Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i all verden unngår du at folk spawner oppi ræva di? Det skal ikke være mulig å overleve 25 kills i MW3 slik banene og spawnsystemet er lagt opp, særlig ikke i FFA. Du spiller vel på konsoll håper jeg? Virker som det er større forskjell i evner der ihvertfall.

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt mw3 i ca 24 timer og må si jeg er langt fra imponert... Dette er en reproduksjon av mw2 og vil ikke gi deg mye glede... For min del var mapsa i mw2 mye mer variert og bedre laget.. Alt annet likt...og ja jeg vet de har endre litt på perks og div. men samme greiene fortsatt.. quickscopingen er verre en før iom at det virker som de vil at alle skal gjøre det og dermed gjort det bedre. jeg har fortsatt ikke klart å ikke drepe en med ett skudd fra barrett rifla selv om jeg har truffet folk i tåa... det er så mye med dette spillet som kommer til å irritere meg, og i tillegg ønsker jeg heller å spille mw2.. så mitt tips til folket, ikke kjøp...rett og slett.. spill heller noe som er verdt de 400-500 kr du vil bruke på ett spill..

Lenke til kommentar

Noen her som har prestiget eller som skal? :)

Har prestiget 3 ganger allerede har det blå merket, litt over 2 dager played, men har egentlig gitt opp spillet helt fra og med søndag/mandag denne uka. Når ikke de klarer å fjerne folk som er prestige rank 10 fra leaderboard, som er høyst usansynlig kødda med game files hacka/cheata så er det bare håpløst. Er jo en No brainer at de må fjerne folk som er prestige 10 den første uken.

Føler virkelig at denne gangen er jeg er snytt for penga, jeg synes det var fett istarten, men når ikke det sitter 1 PERSON som jobber Bak MW3 og sletter rank 10 prestige folk fra leaderboard så sier det sitt.

Vet ikke hva dere synes, men hvertfal min tanke rundt det..enn hva tenker dere da?

Lenke til kommentar

Er mange som cheater allerede. Aimbot og Wallhack er tingen, tydeligvis.

Har bare spilt til lvl 40, ikke prestiget enda. Lagger no sykt, nesten uansett hvilken match jeg kommer i (har 8mb/1mb fra telenor).

ikke rart du lagger med slik nett xD 50mb/50mb fra fibernett! billig er det også!

Har møtt opptil 30-50 hackere på ca 400(?) matcher totalt siden jeg starta å spille. Rapoterte de fleste via den steam violation report, men tviler på at noe blir gjort.

Lenke til kommentar

Er mange som cheater allerede. Aimbot og Wallhack er tingen, tydeligvis.

Har bare spilt til lvl 40, ikke prestiget enda. Lagger no sykt, nesten uansett hvilken match jeg kommer i (har 8mb/1mb fra telenor).

ikke rart du lagger med slik nett xD 50mb/50mb fra fibernett! billig er det også!

Har møtt opptil 30-50 hackere på ca 400(?) matcher totalt siden jeg starta å spille. Rapoterte de fleste via den steam violation report, men tviler på at noe blir gjort.

Raskeste jeg får her i Nord :) Bor også forholdsvis langt unna sentralen, så..

Men 8mbit opp og 1mbit ned burde være mer enn nok til mw3.

Lenke til kommentar

Har prestiget 3 ganger allerede har det blå merket, litt over 2 dager played, men har egentlig gitt opp spillet helt fra og med søndag/mandag denne uka. Når ikke de klarer å fjerne folk som er prestige rank 10 fra leaderboard, som er høyst usansynlig kødda med game files hacka/cheata så er det bare håpløst. Er jo en No brainer at de må fjerne folk som er prestige 10 den første uken.

Føler virkelig at denne gangen er jeg er snytt for penga, jeg synes det var fett istarten, men når ikke det sitter 1 PERSON som jobber Bak MW3 og sletter rank 10 prestige folk fra leaderboard så sier det sitt.

Vet ikke hva dere synes, men hvertfal min tanke rundt det..enn hva tenker dere da?

Hva i all verden har dette med spillopplevelsen din å gjøre? Du synes altså MW3 er dritdårlig og uspillbart fordi du har folk over deg på leaderboards :huh:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv har jeg samme mening som mange andre. Det meste med spillet er utrolig bra, men banene virker som om noen har tømt en søppelkasse med knuste biler og mursteiner over et tomt brett. Er i hvertfall slik jeg har inntrykk at de fleste banene i MW3 er skapt.

Lite oppgradert grafikk og UI er også et minus for min del.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden unngår du at folk spawner oppi ræva di? Det skal ikke være mulig å overleve 25 kills i MW3 slik banene og spawnsystemet er lagt opp, særlig ikke i FFA. Du spiller vel på konsoll håper jeg? Virker som det er større forskjell i evner der ihvertfall.

ja, spiller på Xbox 360 :)

Noen som veit om det er muligt å få 2 MOABS i ein match?(uten å dø) Da tenker eg selvsagt ikkje på FFA.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Hva i all verden har dette med spillopplevelsen din å gjøre? Du synes altså MW3 er dritdårlig og uspillbart fordi du har folk over deg på leaderboards :huh:

Nei nei nei... det er bare en pekepinn på at det er ingen overvåkning eller whatsoever, ingenting blir gjort. Fourzerotwo skriver også dette under PC FAQ;

How is Modern Warfare 3 on PC handling anti-cheat?

Security is a major focus for Modern Warfare 3, especially coming out of Modern Warfare 2. We will be utilizing multiple methods of Anti-cheat and Security methods, including Steam's VAC system, CEG, and our own propriety methods implemented to provide multiple layers of defense in keeping online multiplayer fun, fair, and secure for all players without limiting the control they expect on PC.

Ser ikke noe Major focus jeg ass...det tok 6 måneder før mw2 ble crap etter alle cheaterne og hacka lobbies osv, og når det gjelder mw3 har det gått 1 uke, lol.

Lenke til kommentar

Syntes det samme som deg, i starten. Nå syntes jeg det er helt for jævlig.. Plutselig spawner jeg rett oppi en klynge med enemies 3-4ganger på rad. Håpløst. Det er ingen logikk i banene, som om en 3åring har tegnet noe dritt som er tatt i bruk av Activision. Føler meg snytt for penga til de grader. BF3 inc!

Lenke til kommentar

Bare meg som opplever verre lag enn i MW2 nå? Har vel vært i 1 runde idag uten lag, av 20. Snakker altså lag på oppimot sekundet, slik at kniv aldri fungerer, 20 skudd på en kar som er 1m fra deg medfører 0 registrerte treff osv. Trodde kanskje linja mi var bugga, men den er helt fin. Funka jo så bra første dagen spillet kom!

Lenke til kommentar

Bare meg som opplever verre lag enn i MW2 nå? Har vel vært i 1 runde idag uten lag, av 20. Snakker altså lag på oppimot sekundet, slik at kniv aldri fungerer, 20 skudd på en kar som er 1m fra deg medfører 0 registrerte treff osv. Trodde kanskje linja mi var bugga, men den er helt fin. Funka jo så bra første dagen spillet kom!

Snakker du om pc? Isåfall har jeg så si nesten aldri møtt på lagg er kanskje 1 av 20 games som er laggete...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...