Dellers Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) På den annen side hadde ikke jeg spilt så mye MW2 uten nuke. Synes det er noe av det morsomme med spillet, å se om man greier å få en nuke eller to av og til. Hadde det bare ikke vært for at jeg selv og en kompis er de to eneste jeg har sett som ikke har brukt kjipe metoder for å få nukes, så ville jeg sagt de var geniale. Endret 13. november 2011 av Dellers Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 da ligger visst jeg som nr. 4 på leaderboards på et spec ops mission i MW3 AWSUM Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 MP5 er undervurdert, sjekk den ut ! Drøyt hvor bra den faktisk er Lenke til kommentar
guak Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvordan funker Tokens egentlig? Hvis jeg går i prestige på MW2 nå, fra 9. til 10., vil jeg få en ny Token da? Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Nei, du får kun hvis du går til 1 prestige på cod4, waw, mw2 og bo. På mw3 får du for hver prestige du går i Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Når kommer det map packs? Lei multiplayer banene allerede. Får vi samme banene i map packs både i Spec. Ops og Multiplayer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nei, du får kun hvis du går til 1 prestige på cod4, waw, mw2 og bo. På mw3 får du for hver prestige du går i Moro at prestige i MW1 kun er på PS3 og Xbox da -_- Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nå får vi som spiller på PC heller ikke tokens for å ha prestiget i tidligere spill Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 b)Hvorfor er du uenig? Nuke er en av tingene som har fått flere til å jukse, om den ikke hadde vært i mw2 er jeg sikker på at det hadde vært mindre cheats. Eller man kunne bare ha banna alle russerne, de jukser jo over en lav sko Tror du misforsto meg,var MOAB-nuke jeg snakka om, ikke tactical nuke. Nuke i MW2 er altfor lett, men nuke i MW3 er relativt vanskelig og ikke altfor kraftig, derfor er jeg uenig i at det er dumt at den finnes. Lenke til kommentar
HalfLife3 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nei, du får kun hvis du går til 1 prestige på cod4, waw, mw2 og bo. På mw3 får du for hver prestige du går i Moro at prestige i MW1 kun er på PS3 og Xbox da -_- MW1?? Har alltid spurt meg selv, hva skjedde med MW1, hvor ble det av det? Her kommer de med med mw2 og mw3 og så vet ikke engang folk hvor 1'eren er, den som liksom skal ha begynt det hele... Skjønner ikke at MW2 og 3 solgte så bra uten at folk som kjøper ikke engang har spilt eller vet hvor 1'eren er. Har fundert på dette siden Mw2 kom i 2009 og her sitter jeg 2 år og etter uten å være noe klokere. 1 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Forbanna rasshøl, fikk ikke fullføre den frøste prestigen engang uten at jeg ble "boostet" til level 80 Hvis dere ser disse online, ikke bli værende på den serveren. Urgh, blir matt i maska av at det skal være nødvendig å jukse slik i et av verdens letteste spill å mestre. Det er de som er level 1 på bildet jeg snakker om. Skjedd med meg to ganger, får 1000000 xp for hver kill, ødelegger mye av gleden må jeg si. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er sånne ting jeg ikke fatter at de ikke klarer å "ta". Såvidt jeg har skjønt er dette hacking fra hosten sin side, og ettersom de har levels osv på sine servere, må de jo kunne oppdage når noen får 1 million XP for et kill. Og da må de jo kunne gå etter hosten, IKKE oss stakkarene som tilfeldigvis ble slengt inn på serveren og fikk maks lvl.. 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det ser ut som om MW3 allereie er "hacka" på XBOX også. Eg veit ikkje kva hacken gjer, men ser mellom anna mykje kreative clan-tags og liknande. Er det berre eit spørsmål om tid før dei får til wallhack, aimbot etc? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Aimbots tror jeg finnes allerede. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Aimbots tror jeg finnes allerede. Har sett video av det på PC utgåva, men ikkje på XBOX eller PS3 endo.Når me møter på folk med sånne ting i clan tag og gamertag tar me file complaint med ein gong. Vonar berre XBL politiet bannar dei asap. Værste er at 90% av dei me har sett er nordmenn. Endret 14. november 2011 av Optimus Trasti 1 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Det ser ut som om MW3 allereie er "hacka" på XBOX også. Eg veit ikkje kva hacken gjer, men ser mellom anna mykje kreative clan-tags og liknande. Er det berre eit spørsmål om tid før dei får til wallhack, aimbot etc? Det er bare å skrive noen tegn i Clan taggen din. Ikke en hack, men mer en en glitch i systemet [ÂBXY] i taggen ellerns, så trykker du done. Så gå inn på edit clan tag igjen, trykk done igjen. Endret 14. november 2011 av Berniy Lenke til kommentar
sLR Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Finnes det noen her på forumet som spiller competetive scope? Hadde vært greit å utvekslet noen tacs og spots, da det er veldig lite av det so far i Mw 3. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det ser ut som om MW3 allereie er "hacka" på XBOX også. Eg veit ikkje kva hacken gjer, men ser mellom anna mykje kreative clan-tags og liknande. Er det berre eit spørsmål om tid før dei får til wallhack, aimbot etc? Det er bare å skrive noen tegn i Clan taggen din. Ikke en hack, men mer en en glitch i systemet [ÂBXY] i taggen ellerns, så trykker du done. Så gå inn på edit clan tag igjen, trykk done igjen. Å? Det visste eg ikkje! Eg trudde dette var noko JTAG greier eg. Ja ja, lærer noko nytt kvar dag! 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Er kommet hacks ja, like irriterende å game mw3 på pc nå som mw2 er. Kommer inn i en lobby, og blir auto headshottet. Gøy. På mw2 var det rett og slett jævlig den siste tiden (har endel spilletid der, 47k kills) ble kicket fra lobby om du brukte ump, tube, g18, qs'et, eller drepte hosten. Masse hackede lobbies, og folk som springer med int + wallhack og aimbot. Weee. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Joina en lobby i dag der jeg spilte 3 vanlige runder før jeg plutselig joina en game med xp-boost. +999999999999xp for en kill... Jævlig surt når jeg hadde gleda meg til å levle opp selv. Kan jo gå prestige, men det er boooring å begynne på ny! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå