Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig. Hadde noen laggy runder igår og forigårs, men de fleste runder opplever jeg ingen lag i foreløpig da jeg blir matcha opp med nordmenn for det meste (noen få runder er som i MW2 dog, ping ser fin ut men likevel oppleves lag på inntil et sekund i praksis). Så lite lag er det at K/D-ratioen min faktisk er god, noe jeg aldri klarte i TDM i MW2. Sett wallhackere to ganger, ellers kun prestige hacks. Over et døgns effektiv spilletid, så skal ikke klage på dette foreløpig.

Lenke til kommentar
Det er nå forskjell på ping og ned og opplastningsnett...

Dette er noe de fleste er klar over, men i mitt eksempel begrunnet jeg videre dette med at jeg hadde fiber. Har hatt særdeles bra ping rundt om (feks 4 til TV2 sine BF servere og samme ping når jeg spilte cs 1.6 for maaange år siden. Da "kun" 10Mbit, noe som understreker ditt poeng), men å gå fra å spille med <10 til <70 er bare forferdelig. Ihvertfall på pc. Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

@ Berniy: Har opplevd dette på PC ja. Fryser helt, og noen ganger er man død etterpå. Hadde en kjempegod runde på Village hvor jeg frøys helt og ble skutt (tok vare på opptaket i theater for gøy). Da lagga bare jeg, og ikke han som skøyt meg, men har også opplevd at alle fryser eller kun en fiende. Plutselig stopper en kar helt opp, og jeg får en gratis kill.

Lenke til kommentar

Eh ja, men med dårlig opp og ned hastigheter får du ikke bra ping, da Ping går ut på å måle tiden en pakke bruker frem og tilbake...

Det har mer å si hvor serverne er, om de har samme leverandør som deg, enn hvor rask linje du har, spillene som er nevnt krever langt fra 10mbit for å spilles. Du kan ha 2mbit å ha bedre ping enn en med 50mbit.

Du kan ha Catch, som er basert i Bodø, å dermed ha god ping til Catch-Gamer, som iallefall hadde sine CS-servere i nettopp Bodø.

Eller du kan ha Lyse, og da spille på TV2 sine, som bruker Multigamer, og dermed Lyse til leverandør.

Lenke til kommentar

Hvor mye koster Modern Warfare 3 Hardened Edition på GAME! i oslo?

Står 849kr på nettet, emn også at prisene kan avvike i butikken, snakker om butikken som ligger her:

Karl Johansgate 3

0154 Oslo.

takk :)

Tenkte med til Oslo på lørdag, så vil vite om det er like billig i butikken eller om jeg burde kjøpe på nettet

Lenke til kommentar

Eh ja, men med dårlig opp og ned hastigheter får du ikke bra ping, da Ping går ut på å måle tiden en pakke bruker frem og tilbake...

Det har mer å si hvor serverne er, om de har samme leverandør som deg, enn hvor rask linje du har, spillene som er nevnt krever langt fra 10mbit for å spilles. Du kan ha 2mbit å ha bedre ping enn en med 50mbit.

Du kan ha Catch, som er basert i Bodø, å dermed ha god ping til Catch-Gamer, som iallefall hadde sine CS-servere i nettopp Bodø.

Eller du kan ha Lyse, og da spille på TV2 sine, som bruker Multigamer, og dermed Lyse til leverandør.

Det er sant det også, men nå mente jeg i dette tilfellet da, altså matchmaking systemet slik det fungerer i MW2 og 3...

Hvor en fortsatt er avhengi av en god linje når man er "host" for at alle skal få en god ping.

Lenke til kommentar

Hvor mye koster Modern Warfare 3 Hardened Edition på GAME! i oslo?

Står 849kr på nettet, emn også at prisene kan avvike i butikken, snakker om butikken som ligger her:

Karl Johansgate 3

0154 Oslo.

takk :)

Tenkte med til Oslo på lørdag, så vil vite om det er like billig i butikken eller om jeg burde kjøpe på nettet

:roll:

Lenke til kommentar

Er det jeg som har tungt for det, eller finnes det faktisk ingen måte å kommunisere på i survival/spec ops? Prøvd noen runder med tilfeldige folk på nettet idag, men får jo ikke samarbeida med mindre begge klarer å lese hverandre (som fungerer av og til). PC selvfølgelig.

Edit: Level 30 i survival var da inni granskauen vanskelig :p Klarte oss bra gjennom level 29, men på 30 ble de 3 ekstra karene med riot shields drept i løpet av sekunder, og det samme meg meg (og til slutt han andre).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...