sLR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg spiller alltid naken. Deilig med luft på tissen når man herjer i frontlinjen! Kunne ikke sagt meg mer enig. Noen ganger hvis jeg gjør det bra så pleier jeg å reise meg opp, løfte armene rett i været, og kjøre på en en hefit helikopter-penis. It's kind of what I do. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 For min del som en gammel cod 2 og cod 4 spiller, så har servere alltid vært et pluss, da det ofte ( iaf. på den tiden ) var de samme folka som spilte på serverene våres, noe som resulterte i at det var ett ganske bra community, med bromance, litt skjefting, og generell randomness, som er gøy, er det ikke? Satan jeg er overtrøtt. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 What, the, fuck? Explain please!! Anyways har spilt i et par timer og kan si at dette dessverre er MW2 + litt ekstra jalla drit. Eneste MW3 gjør bedre enn BO er at spillet er svært lettkjørt mtp hardware. Hehe Jeg har så og si ikke spilt noen FPS-spill før cod4 og MW2, og begge de hadde bruker listen servers, noe jeg har blitt helt vant med og syns har fungert helt fint. Da Black Ops kom ut var det for meg fryktelig uvant at enkeltpersoner (/de som sitter bak serverne) har såpass mye makt, når det kommer til valg av bane og kicking. MW1 hadde ranked dedicated som main på PC! Alltid hatt, vil alltid ha. BLOPS var en flopp, for at de kjørte kun offisielle servere via offisiell utleie. CS, HL, BF, alle bruker dedi på PC. Det funker mye bedre, INGEN cheat i forhold til MW2 og antakeligvis MW3 1 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Da har jeg kjøpt Modern Warfare 3 til steam Endret 8. november 2011 av Straffa Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det noen som vet hvorfor fucking quickscooping er med i spillet igjen? Seriøst så er 8 av 10 som spiller på serverne quickscoopere og er uinteressert i object, men sitter å camper folk som prøver å spille objektivt. Uansett, er det noen som spiller på xbox som ønsker å være med å spille objektivt? Vil si jeg er over gjennomsnittet god, og vil iallefall ikke ødelegge. Legg meg til på xbox; em1ls Lenke til kommentar
guak Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hva faen? Jeg forhåndsbestilte fra Spaceworld, og det har faen ikke kommet idag heller. Kom netopp hjem, posten var her nå netopp, og det eneste jeg fikk var aviser, regninger og reklame.. -.- Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Personelig så har jeg ikke så veldig mye i mot quickscoping, det jeg missliker til de grader er folk som whiner på hardscoping - da dette er faktisk hvordan mange var nødt til å spille før. ( Cod 2 / 4 ) choke points. Nå bruker folk 14 - 20kg rifler som noen vanngæver, å løper rundt som noen guder. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg kan ikke fordra det. Når jeg ser på reprisen så ser det ikke ut som kula treffer engang. Jeg vet sikkert hit boxen fortsatt er fucka, men det er jalla når du dør av et skudd i armen, mens du må bruke 4-5 skudd av automat våpen i hodet før man dør. Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen andre som har bestilt fra cdon? bestilte for et par dager siden og det stod at jeg kunne laste det ned i dag. men får ikke opp det valget. spiller på PC. Lenke til kommentar
guak Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Andre en meg som bestilte fra Spaceworld og som ikke har fått det idag? Blir så jævla forbanna når jeg forhåndsbestiller et spill som ikke kommer den dagen et skal komme.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 litte grann fornøyd:D Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 What, the, fuck? Explain please!! Anyways har spilt i et par timer og kan si at dette dessverre er MW2 + litt ekstra jalla drit. Eneste MW3 gjør bedre enn BO er at spillet er svært lettkjørt mtp hardware. Hehe Jeg har så og si ikke spilt noen FPS-spill før cod4 og MW2, og begge de hadde bruker listen servers, noe jeg har blitt helt vant med og syns har fungert helt fint. Da Black Ops kom ut var det for meg fryktelig uvant at enkeltpersoner (/de som sitter bak serverne) har såpass mye makt, når det kommer til valg av bane og kicking. MW1 hadde ranked dedicated som main på PC! Alltid hatt, vil alltid ha. BLOPS var en flopp, for at de kjørte kun offisielle servere via offisiell utleie. CS, HL, BF, alle bruker dedi på PC. Det funker mye bedre, INGEN cheat i forhold til MW2 og antakeligvis MW3 Min feil. Jeg spilte MW1 på PS3, og MW2 på PC. Og til dere andre som også kommenterte innlegget mitt. Jeg ser klart fordelene med dedicated, men for mitt vedkommende veier de ikke opp for ulempene. Kanskje det bare er meg som har spilt for lite med dedi og for mye med matchmaking? I 25% av gangene jeg spilte Black Ops ble jeg kicket av noen grunnet hacking, selv om det aldri har vært tilfellet. Og det at man kan velge bort hardcore-serverne var jeg faktisk ikke klar over. Det hjelper jo litt, da det er praktisk talt umulig å ikke havne på hardcore ved å velge en random server. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vel, nå er Black Ops ett dritt spill, med dritt folk, og gjennomsnittsalderen på folk er 12 år. : ) Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Andre en meg som bestilte fra Spaceworld og som ikke har fått det idag? Blir så jævla forbanna når jeg forhåndsbestiller et spill som ikke kommer den dagen et skal komme.. Ja bestilte fra Spaceworld på fredag, og de skulle sende det på fredag til de 3 nordligste fylkene. Jeg bor i Tromsø, enda ikke fått det. Makan til skitbutikk! I tillegg ringte jeg de idag for å klage og da sa de at jeg kunne hente det i butikken. Ankommer butikken 30 min senere og får til mine store forbauselse beskjed om at det kommer i posten idag. Fikk jeg det? Nei.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Handlet inn på Elkjøp, 300 spas Lenke til kommentar
torturi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Andre en meg som bestilte fra Spaceworld og som ikke har fått det idag? Blir så jævla forbanna når jeg forhåndsbestiller et spill som ikke kommer den dagen et skal komme.. Jeg hadde bestilt hos spaceworld, den kom idag. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Andre en meg som bestilte fra Spaceworld og som ikke har fått det idag? Blir så jævla forbanna når jeg forhåndsbestiller et spill som ikke kommer den dagen et skal komme.. Jeg hadde bestilt hos spaceworld, den kom idag. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 OMG! Er bare problemer når det gjelder spill for meg! Jeg har prøvdå å kommeg meg inn på 4 servere nå, og sitter fast på ''Synchronizing game settings'' i 2-3 minutter hver gang til det kommer disconnect. HVORFOR? Lenke til kommentar
torturi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Andre en meg som bestilte fra Spaceworld og som ikke har fått det idag? Blir så jævla forbanna når jeg forhåndsbestiller et spill som ikke kommer den dagen et skal komme.. Jeg hadde bestilt hos spaceworld, den kom idag. Hvor bor du? Bor i Trondheim Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Mistenkelig få folk online i MW2 nå Posten har ikke kommet enda (de kommer typisk 4-5-6), så tenkte jeg skulle ta et par runder før jeg drar på universitetet. Såvidt 5000 spillere som er i game, selv ikke 4 på morgenen har jeg sett så få tidligere. Aner at mange har kjøpt MW3... Now: 14,270 Peak:28,212 Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer På PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå