Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MW3 har den største dritt nettkodingen jeg har sett på lenge. Makan til søppel. Spawnsene er helt patetisk og mapsene er de dårligste i franchisen, så langt.

 

Dessverre er jeg så uheldig at jeg har en 25/25 connection, og blir host 99% av gangene, så da blir jeg konstant "instant killed" av folk som skyter meg 15 ganger i foten med en UMP, folk som instant killer meg før de har passert hjørnet jeg sikter på etc+.

 

IW skrøt av at de fjernet Commando, men i stedet ga de deg Commando light som default, som gir deg muligheten til å knive folk 3 meter unna (Enda lengre om det lagger), mens du nettopp har absorbert 3 skudd fra fienden som holder på med å skyte deg.

 

MW3 er uten tvil det mest skuffende COD spillet jeg har spilt.

 

Eneste måten jeg kan forstå at IW/Sledgehammer har brukt 2 år på å utvikle spillet, er at de har festet i 1 år og 10 måneder, mens de har svidd av budsjettet på tull, før de brukte de resterende 2 månedene på å utvikle map pack.... ... ... Spillet.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

I går var det fullstendig svikt for spelet når eg spelte (på Xbox) i alle fall.

 

Det lagga noko heilt hinsides, det var VM i strikk-effekt og det tok gjerne to magasin for å ta livet av noko. Vel og merke om dei ikkje fekk tid til å snu seg, springe rundt meg fjorten gongar før dei tilsynelatande one-shotta meg først. Er ganske sikker på at dei einaste eg drepte var folk som brukte ansiktet på kontrolleren... Til tider lagga det sånn at alt gjekk i slow-motion også, good times! Og FYI, dette var ikkje berre meg, me var fleire som opplevde det same.

 

Eg håpar verkeleg at dei klarar å kvitte seg med lag compensation (jamfør 402 sin tweet her om dagen), men eg har mine tvil. Dei har tydeligvis lånt litt for mykje frå Treyarch, som aldri klarte/prøvde å fikse det i BO. I MW1 og 2 fungerte det faktisk ganske bra. Der hadde riktignok host og dei med god connection ein fordel, men det blir for dumt når dei med god connection no skal bli straffa fordi ein eller annan luring i Sibir er begrensa til brevduer og røyksignal for å få Xboxen sin online.

Lenke til kommentar

Er på en kynisk måte litt måte litt godt å vite at man ikke er alene om den avsindige laggen...

 

Jeg hadde oppe utorrent og da gikk det fint, forstå det den som kan...

 

Men nå vet jeg ikke lengre hva jeg seeda, så om jeg skal ha det likt får jeg prøve å seede opp en milliard forskjellige torrents og se hvilken som gir respons :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...