Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er tilbake på den gamle aimen :new_woot:

Synes det er morsomt at du har 34 kills, og hele 20 deaths.

Viser bare hvor dårlig spawn-områdene er på Mw3. Jeg synes spawn-områdene var tragisk på Black Ops hva er dem på Mw3 da? I så fall, er det ikke så mye og skryte av :dontgetit:

Lenke til kommentar

Drop Zone er vel ikke særlig egnet til å vise hvor dårlig spawns er da, med tanke på hvor kaotisk hele greiene er, og man antakeligvis dør langt oftere der enn i de fleste andre game modes.

Nemlig! Man DØR når man defender drop zone, sånn er det bare. Det finnes ikke et menneske i verden som klarer å holde kdr høyere enn 1,5 på den moden.

Men fy feite så gøy, kaos fra begynnelse til start og man får kills utav tusan. Har man et våpen man skal ranke opp er dette rette moden...

Lenke til kommentar

Smarting, du har lagt VIDEOEN i spoiler... :wallbash:

Skriv FFS en advarsel om spoilers i videoen. Det er folk som enda ikke har kommet så langt i storyen som du og som helst ikke vil se klippene før de selv spiller de...

Drittsekk...

Dette er en tråd som handler om MW3 generelt, og spillet har vært ute allerede. Dersom du ikke ønsker å få vite noe av handlingen etter så lang tid, bør du selv passe på å ikke se ting du ikke har sett før.

I tillegg burde vel "folk" (dog, tror jeg du kun refererer til deg selv) klare å skjønne ganske raskt at de ikke burde se på det for å ikke bli spoila.

Endret av TerjeP
Lenke til kommentar

Eg er offisielt nøgd.

Etter å ha lidd gjennom to månader med frustrasjon og stress, forårsaka av denne ulidelege delen med kode IW kallar for lagg kompensasjon, har eg endeleg funne løysninga.

Eg brukte eit verkty til å leggje på ping på tilkoplinga til XBOXen min, for å unngå å bli vald ut til å væra host. Dette fungerte nokon lunde. Men eg har no etter mykje knatting på denne linux boxen funne ut at den kan emulere ei ADSL linje. XBOXen min trur no at den sit på ei 8 mbit asymetrisk DSL linje, istadenfor 120 Mbit fiberlinja som den faktisk er kopla opp mot.

Eg testa dette i går kveld, og var overraska over kor effektivt det var. Eg kan endeleg spele spelet, utan å måtte bli straffa for at eg har god bandbreidde.

Herleg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst, igår holdt det på å rable for meg!

Hadde 2 runder på rappen i S&D med over 10 kills og ca. 1-2 deaths.

Så var det et par noobs (som var level 12 og 17) som bestemte seg for at di skulle følge etter meg for å sikkert "se hva jeg gjorde". Fucka jo opp alt!

Leda 3-0 på Seatown og tapte 4-3 pga. jeg og noobsa var di første som daua. Så dem jo seff på UAV/heartbeat!

FML! RAAAGE!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har de endra hardcore til å være RICOCHET!!!!!!!!!!!!!

HVA I SATAN skal vi nå gjøre med hackerne?

Er det på PC du spelar eller?

Har sjølv hatt tankjen nokre gonger på xbox at nokon der ute har wallhack på eit vis. Har dog aldri sett at det finnes, men nokon gonger er dei for flinke til å følgje meg bak veggar, for så å skyte meg i det eg trør rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...