Quickcraft Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 jævli irriterende alle disse som glitcher med stealt bomber, ødelegger spillet totalt Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er du i stand til å spille MW3 er du i stand til å forstå at det ikke er lov å utnytte seg av feil i spill. Takk for konstruktivt personangrep. Ha en god dag. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Personangrep? Det er jo sant. Å gjøre spillet værre for flere folk bare fordi det går er ok hvorfor? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er du i stand til å spille MW3 er du i stand til å forstå at det ikke er lov å utnytte seg av feil i spill. Takk for konstruktivt personangrep. Ha en god dag. Personangrep? Svært så sensitive vi var i dag da. Det der var da bare reinspikka fakta som ikke har noe å gjøre med deg som person eller din personlighet. Enhver som spiller vet at det ikke er lov å utnytte seg av feil i spillet. "Morra di og du kan ikke ha annet enn bæsj i hodet hvis du tror blablabla" ville vært nærmere et personangrep. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ha en god dag. Takk det samme Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er du i stand til å spille MW3 er du i stand til å forstå at det ikke er lov å utnytte seg av feil i spill. Takk for konstruktivt personangrep. Ha en god dag. Det var ikke rettet til noen enkelte personer. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4305/Infinity-Ward-sparker-drittsekker-ut-fra-Modern-Warfare-3 Yeah right Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 "Perma-drittsekk er mulig." Hahah, liker veldig godt beskrivelsen! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Digger at de patchet Outpost glitchen ! Og "Perma-drittsekk" var et genialt ordspill Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 outpostglitch? Jeg kan enda ikke alle mapene Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det var vel blandt annet det at folk gjemte seg inni tank-bilene ved C ( domination ) / utenfor store hangar. : ) Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kan gjemme seg i den andre ved A også. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jasså? Det viste jeg ikke. Bare de ikke fucker opp "buret" på B, så er jeg rimelig happy. ^^ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det var vel blandt annet det at folk gjemte seg inni tank-bilene ved C ( domination ) / utenfor store hangar. : ) Den glitchen jeg mener, er Wall Breachen hvor du kunne gå inni veggen og ut av mappet. Var ved inngangen til tunnelen ved C. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Aha, viste egentlig ikke om den heller jeg. Godt mulig det har noe med det faktum at jeg missliker Outpost til de grader.:> Lenke til kommentar
sLR Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Wallbang hs etterfulgt av tripple nade på 1 sek. I came. Ble en liten upload i Vault der ja! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Banene suger ræv (unnskyld for språket). MW2 og CoD 4 sine baner var så utrolig mye bedre. Skulle tro at Raven Software (de som står for designet på brettene) vil ha banene mest mulig camper vennlige. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Er det laget noen gruppe her på forumet der man kan gå sammen om man vil spille "Spec ops/Coop" Mission eller survival? Om noen er villige, add gjerne Mhen93 på steam EDIT: Har forresten Open NAT, og lagger kjeldent innenfor nord/vest europa. Endret 21. november 2011 av mhen93 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Banene suger ræv (unnskyld for språket). MW2 og CoD 4 sine baner var så utrolig mye bedre. Skulle tro at Raven Software (de som står for designet på brettene) vil ha banene mest mulig camper vennlige. Jeg synes det er pussig at de påsto at de hadde laget banene mindre camper-vennlige. Jeg opplever de som skapt for camping, og bevegelse lønner seg uansett ikke (selv om de fleste er flinke til å gå foreløpig). Det er per tid mer camping i MW2, men der er de også mye lettere å gjøre noe med. Campere i MW2 er som regel gratis kills, da man har løpeperks for små baner og AUG på de store (instant headshot for min del). I MW3 camper færre, men det er ingen perks eller våpen som virker for counter camping hvis noen først er i ro. Ta Outpost f.eks. Hvis jeg beveger meg, selv rolig og forsiktig, blir jeg mest sannsynlig skutt av en camper. Eneste mulighet til å overleve på den banen er å holde seg nede i det største åpne området, for det sitter som regel folk og camper på strategiske punkter på hele resten av banen, og slik banen er lagt opp er det vanskelig å få overtaket på dem. Med det sagt, jeg synes det er overraskende lite camping generelt foreløpig, og anser det ikke som et problem i MW3. Som regel møter man noen eller blir skutt bakfra (særlig det siste), hvilket gjør spillet mer givende. Lenke til kommentar
Sanony Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Banene suger ræv (unnskyld for språket). MW2 og CoD 4 sine baner var så utrolig mye bedre. Skulle tro at Raven Software (de som står for designet på brettene) vil ha banene mest mulig camper vennlige. Ta Outpost f.eks. Hvis jeg beveger meg, selv rolig og forsiktig, blir jeg mest sannsynlig skutt av en camper. Med den taktikken er du rene drømmen for campere. På de små banene rusher jeg det andre lagets spawn så fort jeg kan, og dreper camperne før de rekker å reagere. Hvis jeg ikke gjør det, spiller jeg selv deffensivt (eller camper - kall det hva du vil), og lar fienden, spesielt sånne som deg, komme til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå