Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte alterIW for MW2 før de tok helt av.

I starten måtte folk ha videobevis osv osv for å få kastet ut en hacker, men mot slutten(spilte vel sist der like før blops ble lansert) ble enkelte banna for å spille bedre en admins og da ble det nesten en smule for drøyt.

Ja, det blir fort et problem når man først har admins. Hadde vel totalt 3 runder med over 20 i faktisk killstreak i MW3 igår, og da skal jeg love at wallhack-beskyldningene hagla. Hadde jo garantert blitt kicka ut av admins for å spille bra. Sånn sett er jeg glad for at det ikke er dedikerte servere, og jeg kan jo bare stikke fra runder med juksepaver uansett.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Jeg likte alterIW for MW2 før de tok helt av.

I starten måtte folk ha videobevis osv osv for å få kastet ut en hacker, men mot slutten(spilte vel sist der like før blops ble lansert) ble enkelte banna for å spille bedre en admins og da ble det nesten en smule for drøyt.

Ja, det blir fort et problem når man først har admins. Hadde vel totalt 3 runder med over 20 i faktisk killstreak i MW3 igår, og da skal jeg love at wallhack-beskyldningene hagla. Hadde jo garantert blitt kicka ut av admins for å spille bra. Sånn sett er jeg glad for at det ikke er dedikerte servere, og jeg kan jo bare stikke fra runder med juksepaver uansett.

 

 

Hehe.

Det er bestndig artig å sitte med 20 kills og se alle de som ikke er like flink skrike om at de har rapportert deg.

For ingen er jo bedre en de med akimbo fmg9 og hvis du dreper de mere en 2 ganger på rad så er det jo klart du jukser.

 

Hadde en skikkelig bra start på en outpost runde hvor hele motstanderlaget satt å campa i den bunkeren der.

Hoppet inn og tok livet av alle med silencer og rakk å springe opp den lange "dalen" hvor de spawna igjen og jeg gjentok.

 

Må ærlig innrømme at når du får en sånn start så sitter det et aldeles lite smil rundt munnen og man føler seg litt ovenpå, samt at man kan le rått av juksebeskyldningene som hagler resten av runden :)

Lenke til kommentar

Det er vel en tid for alt...Spawnraped av en svenske med noobtube som ikke så meg engang. Det har jeg ikke sett i MW3 før faktisk. :p Av og til får man lyst til å saksøke foreldrene som gir 10-åringer lov til å spille.

 

Hvis vi får med oss nok folk i søksmålet, så kan vi ta løgneren Robert Cuntface Bowling i samme slengen. I quote: "There will be no Last Stand, Fuck you last stand". De selger produktet på en løgn. Kost meg med spillet de siste dagene, etter en laaaang pause fra CoD serien.

 

Men last stand, kan brenne i helvette. Umoralsk. Det er bedrageri fra Activision/IW/Sledgehammer sin side. Det irriterer meg grønn at de kommer unna med selge produktet sitt, som er verdens mestselgende spill, på en løgn. I quote again: "Will there be any changes to the melee in the game? Robert svarer kontant: Yes!" :hmm:

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

De har vel strengt tatt fjerna last stand, men ikke final stand, så da er man like langt. I tillegg har de jo lagt til bla. denne C4-bomba med tilnærmet uendelig rekkevidde. Det er igrunn minst 5 grunner for hvorfor det i utgangspunktet er umulig å få MOAB selv om fiendene ikke har sett et skytespill før.

Lenke til kommentar

De har vel strengt tatt fjerna last stand, men ikke final stand, så da er man like langt. I tillegg har de jo lagt til bla. denne C4-bomba med tilnærmet uendelig rekkevidde. Det er igrunn minst 5 grunner for hvorfor det i utgangspunktet er umulig å få MOAB selv om fiendene ikke har sett et skytespill før.

 

Jepp. Men Final stand, last stand og second chance er vel alt det samme? Da kunne de jo bare fyrt inn en perk som het "The ultimate soldier", og den fungerte nøyaktig likt som One man army.

Lenke til kommentar

Last stand var en perk, final stand er en death streak.

 

Og fungerer på akkurat samme måte. Trodde aldri jeg skulle se noen som klarte å forsvare Last stand/final stand/second chance. Selvsagt var det verre når det var en perk, men der fikk du i det minste kill for å legge han ned og noen andre tok seg av han. Når du havner i last stand skulle du kun fått en elendig pistol og 1/2 klipp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har vel strengt tatt fjerna last stand, men ikke final stand, så da er man like langt. I tillegg har de jo lagt til bla. denne C4-bomba med tilnærmet uendelig rekkevidde. Det er igrunn minst 5 grunner for hvorfor det i utgangspunktet er umulig å få MOAB selv om fiendene ikke har sett et skytespill før.

 

Jepp. Men Final stand, last stand og second chance er vel alt det samme? Da kunne de jo bare fyrt inn en perk som het "The ultimate soldier", og den fungerte nøyaktig likt som One man army.

Last Stand (MW2) og Second Chance (Black Ops) er den samme perken. Final Stand (MW2/3) er en death streak som har flere ulikheter fra de forrige nevnte.

Endret av TerjeP
Lenke til kommentar

Ja PP90M1 er et rimelig lettspilt våpen.

Startet nettopp opp med det etter å ha latt det ligge siden før jeg hoppa over til første prestige og tok det opp nå fra starten av på 3. prestige.

Allerede nært å hoppe opp en prestige til :)

 

Det våpnet jeg har mest lyst til å lære meg nå er MK14 (?) kun med singleshot.

Ganske fornøyelig det også når man har en heldig runde med det :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor, men litt av grunnen til at jeg blir så frustrert er at jeg ikke klarer en dritt i dette spillet. Jeg pleide å være relativt god, hadde kdr på rundt 2.7/2.5, men da jeg begynte med MW3, har alt gått nedover. Klarer aldri å ha en god periode lenger. Føler meg nesten som Fernando Torres i Chelsea(for dere fotball-supportere)...

Lenke til kommentar

Er ikke så rart om du sliter litt. Ekstremt mange spillere bruker pp90 eller FMG9 akimbo, begge med steady aim, som vil knuse alt av andre våpen så lenge folk er under 100 meter unna. Slenger du på lag også så har du en fin forklaring. Selv klarer jeg ikke å kverke de med 3 pingbarer mens jeg har 4, og heller ikke motsatt. Klarer kun å spille normalt med 4 mot 4, ellers lagger det uansett. Pussig at det går begge veier, men jeg føler alltid at fienden har fordelen av pingforskjellen, enten den går den ene eller andre veien. Virker som det er helt tilfeldig lag så lenge en eller flere spillere har mindre enn 4 bars. Er det kun nordmenn har jeg null problemer.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

http://www.youtube.com/user/berZerkHD

 

Om noen eventuelt vil se MW3 fra en litt mer competitive side. Kjenner meg godt igjen i ragingen med dette spillet, jeg sliter heftig å spille public med kompisene mine, noe som er kjipt. De er jo uviten på hvor dritt dette egentlig er, så forståelsen av meg i det området er liten. Derimot små spiller jeg litt competitive, noe som anbefales til alle som spiller innen konsoll, da det er størst der for de nye cod spillene. Dere burde hvertfall ta en titt, når man går fra public til competitive blir det et helt nytt spill.

 

Om noen av dere skulle ta det stadiet å prøve og komme seg inn i competitive, om det måtte være MLG/Decerto eller PS3/Xbox, så anbefales denne kanalen til de grader www.youtube.com/codanonymous . Alle de lines of sightene de finner i private match, er helt vilt.

 

Edit: Kan også legge til at Codnorge.no er blitt et flott møtested for nye medlemmer, der det blir holdt turneringer i alle cod spill, for nye og veteraner. Gikk nå nylig en rookie turnering på xbox, det kommer til PS3 også.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...