Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herreminhatt som jeg sliter med å få åpnet NAT i dette spillet :/ Jeg har strict NAT selv om jeg har kabel rett i modem, er det andre som sliter med samme problem?

 

Litt surt å tøffe seg gjennom MP som et enslig esel uten muligheten til å spille med venner...

 

Modem har du?

Har du en router i tillegg til modemet?

Pc eller konsoll?

Lenke til kommentar

Har spilt i sammenhengende seks timer i dag og er rank 30 eller noe. Først og fremst takk til CDON for at hardened edition lå i postkassa på release :thumbup: Meeeeget positivt overrasket over at det lå i postkassa, ble nemlig litt bekymret når jeg fikk mail om at det ble sendt først i går, trodde ikke de skulle rekke det.

 

Jeg veit ikke helt om jeg er enig i at banene er små. Det er ikke Wasteland eller Derail størrelse på noen av dem, men vil ikke karakterisere de som små. Jeg tror man får en litt klaustrofobisk følelse fordi alle banene er så overfylt av gjenstander og kjøretøy, alt føles veldig trangt og uversiktelig.

 

På den annen side synes jeg kartene er veldig ensformede og kjedelige, og jeg merker at jeg kjeder meg litt allerede (arghhhhhh, var ikke det jeg håpet ville skje :( )

 

Ellers er jeg positivt overrasket over hvor smooth alt har gått ved launch, ikke connection, lobby eller party problemer av noe slag. Alle venner kommer kjapt inn i games på samme team, akkurat slik det skal være.

 

Jeg har ikke til samme grad merket BLOPS syndromet som andre her allerede klager over, men det har definitivt vært noen "what the fuck" øyeblikk i dag, men hvis det holder seg slik som det har vært i dag fremover så skal jeg være fornøyd, for kan i det store og hele ikke klage noe særlig på connection, bank i bordet. Føler med dere som allerede sliter med dette.

 

Ellers er jeg tilhenger av det enkle, og synes personlig det begynner å bli vel mye valgmuligheter på våpen og perks sida, synes i mitt enkle sinn at det rett og slett blir litt for mye å holde styr på.

Lenke til kommentar

Håper første map packen blir alle MW2 mapsa med oppdatert grafikk... Møkkabaner. 3.0 i ratio på BLOPS, 1,5 på MW3, selvom jeg er kan de fleste mapsa greit nå. Uansett hvor godt jeg kan en map, så kommer det alltid en motstander bak meg, eller så blir man quickscopet.

 

En positiv ting er at jeg har opplevd svært få tubers! ;)

Lenke til kommentar

Håper første map packen blir alle MW2 mapsa med oppdatert grafikk... Møkkabaner. 3.0 i ratio på BLOPS, 1,5 på MW3, selvom jeg er kan de fleste mapsa greit nå. Uansett hvor godt jeg kan en map, så kommer det alltid en motstander bak meg, eller så blir man quickscopet.

 

En positiv ting er at jeg har opplevd svært få tubers! ;)

 

Eksplosjonene på noobtuben er mye mindre her. Heldigvis

Lenke til kommentar

Spilt et par timer multiplayer nå og det er jo som en viste ganske likt MW2 men forbedret på endel punkter...hvorfor forandre på noe som millioner elsker?

 

Selvsagt må de forandre på ting. Om man ikke liker forandringene, kan man fortsatt spille tidligere spill.

Så langt er jeg og dem jeg spiller online med meget fornøyd!

Lenke til kommentar

Har fått spilt en del nå. Spillet er, som jeg fryktet, ikke veldig bra. Jeg har lenge vært en die hard CoD fan. Spiller forøvrig CoD på PS3

 

Følgende er hva jeg mener er feil med spillet.

- Det føles ut som 30 fps.

- Spillet lagger uutholdelig mye (går vel over som i Black Ops).

- Hit detection er dårlig (kan gå god for at det i noen tilfeller er grunnet lag).

- Spillet har horrible spawns hvilket er svært merkbart da banene er veldig små, for små.

- Nades flyr ikke langt og høyt nok.

- Sprint speed er for treg og distance for kort.

- Overkompliserte killstreaks og class setups.

- ADS med sniper for rask hvilket medfører 12 åringer som spinner rundt for å gjøre 1337 360 no scopes.

- Våpnene har for mye sway.

- Stealth perks er OP.

- Omerådet hvor en capper flagg er for små

- Deathstreaks.....

- Random musikk som spilles midt i en match (kan dette fjerner?)

- Banene spilles dårlig i SnD

- In game voice chat skurrer og er av elendig kvalitet

- Og til slutt, den irriterende grønnfargen de valgte til menyene

Endret av Student of Life
Lenke til kommentar

Herreminhatt som jeg sliter med å få åpnet NAT i dette spillet :/ Jeg har strict NAT selv om jeg har kabel rett i modem, er det andre som sliter med samme problem?

 

Litt surt å tøffe seg gjennom MP som et enslig esel uten muligheten til å spille med venner...

 

Modem har du?

Har du en router i tillegg til modemet?

Pc eller konsoll?

Jeg har speedtouch 546v6 modemet, samt en jensen AL1000 router. Startet med å aktivere UPnP, forwarde portene: 3047, 27000-27050 og 28960. Fortsatt NAT: strict. Koblet ut routeren og kablet rett fra modemet til PC'en, deaktiverte brannmuren og aktiverte UPnP i modemet, fortsatt NAT: strict.

Lenke til kommentar

Herreminhatt som jeg sliter med å få åpnet NAT i dette spillet :/ Jeg har strict NAT selv om jeg har kabel rett i modem, er det andre som sliter med samme problem?

 

Litt surt å tøffe seg gjennom MP som et enslig esel uten muligheten til å spille med venner...

 

Modem har du?

Har du en router i tillegg til modemet?

Pc eller konsoll?

Jeg har speedtouch 546v6 modemet, samt en jensen AL1000 router. Startet med å aktivere UPnP, forwarde portene: 3047, 27000-27050 og 28960. Fortsatt NAT: strict. Koblet ut routeren og kablet rett fra modemet til PC'en, deaktiverte brannmuren og aktiverte UPnP i modemet, fortsatt NAT: strict.

 

Og dette er til PC eller konsoll? Xbox og PS3 støtter i allefall UPnP. Og du har husket å satt statisk IP når du portforwarder også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...