Gulrotsaft Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bah:S Jeg skal faktisk aldri klare å få MOAB:S Bestandig en eller annen tulling som skal ødelegge når jeg nesten er der. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Haha jeg fikk Moab på Infected, men fikk også en killstreak på 27 i dag synd det var Dropzone. Er gratis å spille MW3 Multiplayer frem til søndag. PÅ Steam. Endret 17. februar 2012 av Dummkopfs Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Kan jo ha litt med spillestilen min å gjøre da. For det meste run and gun. Men om man er hypp på å spille infected osv osv må man da spille med venner, eller finnes det en måte å finne slike spill via lobbyer? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Spilte Infected da alle satt å campet, etter de tok med Throwing knife ble det for kjedelig og jeg gikk tilbake til Dropzone. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Prøvde akkurat lit special ops opplegg her, men ver ikke noe sånn særlig god. Ble stående med sniper for å hjelpe en dude på bakken som skulle fjerne(?) noe greier, men han døde hele tiden:S Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ingen andre som sitter å spiller(PC) på en Fredags kveld da? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg prøver å laste det ned (Gratis i helga), men det er jo søkktreigt. Har vel i gjennomsnitt hatt ca 200 kb/s, litt kjipt når linja er god for 20 ganger mer. Lenke til kommentar
Stigou Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Prøvde å game litt for noen timer siden, men ga opp. Alt formye cheating. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Dumt at IW ikke gidder å stenge cheatere ute, er vel bedre å snu det blinde øye til. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg ender opp med flere drap en død uansett så jeg synes det er god underholdning. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hva slags cheating er det pr idag på xbox360? Synes å merke folk som beveger seg markant fortere en andre samt drar våpen ekstremt raskt, en kar fikk moab 2 ganger på 2 runder. spilt i 3dager tot før det og ikke sett en moab. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hm, har spillt mw3 i noen timer nå. Trist hva cod har gått fra og til Det var ikke mange rundene jeg fikk spillt uten cheatere tilstede, selv i s&d. Men mulig cheatinga er ekstra ekstrem denne helgen pga at det er gratis. Synd egentlig, for det ødelegger jo for potensielt nye spillere(jeg kommer ikke til å kjøpe det). Det er her problemet ligger. Cheating er bra buisness for Steam. Bann cheatere og de kjøper ny cd-key = penger i kassa. Utover dette så er mw3 en mw2 addon uten mye nytt som er trist å se da cod serien alltid har vært fantastisk. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hva slags cheating er det pr idag på xbox360? Aim assist? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Enten har dere vært utrolig uheldige eller så har jeg vært utrolig heldig. spilte sikkert 5-6 timer i går og kan bare huske å ha sett en som åpenbart jukser Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg må si etter å ha spilt dette i noen timer, fy faen for et dritt spill. Det er lenge siden jeg har vært borti CoD serien, rett og slett fordi det har vært bedre alternativ for min egen del. Men dette har jo gått over styr, de killstreaka er jo helt latterlig. Du kan jo ikke vise deg i åpent landskap uten at et helikopter plukker deg ned, eller du får en bombe i huet. Detta var virkelig ikke noe for meg. Uninstall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg må si etter å ha spilt dette i noen timer, fy faen for et dritt spill. Det er lenge siden jeg har vært borti CoD serien, rett og slett fordi det har vært bedre alternativ for min egen del. Men dette har jo gått over styr, de killstreaka er jo helt latterlig. Du kan jo ikke vise deg i åpent landskap uten at et helikopter plukker deg ned, eller du får en bombe i huet. Detta var virkelig ikke noe for meg. Uninstall! Virker som dette spillet er helt annerledes på PC enn konsoll, er ikke så mye styr med killstreaks her. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg må si etter å ha spilt dette i noen timer, fy faen for et dritt spill. Det er lenge siden jeg har vært borti CoD serien, rett og slett fordi det har vært bedre alternativ for min egen del. Men dette har jo gått over styr, de killstreaka er jo helt latterlig. Du kan jo ikke vise deg i åpent landskap uten at et helikopter plukker deg ned, eller du får en bombe i huet. Detta var virkelig ikke noe for meg. Uninstall! Ganske sikker på at det finnes playlists som er uten killstreaks... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Det var da alvor til sutring Kan ikke si at _JEG_ synes det er merkverdig mye mer killstreaks her enn i MW2. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Mye mindre såvidt jeg har merka. Stort sett får folk det dersom det er lag. Laggen er ofte helt på trynet spør du meg, skyter på folk i et helt sekund før jeg dør av at personen egentlig skøyt meg for 3 sekunder sida...Uten lag er det ikke så mye killstreak rewards ute og går, da det er vanskelig å holde seg i live gitt at man har nogenlunde lik praktisk ping (pingbaren i spillet kan vise under 100ms for alle spillere, selv om faktum er at det fort kan variere et sekund mellom forskjellige spillere). Banene er jo bygd slik at man nesten alltid vil ha noen som kommer bakfra/fra sida. Endret 18. februar 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Det var da alvor til sutring Det er ikke sutring, bare fordi jeg ikke likte spillet. Leser du anmeldelser som ikke er påvirket av massen, så finner du fort ut av at jeg ikke er alene om å føle dette. Leser du kort i tråden her, så er det også mye klaging på cheating. Det hever ikke inntrykket mitt akkurat. Virker for meg at Battlefield 3 er et mye bedre alternativ. De har nok melka CoD kua lenge nok nå, på tide å tilføye noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå