Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

jeg opplever ingen slike problemer.

 

En runde innimellom som lagger men det er stort sett det

Hmmm...Opplever det samme i alle spill nå faktisk, så da er det nok meg. Tydeligvis noe galt med linja eller noe sånt, men klarer ikke å måle meg fram til det på noen måte. Ping er fin og konstant, og det samme er farten. Solide hickups ofte når jeg spiller. Fikk ny linje for 2-3 uker siden, som tydeligvis fungerer ypperlig til alt annet enn spill. Stabil og kjapp til alt annet, men takler ikke spill. :thumbdown:

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var så heldig å få et års abonnement på CoD Elite som førte med i Hardened Edition av en kompis. Han kjøpte det men spiller det så lite og jeg var da så heldig å få Elite medlemskapet hans.

 

Prblemet er at jeg skrev inn koden på PSN osv, sjekka litt rundt på Elite. Etterpå spilte jeg med noen andre som sa at jeg ikke var Founder. Lurer bare på om jeg må gjøre noen ting for å få Founder, evt. titles & emblems osv. Orket ikke å sjekke det ut, stikker til sengs i stedet og skriver et kjapt innlegg her. Noen som har peil?

 

Trenger folk med "Founders" status + Founders bonus for "klanen" min. Startet nettopp en klan : NorwegianRangers, hvor jeg spyttet i mine 500+XP (Klan lvl. 2) founders bonus.

 

Om du har Founders Status, så er det bare til å joine klanen, slik at vi kan unlocke "Dobbel XP, Custom Titles samt gull klan tag", for bruk i MW3.

Er med så lenge jeg får fiksa "Founder"-statusen.

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar

jeg opplever ingen slike problemer.

 

En runde innimellom som lagger men det er stort sett det

Hmmm...Opplever det samme i alle spill nå faktisk, så da er det nok meg. Tydeligvis noe galt med linja eller noe sånt, men klarer ikke å måle meg fram til det på noen måte. Ping er fin og konstant, og det samme er farten. Solide hickups ofte når jeg spiller. Fikk ny linje for 2-3 uker siden, som tydeligvis fungerer ypperlig til alt annet enn spill. Stabil og kjapp til alt annet, men takler ikke spill. :thumbdown:

 

Meget irriterende sak det der.

Lenke til kommentar

Hallo!

Noen som har noen tips til å få open som nat type i dette spillet? HAdde open i mw2 så er ikke noe på ps3 innstillingene tror jeg...

Har prøvd den mw2-mw3 metoden.. Men funka bare første gangen...

Please? Jeg vil spille med vennene mine!

 

Har btw det beste nettet som fins hos min leverandør også...

Lenke til kommentar

Robert Bowling skriver på Twitter at "Prestige Token exploiters banned".

Hvordan i all verden exploiter man Prestige Tokens??

Somebody care to explain? :)

Det er vel ikke lovlig, og etter mine erfaringer med diskusjon.no, tviler jeg på at noen kommer til å si det. Men det finnes kanskje 900 engelske cheat-forum der ute som ville gitt deg svaret med en gang. Men det er et program du laster ned, som sikkert endrer noe informasjon ingame som gjør at du kan få så mange tokens du bare orker.

 

Jeg har ikke blitt banned for det enda, selv om jeg har brukt over 20 tokens på custom classes osv.. :whistle:

Lenke til kommentar

Robert Bowling skriver på Twitter at "Prestige Token exploiters banned".

Hvordan i all verden exploiter man Prestige Tokens??

Somebody care to explain? :)

Det er vel ikke lovlig, og etter mine erfaringer med diskusjon.no, tviler jeg på at noen kommer til å si det. Men det finnes kanskje 900 engelske cheat-forum der ute som ville gitt deg svaret med en gang. Men det er et program du laster ned, som sikkert endrer noe informasjon ingame som gjør at du kan få så mange tokens du bare orker.

 

Jeg har ikke blitt banned for det enda, selv om jeg har brukt over 20 tokens på custom classes osv.. :whistle:

 

Aha!

 

Jeg sitter på jobb, så er begrenset for hva jeg kan google etc., men jeg leste en kjapp kommentar på twitter at dette var noe som allerede var integrert i spillet så derfor var det kjipt at han ble banna?!

 

Men, tror du må passe deg nå da. Robert Bowling is gonna get ya ;)

Lenke til kommentar

Omg lol. En venn av meg ble bannet i to dager og resatt til fra lvl 80 10'ende prestige til lvl 1 0'te prestige. Beholdt alt av våpencamo, emblems og titles, men statsa hans ble totalt rensket med unntak av losses og deaths (way to troll IW). :D

 

Det værste av alt er at han ikke har gjort noe galt, bare spilt rundt 7-8 timer hver dag siden release. Tviler litt, men er det noen som vet om man kan sende inn klager til IW eller Activision btw?

Lenke til kommentar

LOL, det er bare å sende klage, men du kommer ingen vei. Har vel til dags dato ikke hørt om noen som har blitt feilaktig bannet. Alltid morsomt å lese om alle som blir utsatt for slike ting mens en kamerat, bror, søster, tante, onkel, fetter, bestefar, oldemor, tremenning e.l har vært på besøk og spilt litt :!:

Lenke til kommentar

Jeg har blitt feilaktig bannet flere ganger... Riktignok ikke i mw3, men i mw2 ble jeg bannet pga en bug med nvidia optimus, samtidig som jeg ble kicket og bannet fra flere servere(alteriwnet) og i flere andre skytespill hvor admin trudde jeg cheata, men var random shiit servere så brydde meg ikke stort :)

Lenke til kommentar

Endelig fungerer linja som den skal :) Ny ruter + kabla nett, og jeg kan spille igjen. Fortsatt er 1/3 spillere uten synk med oss andre, men det er myyye bedre enn at alle har et sekund eller mer lag inn til meg :p

Synes de kunne lært litt av Valve uansett - CS: Source lagger ALDRI, og det er dermed fair for alle uansett. Har en spiller 3 bars i MW3 er det bare å finne ny server med en gang. Igrunn pussig at de ikke matcher opp folk bedre også, man skal bo langt unna hverandre for å oppnå over 100 i ping.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...