Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ey, hvis alle går inn på

 

http://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/home2.php

 

og trykker på "let's chat" (skriv inn valgritt navn og epost)

 

Så skriver vi alle at vi har lyst på noen mw3 baner tilbake (Highrise, terminal osv..) helt gratis. de nyere banene kan koste penger for min del, bare jeg får tilbake mw2 mapsa tilbake!

 

Kom igjen, sammen kan vi få til!

Lenke til kommentar

Akimbo må fjernes skal det ha noen nytte, maskinpistolene er kraftige nok som de er.

 

On another note: Er det bare meg, eller takler ikke dette spillet fler enn 8 spillere? Sliter ikke SÅ mye med lag i FFA, men f.eks. i domination er det ingen sammenheng mellom min og fiendens skjerm i det hele tatt. Det er også uavhengig av hva pingen synes å være. Plutselig forsvinner folk bokstavelig talt, og jeg dør tilsynelatende FØR folk har begynt å skyte, eller i beste fall før lyden av skudd kommer (og ALLTID raskere enn HC i MW2)...Begynner å savne MW2 :cry:

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Commentaries på YouTube har tatt fullstendig av det siste året, "alle" vil drive med det, kids tømmer sparebøssene og kjøper seg HD PVR-maskiner og mikrofoner for å ta opp gameplay. Altså, det er et relativt enkelt konsept, og vil derfor tiltrekke seg mange som vil ha en del av kaka. Dessverre er det altfor mange som driver med det, og altfor få som slår igjennom.

 

Akkurat den aktuelle videoen var faktisk ikke så verst, god kvalitet på videoen og grei kvalitet på mikrofonen. Litt treig commentary, virket ikke så forberedt, men må gi creds til gutten for å prøve.

Lenke til kommentar

Den som har gameplayet er 11 år(!). Jeg begynte å tenke litt når han posta den på facebook, personlig synes jeg det er ganske drøyt at så små barn poster sånt. I tillegg har jeg sett flere "krangle" om hvem som er best, og hvem som så BlastFM først. Hehe :=)

 

Edit: I tillegg så synes jeg tittelen er veldig lik noen videoer jeg så for en stund siden (Fredagskos med pondern)

Endret av johan1
Lenke til kommentar

Har nå spilt over 120 timer mw3, å fortsatt aldri opplevd at noen noengang har fått en MOAB...

Er det "normalt"...?

12spillere pr runde * 120timer = 1440 spilletimer...

 

hva skjedde med 18års aldersgrense og foreldreroller tenker jeg om at småunger som har mange år til stemmeskifte legger ut Commentaries...

Får være måte på hvor mange timer man skal sitte å glane på commentaries, om jeg ser commentaries så er det tips&trix...

Lenke til kommentar

Den som har gameplayet er 11 år(!). Jeg begynte å tenke litt når han posta den på facebook, personlig synes jeg det er ganske drøyt at så små barn poster sånt. I tillegg har jeg sett flere "krangle" om hvem som er best, og hvem som så BlastFM først. Hehe :=)

Jeg så Blast først, da!!!111

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1140954&view=findpost&p=16828549

Lenke til kommentar

Har nå spilt over 120 timer mw3, å fortsatt aldri opplevd at noen noengang har fått en MOAB...

Er det "normalt"...?

12spillere pr runde * 120timer = 1440 spilletimer...

MOAB er steikje vanskelig å få. Du kan jo tenke deg - minst 24 kills på rad uten å dø en eneste gang, uten bruk av killstreaks. Det så jeg ALDRI i MW2. Har fått to selv, og vært nære en drøss av ganger, men ellers ikke sett noen MOAB fra andre (faktisk ikke sett noen med mer enn 15-16 kills på rad tror jeg - med killstreaks). 159 timer har jeg spilt ifølge Steam (pauser ofte riktignok), så det er SJELDEN vare. Ser ut til å være mer vanlig på konsoll enn PC ihvertfall, folk er rett og slett for gode til å la folk få MOAB. For å klare det selv bruker jeg lyden i spillet veldig aktivt, og kjører skikkelig studio-headset som jeg ofte bruker til å mikse musikk på. Dead silence pro og sitrep pro er et must - samtidig.

Lenke til kommentar

Har nå spilt over 120 timer mw3, å fortsatt aldri opplevd at noen noengang har fått en MOAB...

Er det "normalt"...?

12spillere pr runde * 120timer = 1440 spilletimer...

MOAB er steikje vanskelig å få. Du kan jo tenke deg - minst 24 kills på rad uten å dø en eneste gang, uten bruk av killstreaks. Det så jeg ALDRI i MW2. Har fått to selv, og vært nære en drøss av ganger, men ellers ikke sett noen MOAB fra andre (faktisk ikke sett noen med mer enn 15-16 kills på rad tror jeg - med killstreaks). 159 timer har jeg spilt ifølge Steam (pauser ofte riktignok), så det er SJELDEN vare. Ser ut til å være mer vanlig på konsoll enn PC ihvertfall, folk er rett og slett for gode til å la folk få MOAB. For å klare det selv bruker jeg lyden i spillet veldig aktivt, og kjører skikkelig studio-headset som jeg ofte bruker til å mikse musikk på. Dead silence pro og sitrep pro er et must - samtidig.

 

 

Steam sier jeg har spilt 137 timer.

Har enda ikke fått MOAB.

Skikkelig nært MANGE ganger, men det kommer bestandig en idiot og ødelegger når jeg mangler 1-2 kills eller jeg har hatt en smule dårlig start og kommer skikkelig godt utav det litt sent i runden og vi blir ferdige like før jeg har en.

 

Har forøvrig ikke sett noen andre smelle avgårde en enda heller.

Lenke til kommentar

Ekstremt mye som taler imot å få det egentlig. Jeg nevner i fleng: Lag, spawns, lagsammensetninger dersom man ikke kjører FFA (i det siste har jeg f.eks. i TDM fått over min gjennomsnittlige K/D-ratio hver bidige runde, og likevel tapt 90-95% av alle runder), PP90, akimbo, death streaks, kill streaks, hjørnecampere. Synes FFA er det eneste som er egna for å prøve egentlig, selv om jeg har fått 22-23 kills noen ganger i TDM når spillet var ferskt og rundt 20 på domination igår. Per tid er FFA det eneste som ikke lagger for mye, med 12 spillere er det gjerne meg og en til med 4 bars, mot normalt 4-7 i FFA. Pussig egentlig, i MW2 synes jeg FFA var ganske dødfødt for streaks.

Like gøy hver gang man er på 15 kills og møter en C4-bomber på Seatown...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

7? Hva fanken spiller du mot? Jeg er host hver gang og lagger ihjel (K/D-ratio ligger på en TREDJEDEL av normalen når jeg er host), for ikke å snakke om at jeg kun møter pp90 og akimbo (mao. folk som ikke engang kjører ADS). Du kan ihvertfall ikke spille på PC :p Klarte vel 7 nukes i MW2 på et døgn, og selv det skulle mye til mtp. at jeg så omtrent så mange nukes fra andre i halvåret.

Hva slags modus spiller du? Selv når jeg får gode streaks eller MOAB må jeg ta rimelig mange 180-graders snurrer fram og tilbake fordi folk spawner i øst og vest.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...