Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du i stand til å spille MW3 er du i stand til å forstå at det ikke er lov å utnytte seg av feil i spill.

Takk for konstruktivt personangrep. Ha en god dag.

Personangrep? Svært så sensitive vi var i dag da. Det der var da bare reinspikka fakta som ikke har noe å gjøre med deg som person eller din personlighet. Enhver som spiller vet at det ikke er lov å utnytte seg av feil i spillet.

"Morra di og du kan ikke ha annet enn bæsj i hodet hvis du tror blablabla" ville vært nærmere et personangrep.

Lenke til kommentar

Er det laget noen gruppe her på forumet der man kan gå sammen om man vil spille "Spec ops/Coop" Mission eller survival?

Om noen er villige, add gjerne Mhen93 på steam :)

EDIT: Har forresten Open NAT, og lagger kjeldent innenfor nord/vest europa.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Banene suger ræv (unnskyld for språket). MW2 og CoD 4 sine baner var så utrolig mye bedre. Skulle tro at Raven Software (de som står for designet på brettene) vil ha banene mest mulig camper vennlige.

Jeg synes det er pussig at de påsto at de hadde laget banene mindre camper-vennlige. Jeg opplever de som skapt for camping, og bevegelse lønner seg uansett ikke (selv om de fleste er flinke til å gå foreløpig). Det er per tid mer camping i MW2, men der er de også mye lettere å gjøre noe med. Campere i MW2 er som regel gratis kills, da man har løpeperks for små baner og AUG på de store (instant headshot for min del). I MW3 camper færre, men det er ingen perks eller våpen som virker for counter camping hvis noen først er i ro. Ta Outpost f.eks. Hvis jeg beveger meg, selv rolig og forsiktig, blir jeg mest sannsynlig skutt av en camper. Eneste mulighet til å overleve på den banen er å holde seg nede i det største åpne området, for det sitter som regel folk og camper på strategiske punkter på hele resten av banen, og slik banen er lagt opp er det vanskelig å få overtaket på dem. Med det sagt, jeg synes det er overraskende lite camping generelt foreløpig, og anser det ikke som et problem i MW3. Som regel møter man noen eller blir skutt bakfra (særlig det siste), hvilket gjør spillet mer givende.

Lenke til kommentar

Banene suger ræv (unnskyld for språket). MW2 og CoD 4 sine baner var så utrolig mye bedre. Skulle tro at Raven Software (de som står for designet på brettene) vil ha banene mest mulig camper vennlige.

Ta Outpost f.eks. Hvis jeg beveger meg, selv rolig og forsiktig, blir jeg mest sannsynlig skutt av en camper.

Med den taktikken er du rene drømmen for campere. På de små banene rusher jeg det andre lagets spawn så fort jeg kan, og dreper camperne før de rekker å reagere. Hvis jeg ikke gjør det, spiller jeg selv deffensivt (eller camper - kall det hva du vil), og lar fienden, spesielt sånne som deg, komme til meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...