Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Er nok dessverre ikke det. Alle jeg har spilt sammen med opplever samme greiene og det er flere poster på nettet allerede. Håper virkelig IW finner ut av det, for som du sier har de alltid vært helt sjef på nettkode.

Prøvde også å slå av theatermode uten at det hjalp.

Da er det vel bare å holde ut ett år til om det faktisk er som du sier. Blir møkk lei av at de skal greie å drite seg ut på den ene tingen de har gjort bra i alle spill, faen asså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=_5kL43CW5og

 

En TDM på mw3 der jeg går 35-4 med ump. Filmet i forgårs

Etter å ha sett det klippet får det meg til å tvile på mw3 igjen.

 

Ihvertfall MP, karta er så små og de random nadsene er så forbanna irriterrende. Er hekta på bf3, fordi det krever mye mer taktikk og sammarbeid. Ikke misforstå, du spilte jævlig bra, bare lurer på om dette er verdt bare for spec ops

Lenke til kommentar

Da har Lens of Truth kjørt en grafikk sammenligning på konsoll, og ikke overaskende ser det endel bedre ut på X360.

 

Siden er noe treg nå da det er endel som bombarderer serveren deres.

 

http://www.lensoftru...hot-comparison/

 

Hmm... synes begge versjonene så skamdårlig ut, for å være ærlig. Så også at begge hadde sine styrker og svakheter, og vet ærlig talt ikke hvilken versjon av spillet jeg skulle valgt om jeg måtte velge en kun pga grafikk.

Lenke til kommentar

Fy faen skandale... Jeg hater dette spillet allerede og jeg har enda ikke fått lov til å launche det...

 

edit: må jo legge til at det er jo en forbedring, men det er ufattelig at de ikke kunne hatt ranked dedicated servers også. Men det mest skuffende er at det ser helt likt ut som mw2...

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Veldig mye bra ved spiller. To store minus: Tåler lite selv mens andre tåler mye, og få gode maps. (Dome er vel favoritten hittil).

Det med at noen tåler mer enn andre har ikke noe med spillet å gjøre, bare connection. Enkelte har slik connection at de dreper lett og tåler mye, andre omvendt. Og slik har det alltid vært. Når det gjelder mapsa er jeg til dels enig. Førsteinntrykket kunne vært bedre, men jeg har ikke spilt mapsa så alt for mange ganger enda så synes det er for tidlig å si. Ikke umulig at jeg endrer mening når jeg kan mapsa bedre.

Lenke til kommentar

@Wigir

 

Du kunne jo like greit moved along ut av tråden uten å poste da. Ingen bryr seg om hva du synes om BF3 i denne tråden. Du har jo ikke engang prøvd MW3 og vaser av det humbug i øst og vest. Be gone.

Lol, her kommer jeg med noen saklige argument generelt om MW3, så viss du ikke kan svare meg på det jeg har å si så kan du la vær å svare.
Lenke til kommentar

Har da spilt siden ca 01:00 til 06:30, og sitter nå på jobb, og er mer eller mindere død.

Var det værdt det? Det er jeg virkelig ikke sikker på.

 

Skal prøve å skrive litt her nå, men husk på at jeg har hivet i meg 8 red bull i kveld, og 0 timer søvn - etterfulgt av rett på jobb, så det blir muligens litt rotete.

 

Spillet i seg selv er utrolig fast-paced, og veldig utigivelig, da man dør med en j**la gang hvis man driter seg ut.

 

Igjen som alle andre cod spill, så må du gå på en ugudelig desperado med kills for å gjøre det noe bra, i motsettning til Battlefield, hvor du fint kan bli MVP ved bare å cappe points.

 

Noe også spillet mangler, eller, hva banene mangler er choke points for scopes, har selv spilt usunt mye cod 4, da promod var greia, og har da alltid spilt scope, og er veldig vant med den "stille seg på ett sted, og ta ned de 1-3 første som popper forbi" dette blir ett problem i Mw3 slik jeg ser det, mtp størrelsen av banene ( veldig små, og krokete )

 

Banene har også fått en veldig dyster lys-givelse tbh, nå mener jeg ikke at det skal være blomster og sommerfugler rundt disse krigsherjede områdene, men litt bedre lys rundt banene eller " lightening effects " hadde fint gjort seg.

Endret av MrPaulUK
Lenke til kommentar

@Wigir

 

Du kunne jo like greit moved along ut av tråden uten å poste da. Ingen bryr seg om hva du synes om BF3 i denne tråden. Du har jo ikke engang prøvd MW3 og vaser av det humbug i øst og vest. Be gone.

 

Wigir kom med saklige argumenter, og ikke noe "omg lolz bf3 > mw3" så det er vel mulig å ha en diskusjon eller noe ang. hva folk syntes om spillene, eller sammenligne pros / cons. : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...