Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt både singleplayer, og multiplayer en del nå, og må si det er helt utrolig!

 

Flere klager på at det er mye som går igjen, dårlig grafikk og slikt, men selv legger jeg ikke merke til noe slikt. Skjer så mye at man blir helt sugd inn.

Helt enig i dette med grafikken. Den er såpass god at du ikke tenker på at det mangler noe, nettopp fordi du er opptatt av så mye annet.

Lenke til kommentar

- In game voice chat skurrer og er av elendig kvalitet

 

Om den er like dårlig som på X360 skjønner eg godt at du synst det. Alle høyres ut som robotar. X360 har heldigvis party chat med unntak av eit par game modes. Angåande det, kvifor i svarte ****** er det kun in-game chat på Team Defender?! Det gir jo ingen som helst meining...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

- In game voice chat skurrer og er av elendig kvalitet

 

Om den er like dårlig som på X360 skjønner eg godt at du synst det. Alle høyres ut som robotar. X360 har heldigvis party chat med unntak av eit par game modes. Angåande det, kvifor i svarte ****** er det kun in-game chat på Team Defender?! Det gir jo ingen som helst meining...

Fordi det er ett TEAM basert gamemode, til de grader. Da er det bedre med 6 stykk med mic i samme lobby enn at det er 2 og 2 og 2 i hvert sitt party. Tenker det var slik de mente det.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt mw3 i dag en god stund

 

så legger jeg merke til en ting jeg virkelig er glad for over bf3.

 

60fps. Herregud og hvor deilig det føltes ut over 30fps som bf3 har. Digg.

 

Jepp det stemmer. Men bra at jeg har rundt 60 FPS på pcversjonen av BF3 på ultra ;)

Men jeg liker sålangt best Survival. Kommet til wave 21 alene :)

Men vanlig MP er sålangt skuffende, dårlig banedesign på banene, campere av alle sorter. Nei da skal jeg holde meg i Survival en stund til

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Eg vel faktisk å tru at det er eit tiltak for å unngå den værste laggen. Black Ops komprimerar ikkje kvaliteten på VOIP, og som alle veit var det heilt grusomt å spele det online. Det har vært nokså gale dei siste dagane i MW3 også - men eg vonar ein patch og to ordnar dette. Og med tanke på at spelet nettop er komen ut, vil det nok væra ganske stor trøkk dei neste dagane.

Lenke til kommentar

Jepp det stemmer. Men bra at jeg har rundt 60 FPS på pcversjonen av BF3 på ultra ;)

Men jeg liker sålangt best Survival. Kommet til wave 21 alene :)

Men vanlig MP er sålangt skuffende, dårlig banedesign på banene, campere av alle sorter. Nei da skal jeg holde meg i Survival en stund til

Call of Duty spela er notorisk kjent for campers. Det er synd, men har blitt vant med det. Kosar meg uansett når eg spelar med kompisar.

 

Men for oss som ikkje er i besittelse av eit heftig jern og kan spele BF3 på pc - så er overgongen til 60fps ganske deilig.

 

Synes forøvrig at frameraten føltes mykje betre på BF3 enn den gjorde i BFBC2.

Lenke til kommentar

Der ja. 1 dag tok det. Nå er campinga igang. Møtte NULL campere igår, nå er det bare norske idiotfjortiser som sitter i hvert sitt hjørne. Gøy!

Er det meg, eller er ALLE våpen nerfa? Får ikke longshotkills overhodet, liksom ingen kuler som blir registrert over 50 meter. Greit at UMP er kjempenerfa, men M4A1? Fungerer jo ikke på avstand i det hele tatt. Jaja, banene er jo stort sett så små likevel :p

Edit: snhipere ser ut til å være ekstremt overpowered, etter killcams å dømme. Sikt ca. i nærheten, kill. Trenger ikke holde pusten engang. Føler sniper har blitt shotgun for å være ærlig.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...