Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Noen som veit om de kommer til å forenkle kartene litt i forhold til BLOPS, spesielt de siste map packsa? De er enormt rotete og innviklet og promoterer no hinsides camping. De skaper ingen fremdrift da man for hver halvmeter må sjekke ett eller annet hjørne for ikke å bli skutt i ryggen.

 

Var en jeg spiller med som nevnte at kartene skulle bli litt enklere og mer lineære for å promtotere mer gun fights, men har ikke sett noen uttalelse om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er problemet med black ops? Om det ikke ble gitt fordeler til de med sugen linje, hadde det da vært ett kjempebra spill?

 

Nei. Så lenge hitdetection i det spillet alltid tilsvarer en dårlig 2 bar MW2 connection er det et dårlig spill. Treyarch har jo innrømmet at det fucket det opp, men har ingen intensjoner om å fikse det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Så det er problemet med black ops? Om det ikke ble gitt fordeler til de med sugen linje, hadde det da vært ett kjempebra spill?

 

Nei. Så lenge hitdetection i det spillet alltid tilsvarer en dårlig 2 bar MW2 connection er det et dårlig spill. Treyarch har jo innrømmet at det fucket det opp, men har ingen intensjoner om å fikse det.

Mener å ha lest at det pga Theater mode at hit detection er blitt så dårlig, om det er sant vet jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må si BF3 stiller sterkere og sterkere for hver snutt vi får se av MW3. Hvis de faktisk ikke har planer om å gjøre noe mer med grafikken, som faktisk ser dårligere ut enn MW2 kommer de til å slite sterkt. Til og med BO er stygt, men ser bedre ut enn hva vi har sett av MW3 hittil.

Lenke til kommentar

Pro tip. Husk å sett til 720p visning på YT :p

Spillet ser forøvrig omtrent likt ut som MW2, om enn noe skarpere teksturer (jeg sammenligner da med MW2/BO utgaven til Xbox som jeg spiller på hjemme. Om du spiller på PC kan jeg skjønne at det ser litt mer uskarpt ut, da dette er video hentet ut fra XB versjonen av spillet, og dermed lavere oppløsning enn PC versjonen.).

Og som Scruffy så fint poengterer: Grafikk er ikke alt. Så lenge de får balansert og fjernet problemene med MW2 MP holder grafikken i massevis for meg.

Lenke til kommentar

Må si BF3 stiller sterkere og sterkere for hver snutt vi får se av MW3. Hvis de faktisk ikke har planer om å gjøre noe mer med grafikken, som faktisk ser dårligere ut enn MW2 kommer de til å slite sterkt. Til og med BO er stygt, men ser bedre ut enn hva vi har sett av MW3 hittil.

Jeg storkoste meg med BO, aldri tenkte jeg "nei, vet du hva, dette ser helt jævlig ut!".

:)

Lenke til kommentar

Eurogamer med mer info rundt MW3 MP.

 

 

Infinity Ward has revealed full details of Modern Warfare 3's multiplayer, insisting there are "more changes to the game than ever before."

 

"This is the most balanced Call of Duty experience ever," explained Infinity Ward creative strategist Robert Bowling.

 

"Map layout, speed of movement, perks, every area has been meticulously balanced. We listened to the fans. As such, there's no longer a Commando perk, no Last Stand, no shotgun as a secondary weapon. And we've added in more choices to support a wider variety of play-styles than ever before."

 

Two new game modes join Modern Warfare stalwarts 'Free-for-All', 'Team Deathmatch', and 'Domination', playable across the game's 16 maps.

 

'Kill Confirmed' requires players to collect the dog tags from a downed enemy before the kill is registered, giving the opposing team chance to 'deny' the kill if they manage to collect their teammates' tags first.

 

Meanwhile, 'Team Defender' is a new take on Capture the Flag, in which one team must grab the flag and protect its carrier to increase their score.

 

These two public game modes are joined by a host of private match options including 'Infection' (where the 'infected' kills enemies to recruit them to their team), 'Drop Zone' (hold a drop zone for points and care packages), 'Team Juggernaut' (each team plays alongside an AI juggernaut character), 'Gun Game' (be the first to dominate with every gun) and 'One in the Chamber' (in which players gain ammo by defeating enemies).

 

As well as leveling up your character, guns can also be evolved as you progress. All 40+ of the real-life weapons included in the game can be improved with proficiency unlocks such as reducing recoil, allowing the use of two attachments and so on.

 

Another area of the game to be overhauled is Killstreaks - the bonuses awarded to players for unbroken chains of kills.

 

"We really went back to drawing board here," explained Bowling.

 

"In MW2 Killstreaks were basically optimised for Team Deathmatch play. In objective-based games there was no benefit for the player who wanted to focus on clearing objectives. To combat that we've changed Killstreaks to the Pointstreak system, which rewards diverse play styles. Now it isn't just about kills: you earn points for assists, objectives and so on."

 

Players are able to choose between three packages when setting up a load-out, which reward Pointstreaks in different ways. The Assault Strike Package works in the same way as Killstreaks in MW2, rewarding players with offensive bonuses such as Predator drones and helicopters.

 

Meanwhile, the Support Strike Package offers support-style rewards such as UAVs, SAM turrets etc. In contrast to the Assault Strike package these do not reset on death, but instead accumulate over the course of the match.

 

Lastly, the Specialist Strike package simply rewards players with new perks as they progress a Pointstreak. After the eighth consecutive kill your character receives every perk in the game, before resetting back to none when killed.

 

Additionally, MW3 will feature Facebook integration, allowing you to play with other gamers who share your interests, as well as hook up with friends who play the game via the social network. A host of web, iOS and Android apps will expand your game yet further, allowing you to amend load-outs while away from the PC or console.

 

Finally, private matches now allow players to create new game modes which are then shared and promoted in the community, with the best making their way into the public playlists.

 

Høres bra ut. Spent på kommentarer fra folk som har prøvd spillet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...