Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Slutt å sutr så JÆVLIG om hvilke landsmenn dere spiller mot. DET ER FAEN INGEN FORSKJELL. Tydeligvis vanskelig for dere å forstå, men møter dere engelske 12 åringer er de helt like norske 12 åringer. Møter dere Amerikanere klager dere på lag, møter dere russere klager dere på cheat. Er det ett land dere kan møte uten å sutre så jævlig?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke alt maset om sniperne. Jeg fryder meg om jeg møter et lag med snipere. Gikk 60-10, eller noe i den duren, på hardhat idag når halve laget var snipere. Brukte det mest OP våpnet i spillet, som er i en klasse for seg. Skal unlockes for godt på neste prestige.

Nordmenn er til tider morsomme. De blir så forbanna når de taper at det er latterlig. Fikk en fantastisk morsom syte voicemelding over XBL på fredag, som egentlig fortjener å bli lastet opp på youtube.

Lenke til kommentar

Eksisterer det faktisk en glitch som gir uendelig med Stealth Bombers (jeg spiller Xbox)!? Jeg har hørt rykter om det, men tror jeg opplevde det for første gang i dag. Spilte domination og det ble etterhvert helt umulig da det kom stealth bomber etter stealth bomber. Jeg har vanskelig for å tro at de var så heldige med care packages, for antall kills tilsvarte ikke antallet stealth bombers i hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Eksisterer det faktisk en glitch som gir uendelig med Stealth Bombers (jeg spiller Xbox)!? Jeg har hørt rykter om det, men tror jeg opplevde det for første gang i dag. Spilte domination og det ble etterhvert helt umulig da det kom stealth bomber etter stealth bomber. Jeg har vanskelig for å tro at de var så heldige med care packages, for antall kills tilsvarte ikke antallet stealth bombers i hvertfall.

Det funket, ble en hotfix som fjernet det. Det funker på PC enda da.

Lenke til kommentar

Eksisterer det faktisk en glitch som gir uendelig med Stealth Bombers (jeg spiller Xbox)!? Jeg har hørt rykter om det, men tror jeg opplevde det for første gang i dag. Spilte domination og det ble etterhvert helt umulig da det kom stealth bomber etter stealth bomber. Jeg har vanskelig for å tro at de var så heldige med care packages, for antall kills tilsvarte ikke antallet stealth bombers i hvertfall.

Det funket, ble en hotfix som fjernet det. Det funker på PC enda da.

hvordan funker det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Eksisterer det faktisk en glitch som gir uendelig med Stealth Bombers (jeg spiller Xbox)!? Jeg har hørt rykter om det, men tror jeg opplevde det for første gang i dag. Spilte domination og det ble etterhvert helt umulig da det kom stealth bomber etter stealth bomber. Jeg har vanskelig for å tro at de var så heldige med care packages, for antall kills tilsvarte ikke antallet stealth bombers i hvertfall.

Det funket, ble en hotfix som fjernet det. Det funker på PC enda da.

hvordan funker det?

Har ikke planer om å si det fordi jeg antar du bruker glitchen da.

 

Ok, virka ikke akkurat som det var hotfixa for å si det slik, men kan vel være de var ekstremt heldige med CP.

Kan godt være de har greid å komme rundt hotfixen til IW da. Det er jo en under the map glitch på en bane i mw3, de patcha den men den funker tydeligvis forsatt.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Noen som vet/har funnet erfaringer fra folk som har blitt banna pga. glitching og/eller hacking? Jeg er skeptisk til IW som sier de har bannet flere hundre (nå tenker jeg på pc). Synes det er trist at pc er uspillelig om dagen med alle stealth bomberne.

Folk blir banna som regel, det tar bare litt lang tid med det systemet de bruker. Mener å ha lest at det skjer månedlig bare, ihvertfall sa folk det når det gjaldt MW2. Har dog ikke sett mye slikt altså. 1 sikker wallhacker, og en med full pakke idag (w/h + autoaim). Stealth bombers har jeg ikke hatt problemer med, 1 gang også der.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg setter pris på linken, men jeg vet ikke om jeg tror på det før jeg hører det fra noen som har blitt bannet på pc (er jo alltid noen som er helt uskyldig bannet :whistle: ).

 

Sist jeg prøvde meg på mw2 var det fremdeles cheats i de fleste spillene, så jeg holder ikke pusten for mw3 sin del :/

Lenke til kommentar

hva om en utrolig uheldig sjel kommer over buggen/glitchen?

 

 

Buggen/glitchen funker også med Precision Airstrike og Strafe Run...just saying... så bare å rapportere om det er noe uvanlig av de.. og dersom du kommer på en server med en cheater kan du jo alltids prøve å gå support, få 14 kills og stealth bombe cheateren tilbake =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...