Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker nye maps. Og ja, det nye mappet virker litt klossete. Får se om jeg finner ut av det etterhvert.

 

Og ja, til de som har mast om at det er forskjell på perks og deathstreaks. Jeg er 100% klar over at det er en death streak, så skjønner ikke hvorfor det mases om det en gang. Spillet skulle aldri inneholdt last stand og dead man's hand som deathstreaks. Spillet skulle ikke inneholdt deathstreaks i det hele tatt.

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

Men de dårligere klarer jo ikke utvikle seg til å bli mye bedre hvis de driver å støtter seg på en noobtaktik som last stand osv.. Syns ett FPS-spill skal tjene de gode og ikke gi deg noe luksus hvis du suger, eller iallefall ikke noe som kan ødelegge mye for de gode. Hvis du gjør det bra fortjener du ikke at en som gjør det elendig skal ødelegge hele kampen for deg.

Lenke til kommentar

Typisk at det kommer en dead man's hand når man nærmer seg en MOAB, og det samme med final stand egentlig. Vanligvis får jeg med meg at de går ned i final stand, men det virker som om det går et sekund fra de detter ned til de begynner å ta skade igjen (opplever ALLTID dette), og dermed skyter jeg til ingen nytte og dør når jeg må reloade.

 

@Dummkopfs

Robert Trolling, hva skal man si? Jeg er overbevist om at flertallet hadde vært fornøyde dersom de:

* Fjerner deathstreaks

* Fjerner akimbo maskinpistoler

* Fjerner PP90

* Designer baner i retning Wasteland og Derail - store, flotte og lite rotete baner

* Lager et rettferdig win/loss-sytem. Jeg har sikkert 200 losses som følge av hosts som er umulige å koble til eller som detter ut. Hvorfor skal man få et tap for en runde som ALDRI HAR FUNNET STED? Man bør også kun få W/L for hele runder.

* Går tilbake til tankegangen fra MW2, der god ping faktisk ikke(!) var en ulempe

* Lar folk se hvem som er host, slik at man kan si fra de få rundene host er et problem. Det gikk an da spillet kom ut, men de fjerna muligheten. Dette er arrogant og bidrar til unødvendig lag og frustrasjon.

* Lager et skikkelig system for å ta seg av juksepaver på PC, om de så må gjøre alt manuelt. At enkelte juksepaver kan holde på i månedsvis uten å miste tilgangen til spillet er uholdbart.

* Får inn mulighet til å justere FOV på PC-versjonen. Slik det er nå blir man kvalm og får vondt i hodet etter relativt kort tid.

* Edit: Bedre spawnsystem!

 

De eneste som ikke hadde likt dette er 12-åringer og de med mobilt bredbånd i Sibir. Det burde være til å leve med.

Endret av Dellers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De eneste som ikke hadde likt dette er 12-åringer og de med mobilt bredbånd i Sibir. Det burde være til å leve med.

Du hadde noen gode punkter, men når du slenger på dette til slutt, så gjør du det veldig vanskelig å ta deg seriøst.

 

Jepp.

 

Alle som involverer litt humor i sine poster uansett hvor gode poeng de kommer med er useriøse.

Kunne ikke sagt meg mere enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eh jo, alt i denne tråden må tas dønn seriøst :roll:

Og jeg deler absolutt ikke ditt synspunkt i forsøk på provokasjon. Bor du kanskje i sibir selv?

Lættis.

 

Edit: Ellers, er jeg enig i alle punktene. Dette hadde gjort MW til et mye bedre spill.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er ikke enig i at alle maps skulle være som derail og wasteland, derimot stemmer alt rimelig greit. Vil helst at maskinpistoler skulle fjernes helt fra spillet, men det er vel bare meg.

Lenke til kommentar

Jeg mente selvsagt heller ikke at alle banene skal være akkurat som dem. Men lignende baner mangler fullstendig i MW3, og jeg synes det var de beste banene i MW2 (faktisk de beste banene i noe spill jeg har vært borti). Veldig bra designa, og ikke rotete som de nye. Fine og åpne, så man slipper bekymring over akimbo. Rust er tross alt den eneste banen i MW2 som er mer stressa enn noen i MW3. De andre banene i MW2 er fortsatt mindre rotete enn de i MW3 synes jeg, selv de små.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...