Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt like rettferdig win/lose-system ser jeg. Kommer jeg inn i en runde hvor laget taper klart med ett minutt igjen, går jeg selvsagt med én gang. Det skal jeg selvsagt få en loss for. At det går an. Trenger ikke spawne engang for å få loss. Da blir det vel som i MW2, W/L-ratio på 0,33. Begynner å bli morsomme lagsammensetninger også. Vant alt igår, ingenting idag. Får typisk 22-3 i stats og slikt, men taper likevel. Jeg mener, kom igjen? Så kjipe lag kan det jo bare ikke være. Jeg er ikke Gud heller. Tror jeg gjør som i MW2, går for K/D-ratio og challenges. Går nok tilbake til MW2 etter level 80, for nå begynner "noobynessen" og laggen å bli som der, men banene er så utrolig mye bedre i MW2. MW3 har 2-3 baner som er bedre enn de dårligste i MW2, resten er dårligere.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Fortsatt like rettferdig win/lose-system ser jeg. Kommer jeg inn i en runde hvor laget taper klart med ett minutt igjen, går jeg selvsagt med én gang. Det skal jeg selvsagt få en loss for. At det går an. Trenger ikke spawne engang for å få loss. Da blir det vel som i MW2, W/L-ratio på 0,33. Begynner å bli morsomme lagsammensetninger også. Vant alt igår, ingenting idag. Får typisk 22-3 i stats og slikt, men taper likevel. Jeg mener, kom igjen? Så kjipe lag kan det jo bare ikke være. Jeg er ikke Gud heller. Tror jeg gjør som i MW2, går for K/D-ratio og challenges. Går nok tilbake til MW2 etter level 80, for nå begynner "noobynessen" og laggen å bli som der, men banene er så utrolig mye bedre i MW2. MW3 har 2-3 baner som er bedre enn de dårligste i MW2, resten er dårligere.

 

Helt enig. Banene i MW3 er så nedgang fra både Black Ops og MW2. Skjønner ikke hvorfor de lager baner så rotete og dårlig. At banene i første omgang er dårlig gjør at det blir umulig å spille på dem.

 

Jeg vurdere også å gå tilbake til Black Ops. Jeg elsker Firing Range og Summit, synd det ikke er EN bane som i det hele tatt er i NÆRHETEN av de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilt et par timer, starta med 18-5 første game.

Men uansett hvorfor spiller jeg bare mot Norske på Xbox live? Nordmenn er ofte super try hards så er kjipt spille bare mot Nordmenn :/

 

Haha, som jeg skulle sagt det selv :!: Møter faen meg bare eplekjekke drittunger av nordmenn med XXXxxxXXXxVVVvvvvVVVIIiiiiIIi all mass i gamertagsa sine og oppfører seg som idioter i lobbyen. Blir alt for ofte flau av oppførselen deres. S&D er et mareritt når man ikke kan være i party chat, men er tvunget til lobby chat.

Lenke til kommentar

Mange ting som begynner å bli EKSTREMT irriterende nå (selv om det også finnes mange lyspunkter): Folk spawner rett bak meg. Jeg spawner rett foran dem. Sniper har blitt som en overpowered shotgun. Banene er så trange at man ikke kan reloade eller sende predator eller helikopter uten å dø i mellomtida. Og selvfølgelig camping. Med så mye UAV som er ute og går nå har det begynt å bli ekstremt mye camping på bybanene særlig. Samme hvor man går sitter det folk i hjørner osv.

Positivt er at killstreak-systemet virker mye mer ålreit enn før, og noobtube er dårligere.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den var uvant i starten, men nå begynner den å sitte. Og ja, den er altfor bra. Jeg bruker ikke quickdraw og enda er den latterlig enkel å bruke. Fikk forøvrig første gullcamo idag. Den var og litt i enkleste laget å oppnå. Nå begynner jeg forøvrig å bli vant til banene, og selv om de er forferdelig rotete til tider begynner jeg smått å få kontroll. Sikkert de dårligste kartene noen gang til en CoD lansering forøvrig. Skulle personelig gitt idioten som laget hardhat en støvel i balla. Snakk om møkka bane.

