Wutwut Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Tror dette er min beste hittil http://www.youtube.com/watch?v=qxmNeE-QfyM Hvis jeg poster for mye i denne posten skal jeg slutte med det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Synes du burde prøve å planlegge på forhånd hva du vil snakke om. Synes det blir altfor mye "eh, jo, ah, øh". Mye bedre hvis du vet hva du skal snakke om. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Synes du burde prøve å planlegge på forhånd hva du vil snakke om. Synes det blir altfor mye "eh, jo, ah, øh". Mye bedre hvis du vet hva du skal snakke om. Jeg hadde planlagt det x) Hadde skrevet opp på en lapp Så jeg visste hva jeg skulle snakke om, men jeg holder alltid på å si eehm hele tiden så da får jeg sånne småpauser istedenfor x) Men syntes nå ikke at det var så mye eh, ehm, øh, og sånt i denne i forhold til de andre. Men kan nok enda bli litt bedre da Er jo også litt uvant å sitte å snakke med seg selv da x) Men tipper at når jeg blir mer vant til det blir det bedre. (håper jeg) Noe svakt gameplay Vet, var ikke det beste jeg har gjort får å si det sånn, men ville bare legge ut en "update video" så jeg tok bare et .. ^^ Endret 27. november 2011 av PrideCake Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Idag har jeg utelukkende blitt drept av fmg,den boks hagla & sniper, herlige spille mot Nordmenn Må vi snart få spille mot hvertfall andre i Europa.. Den første tiden møtte jeg stort sett bare nordmenn også (og overveiende mange fra Stavanger området av en eller annen grunn), men nå har det heldigvis bedret seg og spiller mye mot bl.a briter. Endret 27. november 2011 av bas Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Idag har jeg utelukkende blitt drept av fmg,den boks hagla & sniper, herlige spille mot Nordmenn Må vi snart få spille mot hvertfall andre i Europa.. Den første tiden møtte jeg stort sett bare nordmenn også (og overveiende mange fra Stavanger området av en eller annen grunn), men nå har det heldigvis bedret seg og spiller mye mot bl.a briter. Mens jeg åpenbart har blitt tildelt noen faste motspillere av de som laga spillet... Blir enda teama opp mot de samme som jeg møtte i mw2... :!: Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Tror dette er min beste hittil http://www.youtube.com/watch?v=qxmNeE-QfyM Hvis jeg poster for mye i denne posten skal jeg slutte med det. Konstruktiv kritikk: Du har forbedret deg når det gjelder å si "ehm, eeh osv.", men du har gått over til "jaaa, såå". Ta heller korte pauser uten å si noe. Om det er noe annet jeg vil ta tak i er det vel at du kan prøve å utvide vokabularet ditt når du spiller inn video. Ikke bruke det vokabularet du bruker med venner osv. Når jeg hører, "den er helt sykt god", får jeg litt fjortisfølelse av det hele. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er det jeg mener og. Se på filmene til blastFM så ser du hvordan han legger opp snakkingen. Selv om han ikke sier stort mer enn du gjør virker det hele mer avslappende nettopp på grunn av hvordan han ordlegger seg og tar pause og unngår de dere "Eh, ja, æh, så, jo også var det". Du vil garantert få flere views hvis du klarer å få den som ser på til å slappe av og nyte gamet. Kanskje du kunne prøvd å skrevi hva du skal snakke om mer detaljert så du ikke kommer på ting mens du sier det. Jeg prøver ikke å være negativ, for jeg synes ideen og det er knall, men det skal tross alt være en commentary og det er mange som holder høyt nivå på de om dagen. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Konstruktiv kritikk: Du har forbedret deg når det gjelder å si "ehm, eeh osv.", men du har gått over til "jaaa, såå". Ta heller korte pauser uten å si noe. Om det er noe annet jeg vil ta tak i er det vel at du kan prøve å utvide vokabularet ditt når du spiller inn video. Ikke bruke det vokabularet du bruker med venner osv. Når jeg hører, "den er helt sykt god", får jeg litt fjortisfølelse av det hele. Ok, takk for at du sier ifra og kommer med forslag til hva jeg kan forbedre Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Rett før en acer flyr over fjellene her... Laggen blir bare verre og verre... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Det er ikke bare hos deg Doofen. Rett og slett helt forferdelig her også. Får kanskje to runder uten minst én kjempelagger om dagen nå, med litt flaks. Til tider er "tidsusynkroniteten" så stor at det ikke er til å tro. Den har vært oppe i 2-3 sekunder ved et par anledninger, hvor det som skjer hos meg og så på killcam er så langt fra hverandre at det ikke er mulig å se at det er samme situasjon. Dør konsekvent av ett opplevd skudd 19/20 runder eller så, og går selv tom for ammo støtt. En patch er påkrevd! Kan jo bare drømme om slike runder man hadde de første dagene... Endret 27. november 2011 av Dellers Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Dere spiller på konsoll antar jeg? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Har hatt litt lag på konsoll de siste dagene, men det kan faktisk også vær at eg har brukt den gamle routeren. Men har hvertfall blitt god i Stay sharp Har 21,7 solo og 20,8 Coop Endret 27. november 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Dere spiller på konsoll antar jeg? Acer lager ikke konsoll vel? Det er nok på PC. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Kan være at Dellers gjør Ingen grunn til å føle seg fornærmet. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Ikke fornærmet, bare stusset over at ingen leste førsteposten som Dellers svarte på. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Selv bruker jeg bare snipers på cod, men det betyr jo ikke at jeg bare quickscoper? Jeg liker å finne meg et bra spot på banen hvor jeg kan dekke flere baser/flagg med sniperen. Quickscoper selvfølgelig hvis det er nødvendig tho. Trickshotting har jeg heller aldri hatt sansen for. Det blir for dumt hvis alle som bruker sniper skal bli stemplet som trickshot/noscope fags. Endelig en jeg kan se meg enig med. Jeg har aldri sett poenget med å gjøre unødvendige quickscopes, da dette faktisk vil mest sansynelig ødelegge aimen din. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Bruker man sniper på en fair måte er det selvfølgelig ikke noe å henge seg oppi. Problemet ligger jo i alle 12 åringer som løper rundt og skal quickscoope/360 spinn og/eller sitter konstant i et hjørne å camper. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg syns egentlig hele quickscope-greia blir symptomatisk for et større problem, nemlig det å legge inn "one-shot kills" som er balansert fordi det er vanskelig å få til. Med en gang folk blir gode blir det brått litt ubalansert. Selv sniper jeg lite, og mine erfaringer er selvsagt ikke noe god vitenskap, men de gangene jeg har plukket opp en sniper har det gått veldig, nærmest overraskende bra. Quickscopes og dragscopes som jeg neppe burde fått til har gått rett hjem. Jeg tror kanskje de gikk litt over bord i mw3, i et forsøk på å gjøre spillet mer sniper-vennlig enn BO. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Tror dette er min beste hittil http://www.youtube.com/watch?v=qxmNeE-QfyM Hvis jeg poster for mye i denne posten skal jeg slutte med det. Cirka like interessant som å se gress gro 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå