som får folk til å jukse i onlinespill. Hvilken glede gir det å være uovervinnelig? Mestringsfølelsen av å være best uten å jukse er mye deiligere. Jeg skal innrømme at jeg har brukt juksekoder - i singleplayer. Online spiller jeg alltid fair. Dessuten er det ingenting som er så deilig som å ta ut en som enten jukser - eller bruker OP våpen (akimbos i CoD, feks). Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Jeg er og lei all den juksingen, aimbot i hver eneste drop zone game. Begynner å miste motivasjonen til dette spillet. De burde forøvrig skifte navn på Drop Zone til aimbot zone. Endret 12. mars 2012 av Dummkopfs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå