Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt poenget ditt med å først komme med en "ok" kommentar, for så å slenge dritt selv :nei2:

Det med at det er mange unge som spiller er nok i og for seg slappe foreldre sin skyld, den scorer du bra på.

Det morsomme er at du skriver det er drittsekker i MW3. Jeg har selv til overs å se noen i BF3 jeg vil kalle for drittsekk.

Call of Duty 4: Modern Warfare er siste greie CoD spillet i mine øyne. Det var en gang i tiden jeg faktisk koste meg med denne spillserien.

aGal

Når du kan finne drittsekker på diskusjon.no så er sjansen liten for at det ikke finnes i online spill hvor 12 åringer faktisk får kjøpt MW3.

Synes og det blir litt idiotisk å gi foreldrene skylden. Det er ofte hvor disse bare kan gå inn i butikken å kjøpe spillet, så butikkene burde bli flinkere til å innføre sjekk av legg. I England blant annet er det straffbart å kjøpe eller selge til personer under 18.

Det virker som de som som spilte COD4 sitter igjen med at det er det beste spillet, men jeg spilte nettopp ikke den serien og synes Black Ops er genialt og utrolig mye bedre enn MW serien. Mye pga. at quickscooping ikke er med og banene er utrolig mye bedre.

Du har tydeligvis ikke spilt COD4 på PC :roll:

COD4 på pc med promod må være noe av den beste spill opplevelsen som kan føles. Noe av det mest balanserte spill formen du kommer borti :yes:

Jeg sa jo at jeg ikke spilte COD 4, og jeg spiller ikke på PC heller. Men hvis du må ha promod for at COD4 skal bli bra så kan ikke COD 4 være så utrolig som du skal ha det til.

Lenke til kommentar

Som nevnt litt lengre opp er dette mer mw2.1

Mye det samme, litt andre oppgraderinger for våpen o.l. samt nye baner, men lite nytt under solen.

Jeg synes både mw3 og bf3 er morsomme på hver sin måte og ser det ikke nødvendig og klage på noen av de.

Selvfølgelig er det noen bugs her og der, men jeg spiller ikke så mye at de irriterer meg i nevneverdig grad

mw3 = rask action uten tanke på taktikk (run and gun)

bf3 = god action med store baner, kjøretøy hvor man trenger en smule sammarbeid for å overleve

• Liker 4
Lenke til kommentar

Så du løper ikke rundt med mer eller midre de samme våpnene med det samme grafisk utseende, endog på andre baner?

Våpnene oppfører seg mer eller mindre likt(i mine øyne) og folk strør om seg med penger når de blir skutt og drept, kanskje bare copy paste på den døds sekvensen?

Som nevnt så er forskjellen som _JEG_ legger merke til basert på hvordan du kan oppgradere våpnene samt at du kan velge 2-3 forskjellige modus på killstreak/deathstreak.

Så totalt føles dette mere som en oppgradert versjon av mw2 enn et nytt og friskt spill med nye krumspring.

Og jeg snakker forøvrig om multiplayer selv da jeg ikke har fått satt meg ned og testet singleplayer enda, men det blir vel i løpet av helgen da man har litt mer tid til å sitte på bakenden.

Lenke til kommentar

lol serr er det fps cap på 91, skjønte ikke helt hvorfor den lå der hele tiden.. når det gjelder om Cod MW3 er bra, så vil jeg si at det er genialt, morro, spiller på pc med 5 andre venner, fult team! Jeg ranker Prestige nivå 2 på Fredag en eller annen gang.

Du spiller på pc skjønner jeg.

Prøv å dra ned console (uhm, dette er om de har enablet console igjen da, har ikke spillt MP siden CoD 4 så). Også skriver du /com_maxfps 125 (da vil du få 125 fps som max) (dette er ett eksempel, kan ta andre tall også)

ananashapå(Forøvrig ett motbydelig pålegg :p ): Du trenger ikke for lang tid på Singleplayeren. Jeg ble ferdig på snaue 5 timer :)

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Nesten litt gøy, 31-6 og tapte så det grein på TDM...Utrolig stor forskjell i hvor gode folk er i dette spillet, når jeg synes fienden er helt ræva mens resten av laget blir overkjørt. Det er det som gjør det spennende selvfølgelig, så det er vel strengt tatt udelt positivt. Likevel pussig å tape en av de beste rundene jeg har hatt. :p

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jippi fikk scoren min whiped... Slutta å spille da jeg var lvl 44, hadde hatt endel gode kamper en som endte 37-7 og ny killstreak rekord 2 i kd osv. Logget inn igjen litt senere. Da var jeg lvl 34 og alt annet var satt tilbake til da... Tok kontakt med live chat, og fikk veldig gode svar...slike som "We'll check into this stuff for you and try and find out why it happened. I'm really sorry about the inconvenience again" og "And what is my chances for getting the stats back slim to none? Aaron Roorda: Yeah slim to none." Jaja får vel bare slå seg til ro med det. Har veldig lyst til å spille mp nå, for sjansen for at det skjer igjen er jo ikke stor..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de kallte det mw3, skulle heller vert mw2.1... Nei, jeg holder meg til Bf3 og CoD4 ;)

Støttes så sykt!

2.0.1

Etter en liten times spilling med MW3 blir det lagt på hylla, og jeg tar fram BF3 igjen.

Sløs heller pengene deres på noe annet!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de kallte det mw3, skulle heller vert mw2.1... Nei, jeg holder meg til Bf3 og CoD4 ;)

Støttes så sykt!

2.0.1

Etter en liten times spilling med MW3 blir det lagt på hylla, og jeg tar fram BF3 igjen.

Sløs heller pengene deres på noe annet!

Kan si meg enig der, men det har nok laget spillet etter hvorfor fikse noe som fungere.. Bare så synd at de kunne ha endre mye og spillet ville ha blitt mye bedre... Mer forskjell på banene noe litt store osv. Meny er jo identisk som i mw2 kanskje flisespikkeri men man forventer noe mer en det her.. Overall er godt spill men altfor like.. Forsatt de samme feilene som i mw2 fortsatt quickscoping og mye mer..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...