Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan man dele videor rett fra vault saken, eller må man laste det opp som f.eks. pridecake har gjort her?

Edit: hvor ligger viedoene forresten, er det i steam mappa, eller er det på det store internettet?

vel og merke etter man har valgt å laste de opp

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

Tror man er nødt til å kjøre Fraps e.l. og laste opp, med mindre man har folk som venner i Steam. Da kan man se vaulten tror jeg. Jeg forsto det som at man laster det opp på nettet, men er ikke sikker.

Edit: Lastes definitivt opp på nettet. Sitter og ser på deg spille Interchange akkurat nå :p

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Tror man er nødt til å kjøre Fraps e.l. og laste opp, med mindre man har folk som venner i Steam. Da kan man se vaulten tror jeg. Jeg forsto det som at man laster det opp på nettet, men er ikke sikker.

Edit: Lastes definitivt opp på nettet. Sitter og ser på deg spille Interchange akkurat nå :p

Ah :p

Det var den jeg ville laste opp slik at man kan se hvor mye framksritt man kan gjøre med noen timer spilling.

Blir vel vanskelig å bestemme seg for hvilke man skal beholde etter hvert når man kun kan ta vare på 10 stk

Lenke til kommentar

Helt korrekt. Må stadig se over gamle klipp selv, for å finne ut om et nytt er bedre. Har et par jeg liker der nå. Vil anbefale deg å skjekke ut den jeg har fra Lockdown og den øverste fra Mission, synes de rundene fungerte veldig godt.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

alt for mye klaging og syting her inne.

Det om lag: har hatt 2 runder det har lagga nevneverdig, så de som klager på lag, må kanskje tenke på å få seg en god internettlinje?

For min del liker jeg mw3 godt, infinity ward har sånn nogelunde å få inn en balanse i spillet.

Special ops delen er genial.

Syns ikke mapsa er så spennende, men noen er ok. Satser på gode map packer da!

Til dere som bruker timevis på å sitte her å klage, prøv spillet uten å tenke på alt det negative, og nyt det !

Lenke til kommentar

Det om lag: har hatt 2 runder det har lagga nevneverdig, så de som klager på lag, må kanskje tenke på å få seg en god internettlinje?

For min del liker jeg mw3 godt, infinity ward har sånn nogelunde å få inn en balanse i spillet.

Til dere som bruker timevis på å sitte her å klage, prøv spillet uten å tenke på alt det negative, og nyt det !

Har klagd på en ting spesielt, spille bare mot Nordmenn..

Kun jeg som synes det er moro spille mot folk ifra andre land? Må ærlig si at noen dialekter i Norge er verre en Hollandsk. :!:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan fjerne musikken i lobby og ellers?

Det funker rett å slett ikke å slette eller endre navn på mssmp3.asi i miles folderen... Den blir bare lasta ned igjen til den folderen det øyeblikket jeg avslutter spillet :p

Det skjedde ikke med mw2... :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan fjerne musikken i lobby og ellers?

Det funker rett å slett ikke å slette eller endre navn på mssmp3.asi i miles folderen... Den blir bare lasta ned igjen til den folderen det øyeblikket jeg avslutter spillet :p

Det skjedde ikke med mw2... :hmm:

Rename hele miles folderen. Den vil bli erstattet med en ny når spillet blir updated.

Lenke til kommentar

Så fordi du ikke har lag så betyr det at ingen andre kan ha det heller? Og før du åpner munnen for å late som du veit hva du prater om så sett deg inn i hvordan lag funker i COD. Et godt tips er å lese seg opp på lag compensation.

Lenke til kommentar

Har du sett akimbo maskinpistoler eller PP90? De fortjener sidevis av klaging og syting (du kan enkelt gange din K/D-ratio med 3 om du bruker ett av disse våpnene og fienden har noe annet. Har ragequitta samtlige runder minus én idag pga FMG9 akimbo). Hvem som helst kan eie verdens beste spiller gitt et av de våpnene, sett at den gode bruker noe annet. Det er ikke mye som skal til for å få en slutt på sytinga, det er stort sett småting IW kan fikse på en uke...Hvis de vil.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Er det noen som har peiling på hva de hvite ikonene med pluss tegn til høyre for enkelte spillere er (se vedlegg). Dette er fra Xbox.

post-66373-0-81188200-1322068898_thumb.png

folk med elite?

Kan være, men selv har jeg Elite, og spiller sammen med haugevis som har elite, og ingen av oss har det ikonet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...