Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, såvidt jeg vet, så har ikke CoD origin eller battlelog, to ting som ødela BF3 for min del. BF3 har sluttet å virke er noe som kommer oftere enn ikke.

Battlelog er en morsom vri. ikke perfekt, men det er jo nettopp kommet ut.

Det er noe som heter beta, og som var alt for kort. Det kan være litt problemer, men ikke at "Programmet har sluttet å virke" annenhver match, og at folk ikke vises online, chat deaktivert. Sorry EA, you failed. Hvorfor prøve å ta steam som har masse utviklere bak seg, og indie-utviklere.

Lenke til kommentar

Jeg har sånn cirka hatet alle mapsene i mw3 fra første stund, her er hvorfor:

- Mapsene er alle fryktelig trange.

- Lite variasjon.

- Veldig veldig rotete, ting er overalt og er veldig forstyrrende.

- Mapsene er mye større enn fra de andre cod spillene, ikke at det er negativt i seg selv, men kombinert med at mapsene er trange og det er ganger OVERALT(!) så bare ender alle opp overalt. Dette fører til spawnkilling og i andre tilfeller at man kan løpe rundt i 2 min uten å se en eneste motspiller..

- Snipere er nesten ubrukelige for øyeblikket pga mapsene.

- Noen maps er bare fyllt med biler føles det ut som.. og da er ingenting mer irriterende enn noobs med noobtubes.......

 

Men, i motsetning til andre synes jeg det er mye "lettere" å drepe andre, det er ikke den drepe "laggen" som i bo. Har vært innom alle killstreaksene ett par ganger nå, men legger merke til at det er betydelig vanskeligere å få høye killstreak. Dette pga av at alle banene er så trange og det er ganger over alt. Så alle løper hver for seg (nesten ikke teamwork i dette spillet), dermed er det alltid noen rundt hvert hjørnet.. Jeg har på følelsen at pga mapsene er så trange så kommer det til å bli velig mange campere som bare sitter her og der..

 

Våpenfølelsen i mw3 er fantastisk mye bedre enn i bo, men til gjengjeld føles alle ganske like ut. Noobtube er op som vanlig.. Snipere er op og det er ekstremt mye lettere å quickscope her enn i mw2 (skulle tro at det har gjort det med vilje) men er uansett nesten ubrukelig pga mapsene.

 

Noen nye fete killstreaks, men desverre har ac130 blitt nerfet så jævlig.. "Topp" killstreaken er egentlig ganske kjedelig, det føles ut som at det ikke er verdt å jobbe for den..

 

Det forferdelige slitsomme "new" greiene i menyene er tilbake... må klikke seg igjennom hver jævla duppeditt...

 

Nei, kommer nok til å prestige 1-2 ganger så går nok denne på hyllen pga mapsene, og jeg er også den type person som ikke gidder å paye 100+ kr for 5-6 maps..

 

Jaja, litt god underholdning er det..

 

Nå har jeg bare pekt ut noen ting hovedsakelig negative ting, men det er jo de tingene man irriterer seg over ^^, det er også mange nye positive innskudd.

Lenke til kommentar

Nå som BF3 har vært ute noen dager så må jeg si jeg gleder meg til mer intense infanteri kamper som MW serien er så gode på.

 

Her er et kult klipp som er kommet ut.

 

Kunne ikke vært mer enig. Jeg hadde en relativt feilfri beta med BF3. Litt lagg og det der, men aldri noen storre issues. Etter at spillet har kommet så har det crashet sp mye og ofte at jeg får nervesammenbrudd. Å spille med venner er som i BC2 umulig. Spille på samma lag når dere er mer enn 3? Nei, det skal dere få kjempe om. Og bare det å få 3-4 stykker inn i samme squad burde vært enklere. I tillegg så er det frustrerende at spillet crasher for tiende gang helt random i løpet av en Coop-bane.

 

Er det bare meg som oppfatter et par ting i den traileren som småstikk mot BF3? :p Rocket Launcheren blant annet.

Lenke til kommentar

Vel, såvidt jeg vet, så har ikke CoD origin eller battlelog, to ting som ødela BF3 for min del. BF3 har sluttet å virke er noe som kommer oftere enn ikke.

Battlelog er en morsom vri. ikke perfekt, men det er jo nettopp kommet ut.

Det er noe som heter beta, og som var alt for kort. Det kan være litt problemer, men ikke at "Programmet har sluttet å virke" annenhver match, og at folk ikke vises online, chat deaktivert. Sorry EA, you failed. Hvorfor prøve å ta steam som har masse utviklere bak seg, og indie-utviklere.

jeg har nesten ikke merket noen problemer, og det er fortsatt under beta. jeg merker flere problemer med Steam som sletter spill eller nekter og starte spill osv, og Steam har vært siden 2002/2003?

Lenke til kommentar

Vel, såvidt jeg vet, så har ikke CoD origin eller battlelog, to ting som ødela BF3 for min del. BF3 har sluttet å virke er noe som kommer oftere enn ikke.

 

Battlelog synes jeg er helt genialt. Kjekt å kunne se og browse i stats (som forøvrig også er mye mer detaljert enn i CoD-spillene) samt at det er enklere å administrere og spille med venner.

 

Det eneste som er veldig synd er at mange opplever det samme som deg at spillet kræsjer i tide og utide. Jeg tror jeg har vært heldig for hos meg har alt utenom Co-Op fungert feilfritt etter release. Spillet har kræsjet én gang tror jeg på litt over 25 timer spilt. Origin har jeg ikke rørt siden jeg innstallerte spillet så jeg ser ikke helt hvordan det kan trekkes frem som noe negativt når du ikke behøver å bruke det etter du har aktivert spillet første gang (du trenger kun å ha det kjørende).

 

Skal uansett blir moro å prøve MW3 i morgen og se hva de har fått til denne gangen. Dog jeg tror det skal godt gjøres at de vil overgå de utrolige MP-opplevelsene jeg har hatt til nå i BF3.

Lenke til kommentar

Single player spoilers. Du er herved advart.

 

Eg brukte omlag 4 timar på campaign. Ei flott avsluttning på historia om Task Force 141. Spanande og engasjerande. Skikkeleg Michael Bay stil over heile fjøla. For dei som måtte like det.

 

Eg synes for øvrig det var leit at Ghost ikkje var med vidare, då han var min absolutte favoritt frå MW2. Men det var jo ganske naturleg med tanke på at han blei skoten, og satt fyr på. Men ryktebørsen skulle ha det til at han på mirakuløst vis øverlevde det, og var med i MW3.

 

Elles, så blei jo Soap også drepen, dette var også leit.

Musikken som kom på i det Soap var døyande var magisk, og det passa so bra til den scena. Veldig sterke greier.

 

Slutten var veldig verdig, og eg satt igjen veldig nøgd når rulleteksten rulla over skjermen.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...