razh0r Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fungerer å starte MW3 på PC nå! Hvertfall for de med retail. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Live Launch Event http://www.youtube.com/codmw3launch Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Førsteinntrykk fra multiplayer (PS3). Har spilt meg opp til level 30 nå: 1. Spillet virker relativt balansert, og eksplosiver er tonet ned en god del. Det liker jeg. Det virker som om gun on gun virkelig er fokuset så langt. 2. Kniven er fortsatt for kraftig for min smak. Panic knifing er i høyeste grad fortstt med. 3. Jeg tilhører de som ikke liker quickscoping noe særlig, og jeg syns det virker litt for lett i dette spillet. Jeg gjorde det bedre i cqb med AS-50 enn med spas-12.... 4. De som sier at kartene virker veldig kompakte og close quarters orienterte har rett. 5. Noen ganger har jeg følelsen av at Call of Duty egentlig kunne hett "Hvem har best ping?". 6. Ellers: jeg liker det! Gleder meg til å få unlocka litt mer. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Spilte en match på PC nå. GUI'en er helt lik MW2, men det er bare flott for min del! Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_5kL43CW5og En TDM på mw3 der jeg går 35-4 med ump. Filmet i forgårs 1 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ser ikke som om de tåler noenting, jo. Er det lagg som gjør at det ser ut som du treffer (hitmarker) når du ikke har aimen på de engang? hmm Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det er nok bare theater mode som gjør at det blir slik, men synes ikke at det skjedde ofte. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 At det ikke skjedde ofte? Så det skjedde til tider? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Ja, at jeg får hitmarker når jeg ikke har helt aimen på de. Synes ikke det skjedde så ofte i den videoen. Men som sagt så er jo det theater som gjør at det blir slik, var akkurat samme med theater på bops. Endret 7. november 2011 av henkeZ Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Aha, så det skjedde ikke in-game? Bra Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Move along, nothing to see here! Altså spillet ser jo underholdende ut, spilte jo MW og MW2 utrolig mye, men har gått videre til BF3 nå. Ut i fra det jeg ser på videoen så kunne dette like greit vært en expansion til MW2, ser jo så godt som identisk ut og gameplayet er likt. Som noen over her sier at de har lvla til 30 er jo en av de enorme forskjellene til BF3. Har spilt BF3 i 17 timer og er i level 15 eller noe. Så er det jo dette med kniving og quickscoping som rett og slett bare er patetisk... Men for de som liker intensitet så er jo dette midt i blinken, hadde nok kost meg jeg også ja. Endret 7. november 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Om det hadde vært ingame lag, så må dere tenke. Spillet er ikke kommet ut enda (8min <3), det er ikke kommet mange nok på serverrne for å få en decent host. Forhåpentligvis når alle har fått tak i dette, vil lag problem forsvinne helt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg planla først å ikke kjøpe MW3, men har tatt helomvendig. Er dette spillet bedre enn Black Ops? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) @Wigir Du kunne jo like greit moved along ut av tråden uten å poste da. Ingen bryr seg om hva du synes om BF3 i denne tråden. Du har jo ikke engang prøvd MW3 og vaser av det humbug i øst og vest. Be gone. Og nei Berzerk, dette har ikke noe med antall spilllere å gjøre. Jeg har vært i lobbys full av 4 bars med norsk host på 100mbit opp og ned og enda fått bulletlag dritten. Endret 7. november 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 @Wigir Du kunne jo like greit moved along ut av tråden uten å poste da. Ingen bryr seg om hva du synes om BF3 i denne tråden. Du har jo ikke engang prøvd MW3 og vaser av det humbug i øst og vest. Be gone. Og nei Berzerk, dette har ikke noe med antall spilllere å gjøre. Jeg har vært i lobbys full av 4 bars med norsk host på 100mbit opp og ned og enda fått bulletlag dritten. Isåfall håper jeg inderlig det er noe i veien med din connection, ellers blir jeg forbanna pga theater mode. Det må være det igjen, IW hadde konge nettkode før, de kan ikke fucke de opp med en gang Theater mode er inni bildet. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Er nok dessverre ikke det. Alle jeg har spilt sammen med opplever samme greiene og det er flere poster på nettet allerede. Håper virkelig IW finner ut av det, for som du sier har de alltid vært helt sjef på nettkode. Prøvde også å slå av theatermode uten at det hjalp. Endret 7. november 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nå blir jeg vel tuppa på rævva ut herfra, men dette spillet er ett spill som man laster ned, spiller SIngle Player for å ikke miste "storyen" fra MW og MW2 - også sletter man det. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 MW3 slår preorder rekorder. Klarer det selge mer enn BO? Trodde toppen var nådd nå. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Meh kjipt at retail folk kan spille før oss som betalte blodpris på steam :/ Jaja hopper i seng nå før jeg skal våkne opp og se Day9 spille amnesia og etter det så blir det forhåpentligvis MW3 + kanskje stream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå