Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Fikk min første MOAB tidligere i dag. Litt overrasket over at det var mulig for min del uten headset. Skjer vel neppe igjen tenker jeg. Noen som har headset å anbefale til bruk for PS3?

Tritton Ax Pro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig fungerer linja som den skal :) Ny ruter + kabla nett, og jeg kan spille igjen. Fortsatt er 1/3 spillere uten synk med oss andre, men det er myyye bedre enn at alle har et sekund eller mer lag inn til meg :p

Synes de kunne lært litt av Valve uansett - CS: Source lagger ALDRI, og det er dermed fair for alle uansett. Har en spiller 3 bars i MW3 er det bare å finne ny server med en gang. Igrunn pussig at de ikke matcher opp folk bedre også, man skal bo langt unna hverandre for å oppnå over 100 i ping.

 

Godt å høre:)

Sliter selv i enkelte runder hvor jeg mistenker at jeg hoster. Virker som om jeg er verdensmeter i skyting og fpr inn en del gode treff så skyter motstanderen meg ned på 0,0.

Fryktelig irriterende.

 

Har forøvrig begynt å skyte litt med LMG( Bruker det første på lista der, men hvilket våpen er det egntlig som er best av disse?) og synes det er fryktelig artig til tider.

Bestandig greit å ha et umenneskelig stort magasin når man hopper rundt et hjørne og hele motstanderlaget står der :)

Lenke til kommentar

Indeed. Hadde på extra lenge ettersom det var det beste i MW2 (visste ikke bedre), men synes det så veldig blurry ut. Så tilfeldigvis på nettet at native er det beste, og forskjellen er enorm. Klart og fint bilde istedenfor havregrøt. Native gir optimal grafikk for et online-spill i 1920*1080 IMO. BF3 f.eks. blir for mye, er så mange finurlige detaljer at jeg ofte ikke ser fiendene.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva snipervåpen i det hele tatt gjør i dette spillet...

Traff KUN på shitkids som sprang rundt å dreit i objectives og bare foretok quickscoping for å samle materiale til de jævla idiotiske montagene sine...

 

De kosta meg og laget mange seire. Var forsåvidt rimelig lett å irritere de, riotshield og bokse de inne så var man i havn... Også seff gjøre narr av at nickene deres nesten KUN inneholdt zzxxzzz1111...

Lenke til kommentar

Hvorfor er bildet så kornete?

 

Jeg synes sånn bortsett fra bildekvaliteten at du virker litt uinteressert/uengasjert. Hvor får du disse temaene fra? Prat om noe du faktisk bryr deg om og kan noe om. Hva er motivasjonen din for å lage youtube-filmer? Ikke lag filmene for filmenes skyld, men for din egen.

Endret av Inxs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er bildet så kornete?

 

Jeg synes sånn bortsett fra bildekvaliteten at du virker litt uinteressert/uengasjert. Hvor får du disse temaene fra? Prat om noe du faktisk bryr deg om og kan noe om. Hva er motivasjonen din for å lage youtube-filmer? Ikke lag filmene for filmenes skyld, men for din egen.

Takk for tips, gode ord ;) Men følger ikke sjøl at det er et uinterresant tema for meg, men kan hende det virka sånn :) Men takk for tipset, skal tenke på det :)

Lenke til kommentar

Hva var meninga med den videon der? Sitte 10 minutter å høre på en som babler om mobbing og respekt med elendig gameplay i bakgrunnen :huh: Må kvalifisere som en av tidenes kjedligste videoer. Typisk egoist også som spiller Domination for kills og driter helt objectives, ikke veldig imponerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er kjappeste måte å lvl opp egentlig? Har et par kompiser som er studenter (og 4-mill timer fritid...)

Jeg som har fastjobb har ikke tid til å game så mye som de og henger alltid litt etter i lvling. Ønsker bare å komme opp til 80 0'te prestige fortest mulig.

 

Har en mistanke om at domination og følge med på barracksen (ta challenges) er beste måte?

 

Lvle opp våpen, endelig fått acr så blir vel å makse den :D

 

 

Syns forøvrig hele prestigegreiene er no dritt. Greit nok at man får et mål etter lvl 80, men syns det er så jævla piss at man mister alt av våpen osv.

 

Eventuelt burde man kunne når man kom til lvl 80 beholde en "80-profil" hvor man ikke fikk xp når man brukte, men kunne switche til lvl profilen igjen når man ønsket det.

 

Alltid gøy på lan når en idiot har nettopp gått i ny prestige og sitter der med pil og bue og resten har lvl 80. Blir så forbanna ubalansert...

Lenke til kommentar

Hva er kjappeste måte å lvl opp egentlig? Har et par kompiser som er studenter (og 4-mill timer fritid...)

Jeg som har fastjobb har ikke tid til å game så mye som de og henger alltid litt etter i lvling. Ønsker bare å komme opp til 80 0'te prestige fortest mulig.

 

Har en mistanke om at domination og følge med på barracksen (ta challenges) er beste måte?

 

Lvle opp våpen, endelig fått acr så blir vel å makse den :D

 

 

Syns forøvrig hele prestigegreiene er no dritt. Greit nok at man får et mål etter lvl 80, men syns det er så jævla piss at man mister alt av våpen osv.

 

Eventuelt burde man kunne når man kom til lvl 80 beholde en "80-profil" hvor man ikke fikk xp når man brukte, men kunne switche til lvl profilen igjen når man ønsket det.

 

Alltid gøy på lan når en idiot har nettopp gått i ny prestige og sitter der med pil og bue og resten har lvl 80. Blir så forbanna ubalansert...

 

 

Det er vel ingen som tvinger deg til å gå til neste prestige?

Om du føler du ikke klarer å hevde deg med dårligere klasser så lar du bare være.

 

Du får jo også en token som du kan bruke og kjøpe deg et stk våpen eller noe annet når du går opp i prestige (kan vel brukes etter lvl 5 når du kan mekke egen klasse)

 

Det blir vel vanskeligere å vanskeligere å få poeng når man går opp av en enkel grunn.

Det skal være vanskeligere.

 

Edit: Letteste måten å gå opp i lvl på er vel å spille bra.

Mener å huske at den første prestige'n var rimelig rask å gjennomføre.

 

Og før du tror jeg har x antall frimiter hver dag så jobber jeg 8.5 - 9 timer har kjærring og to hunder så det blir bare et par timer et par dager i uka

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen som skal være med å spille på PS3 idag? Har 2-3 stykker, så hadde vært greit med 2 til :).

 

GT: MrBerZerk

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

 

 

 

En liten commentary, hva syntes dere om kvaliteten? Kunne det vært bedre, eller er det ok å se på?

 

 

Btw, bare å titte innom kanalen om dere vil se mer :)

Heilt grei commentary.

 

Men, det du tek opp om respekt - du nemnde ein film De såg på skulen. Me er ein fast gjeng som spelar saman, der ålderen på oss er frå 27 til 30 år. Eg trur ikkje denne filmen du nemnar som omhandlar Respekt er vanleg pensum blandt norsk skuleungdom.

 

Me blir nokre gongar satt i ein lobby med born sikkert heilt ned i 10-12 års alderen. Og eg har mista talet på kor monge gonger eg eller kameratane mine har blitt kalla alt frå <<horebukk>> til <<fittetryne>>. Dette riktignok utan at me har framprovosert noko av det.

 

Mute knappen er flittig brukt - men burde vore lettare tilgjengeleg :)

 

Mi konklusjon er at born idag ikkje får nok irettesettelse av foreldra :nei:

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Heilt grei commentary.

 

Men, det du tek opp om respekt - du nemnde ein film De såg på skulen. Me er ein fast gjeng som spelar saman, der ålderen på oss er frå 27 til 30 år. Eg trur ikkje denne filmen du nemnar som omhandlar Respekt er vanleg pensum blandt norsk skuleungdom.

 

Me blir nokre gongar satt i ein lobby med born sikkert heilt ned i 10-12 års alderen. Og eg har mista talet på kor monge gonger eg eller kameratane mine har blitt kalla alt frå <<horebukk>> til <<fittetryne>>. Dette riktignok utan at me har framprovosert noko av det.

 

Mute knappen er flittig brukt - men burde vore lettare tilgjengeleg :)

 

Mi konklusjon er at born idag ikkje får nok irettesettelse av foreldra :nei:

 

Hmm, ja har møtt sånne folk også, men det jeg syntes er at det høres ut som er at det bare er noen barnslige "unger" som ikke vet bedre. Altså de går på barneskolen, 10-12 år, og det er ganske stor forskjell på 10-12 år og 14-16 år.

 

Men det er nok heller ikke vanlig pensum for norsk skoleungdom egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...