Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er den ikke! Fikk sitrep pro istad på den måten der (minus at jeg ikke tok selvmord, var bare en times tid som skulle til for å få det uansett). Piece of cake.

 

Igjen ønsker jeg å klage litt på W/L-systemet. Grådig irriterende å komme inn i runder av typen 2000/7200, og samme hva man da gjør vil man få en loss. Har man ikke spilt over 2/3 runde bør man ikke få hverken win eller loss! Minst halvparten av mine losses er pga. slike ting (og i MW2 er det faktisk snakk om minst 1000 losses som jeg ikke kunne forhindre). Hender jo også at man bare får opp resultatlista, men siden man står på taperlaget får man en loss likevel...Kan ikke fatte at de fortsatt har et slikt system etter flere spill!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Utrolig mange folk med lag nå...Tydelig at man begynner å bli matcha med folk utenfor Skandinavia. Enkelte spillere nå går rundt i sin egen tidsregning, og beveger seg ikke i samsvar med en normal klokke i det hele tatt. Hvordan er dette egentlig teknisk mulig? Deres signal mottas av andre spillere 1-2 sekunder for seint (etter killcam å dømme), mens de kan spille som normalt. Ping tilsier ingenting i den retning, men den eneste måten for dem å dø på er ved å gå på en claymore e.l. Var tilsvarende i MW2 også, uten at det blir mindre mystisk.

Lenke til kommentar

Utifra lesingen her, så er jeg glad jeg kjøpte BF3 istedenfor dette. Dont get me wrong, elsket MW1 & 2. Men lagghelvette fra MW2 all over again? don't think soo. Eneste grunnen til at jeg fortsatte å spille MW2 etter en periode, var AlterIWNet med Dedicated servers... Håpet på at det skulle skje i MW3, men neei... så da blir det neppe kjøp...

Lenke til kommentar

Opplever ikke lag så lenge host er Skandinavisk. Da fungerer det til tider bedre enn Black Ops. Med det sagt, så er lagen BETYDELIG verre med hosts som først er dårlige, og mange spillere er umulig å drepe pga. den fortreffelige enveislagen på 1-2 sekunder. Finnes jo dedikerte servere, bortsett fra at man ikke kan ranke opp der osv. Riktignok kan man såvidt jeg har sett kun bruke standardklassene der (annet enn i gun game o.l.), hvilket trekker mye ned. Banene er også så som så. Resten av spillet er bedre enn MW2, ikke så mange OP våpen og perks samt bedre killstreak-systemer. Selv synes jeg BF3 blir for mye av det gode, blir litt masete på en annen måte.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Nei, men systemet blir fortsatt aldri bedre enn dedicatet servers. Det fungerer kanskje greit på konsoll, men på PC? fuck det... Rett og slett :p

Har bare følelsen av at det blir MW2 all over again, blir en hel haug med cheaters snart, folk slutter å game pga det og da blir det vanskeligerer og vanskeligere å game med gode hosts. Og da har jeg kasta bort cash, noe som man ikke svømmer i når man er student :p

Lenke til kommentar

Ser den. Funka kanonbra forrige tirsdag, bare norske hosts og spillere. Idag har det vært litt russere og lignende, og da går alt i dass. Da er det sekunder med lag og teleportering osv. Blir liksom enten en K/D-ratio på 1 eller mindre dersom host er dårlig eller 3-5 når det først er en god da det føles som om alt er dritlett. Dersom man finner skandinaviske hosts funker det kjempebra, men dersom man ikke finner en fungerer det dårligere enn i MW2. Kort sagt vil du oppleve MW2 en gang til, da systemet ofte velger folk som gir teleportering/frys osv. (mens det er 11 andre spillere som mest sannsynlig har bra utstyr).

 

@ Yavel: Den skyter ned predator missiles o.l.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Nei, men systemet blir fortsatt aldri bedre enn dedicatet servers. Det fungerer kanskje greit på konsoll, men på PC? fuck det... Rett og slett :p

Har bare følelsen av at det blir MW2 all over again, blir en hel haug med cheaters snart, folk slutter å game pga det og da blir det vanskeligerer og vanskeligere å game med gode hosts. Og da har jeg kasta bort cash, noe som man ikke svømmer i når man er student :p

 

Snart kommer en haug med jule-unger. Du kan, som med mw2, regne med at det funker tålelig frem til ca. Frebruar. Det var lite med boosting, noobtoobing og mod-lobby på Ps3 da.

Lenke til kommentar

Opplever ikke lag så lenge host er Skandinavisk. Da fungerer det til tider bedre enn Black Ops. Med det sagt, så er lagen BETYDELIG verre med hosts som først er dårlige, og mange spillere er umulig å drepe pga. den fortreffelige enveislagen på 1-2 sekunder. Finnes jo dedikerte servere, bortsett fra at man ikke kan ranke opp der osv. Riktignok kan man såvidt jeg har sett kun bruke standardklassene der (annet enn i gun game o.l.), hvilket trekker mye ned. Banene er også så som så. Resten av spillet er bedre enn MW2, ikke så mange OP våpen og perks samt bedre killstreak-systemer. Selv synes jeg BF3 blir for mye av det gode, blir litt masete på en annen måte.

 

Er enig med det du sier om BF, det er eit sykt bra spill.

 

Men MW3 (fast paced oWnage er meir min style :))

 

Personleg så driter eg i di som booster/hacked lobby. Dei veit selv at dei innerst inne suger hardt, men prøver å se bra ut. Er egentligt berre synd på di.

 

På PC har derre vell også problemer som Wallhack/autoaim. Og det hadde derimot irritert meg hardt.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Sett én sikker wallhacker, og én gang hvor det virka mistenkelig som om noen brukte det uten at jeg skjekka killcams. Ikke sett noe mer enn det på noen-og-tredve timer effektivt (altså i faktiske runder), så ille er det absolutt ikke enda. I MW2 er det ganske krise dog, så vi får se hvordan det går med MW3 etterhvert. Så juksepaver 2-4 ganger fra MW2 kom til april i år, hadde så en pause til september, og etter det snakker vi 30-40 sikre på noen få uker...Da har jeg ikke telt med alle hacka lobbyer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...