Lenke til kommentar

Isj - skuffet.

 

Satt igjennom store deler av singleplayer og tenkte "dette har jeg opplevd før". Tilogmed de samme tonefallene under "Steady" "On Me" osv. blir brukt på oppdragene hvor man "sniker" seg frem. Ofte er det like ting i skytespill, men sjeldent man sitter og tenker at man har gjort det samme igjennom halvannet spill allerede.

Man prøver å legge inn litt stemning i det, men det blir litt feil når jeg ikke har mulighet til å snu meg rundt og vekk fra en by i brann, eller ikke kan gå ned stigen fra noe annet enn en bestemt side, fordi det skal passe inn i hvordan man skal spille av en "film". Ikke kan jeg bruke nightvision når jeg vil på de oppdragene jeg har det heller.

 

Og når siste oppdraget ble tatt så tenkte jeg alikevel "og det var det". Hadde jo vært litt nyttig å spillt noe mer, var en utrolig brå slutt.

 

Men, det positive i dette er vel at nå er Modern Warfare serien ferdig.

Lenke til kommentar

Nå ser jeg bort fra Treyarch, for de lager aldri noe nytt grafikkmessig, og Black Ops hadde mye bugs som har hardcoded i spillet, som laggen.

 

Men hva kan IW/SH komme opp med? Jeg mener, futuristisk? Nope, helst ikke. WW2, tror jeg vi er ferdig med. Kalde krigen er Black Ops.

 

Det eneste er Vietnam eller enda kulere, Korea, spesifikt en av dem, ikke som BO som covret alt fra 1945 til 1990.

Lenke til kommentar

Nå ser jeg bort fra Treyarch, for de lager aldri noe nytt grafikkmessig, og Black Ops hadde mye bugs som har hardcoded i spillet, som laggen.

 

Men hva kan IW/SH komme opp med? Jeg mener, futuristisk? Nope, helst ikke. WW2, tror jeg vi er ferdig med. Kalde krigen er Black Ops.

 

Det eneste er Vietnam eller enda kulere, Korea, spesifikt en av dem, ikke som BO som covret alt fra 1945 til 1990.

 

Synes faktisk at Black Ops hadde noe som ikke MW3 har, tror det kan ha vært storylinen som gjorde det, eller mulig det var Castro og Kennedy. Fantasifiguren til hovedpersonen, eller... Noe var det.

 

Men jeg visste jo faktisk hva som skulle skje i spillet her, skjønte retningene det tok, hvem som døde når osv. Rett og slett fordi det er alt for likt de forrige spillene...

Lenke til kommentar

Herreminhatt som jeg sliter med å få åpnet NAT i dette spillet :/ Jeg har strict NAT selv om jeg har kabel rett i modem, er det andre som sliter med samme problem?

 

Litt surt å tøffe seg gjennom MP som et enslig esel uten muligheten til å spille med venner...

 

Modem har du?

Har du en router i tillegg til modemet?

Pc eller konsoll?

Jeg har speedtouch 546v6 modemet, samt en jensen AL1000 router. Startet med å aktivere UPnP, forwarde portene: 3047, 27000-27050 og 28960. Fortsatt NAT: strict. Koblet ut routeren og kablet rett fra modemet til PC'en, deaktiverte brannmuren og aktiverte UPnP i modemet, fortsatt NAT: strict.

 

Og dette er til PC eller konsoll? Xbox og PS3 støtter i allefall UPnP. Og du har husket å satt statisk IP når du portforwarder også?

"kabel rett i PC'en" , så jeg spiller på PC :) Ja har nok husket å sette statisk IP. Dette har vært levebrødet mitt de siste 8 årene, men denne gangen har jeg blitt kjørt helt fast desverre :( Det merkelige er at selv om spillet sier jeg har NAT: strict, klarte jeg både å hoste party, og flere runder i spillet i dag. Forstå det den som kan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...