Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Når kommer dlcen for pc?

Forhåpentligvis aldri. Blir bare mer lag og drit når spillerne deles opp i grupper.

 

...det er ganske stor forskjell på 10-12 år og 14-16 år.

Generelt er de som er 10-12 vesentlig mer ålreite enn de som er 14-16. Norske gutter i ungdomsskolealder er de verste menneskene du kommer over, selv om de ofte er ålreite både før og etter. 10-12 er alt for ungt for å spille COD (av mange årsaker, deriblant mangel på taktiske evner), og det er også 14-16 (sannsynligvis de som er aller mest irriterende).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...det er ganske stor forskjell på 10-12 år og 14-16 år.

Generelt er de som er 10-12 vesentlig mer ålreite enn de som er 14-16. Norske gutter i ungdomsskolealder er de verste menneskene du kommer over, selv om de ofte er ålreite både før og etter. 10-12 er alt for ungt for å spille COD (av mange årsaker, deriblant mangel på taktiske evner), og det er også 14-16 (sannsynligvis de som er aller mest irriterende).

Hmm, din mening. Selv så opplever jeg de som er 14-16 år som mer pålitelige og hyggelige, men det kan jo også være de som er sånn. Men i min vennekrets og av oss som spiller cod her i området, så er de fleste ganske hyggelige har jeg fått inntrykk av.

Lenke til kommentar

Gøy...Prøvd i to dager å finne en partner som er god nok til å klare survival på Downturn lenger enn level 15, og vedkommende dukka akkurat opp. Det gikk kjempebra, var på level 16 uten noen problemer - men så datt han ut. Hva skjer så? Jo, runden blir selvfølgelig ikke lagra. Hvordan er det mulig å kode et spill så dumt? Jeg gir da beng i om nettet datt ut i Moskva, jeg var på level 16 og bør få kreditt for det! Slike småting som gjør at et spill går fra morsomt til utelukkende irriterende, særlig mtp. at det ikke blir gjort noe med (dette burde selvsagt vært patcha).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Level 16 idet han datt ut (og derfor ikke registrert over level 15 - spiller survival utelukkende for achievements, synes det er utrolig hjernedødt). Vi hadde ingen problemer, så hadde nok kommet en god del lenger. Level 74 høres ekstremt nerdete ut though, mtp. at jeg kun har møtt to stk som er såpass gode som jeg er på PC (resten har vært vesentlig dårligere igjen), og har vel ikke kommet lenger enn level 28 på en av de vanskeligste banene. Ikke at jeg hadde orka uansett, blir rimelig lei rundt level 20. Ser jo på youtube at folk camper mye, men det er jo så kjedelig. Heller level 10 uten camping enn level 50 med å sitte i et hjørne som en kylling.

Lenke til kommentar

Så godt som alle nye rutere har vel UPnP, og så lenge man huker av for dette skal man kunne koble seg til alt og alle uten problemer. De siste ruterne jeg har kjøpt har UPnP påslått som standard, hvilket vil si at man ikke trenger å gjøre noen ting for å kunne spille hverken på PC eller konsoll.

Lenke til kommentar

Ja striker kan jeg forstå, men USAS 12(heretter hagle/hagla)?

en er vel ikke så OP?

 

I forhold til rifler of maskinpistoler så går det jo ikke an å drepe ting på mer en kanskje 10 meter (2-3 skudd).

Samtidig så er det jo ikke bare å peke i ca retning den du skal skyte heller, man må jo sikte nogenlunde om ikke annet.

 

Jeg liker å springe rundt og hagle folk, blir ikke all verdens K/D av det pga at man dør rimelig fort når man må oppi alt hele tiden for å få noe utbytte av hagla.

 

Bruker forøvrig mp9 med lydemper som andrevåpen i tilfelle jeg klarer å snike meg opp på en gjeng slik at jeg får tatt ut en eller to uten å dukke opp på kartet før jeg trekker fram hagla.

 

Så etter _MIN_ mening er en rifle og hagle likestilt, men med to forskjellige spillestiler.

 

Forøvrig.

Dukker man opp på kartet uten lyddemper om man bruker assassin?

 

Har også lyst til å legge ut et par videoer av noen runder, men hva for program er lettest å bruke/lære?

 

Finnes det noen gratise alternativ av slike, eller må man nesten investere i ett for å få til å redigere og komprimere det nogenlunde?

Lenke til kommentar

Hagler er ikke så verst i MW3, men hata dem i MW2. Er liksom noe med det å få kills ved ett skudd, selv om man ikke sikter nøyaktig. Litt gøy i single player, smått irriterende online. Shotguns > sniper i MW3 dog, sniperne fungerer jo i praksis som shotguns med ubegrensa rekkevidde mtp. quickscope og generell hurtighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...