Bruker-104685 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fikk spillet selv idag. Skal nok game mest Survival Mode, det er den Moden så er mest fristende Godt å høre vi ikke bli banna som har lovlig kopi. Kommer direkte fra Robert Bowling og Activision. Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 faen asså, veit ikke om postmannen ikke har vært her eller om han har vært her og ikke levert. Posten pleier å komme mellom 12-2. Gikk seriøst en runde rundt nabolaget og så etter postman, her prater man desperat! 5 Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 umulig å få en match på PSN. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Gler meg ja .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 umulig å få en match på PSN. Tror ikke de har serverene oppe, spill survival mode med en kompis eller campaign. Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fikk det i dag jeg og... Ingen problemer med å få match på Xbox live, så skal de gi ban for å spille pre release så er det mange som må bannes. Forøvrig virker spillet bra, og her dør folk når du skyter i stedet for 15 sek etterpå slik som i Black ops Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Klar for en herlig lørdag nå! 1 Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fikk spille to matcher.. 3 Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Forøvrig virker spillet bra, og her dør folk når du skyter i stedet for 15 sek etterpå slik som i Black ops Takk gud for det, det er den eneste nyheten jeg egentlig bryr meg om. You just made my day Hvorfor tror folk egentlig man blir banna eller på andre måter straffet for å spille en lovlig kopi før release? Har ingen verdens ting å si, enten får de vente med å skru på serverne eller finne på noe annet. Det verste som kan skje er at leaderboards og statistikk blir resatt på release dag. Endret 5. november 2011 av bas 1 Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg trodde aldri jeg kunne bli SÅ bitter som jeg er nå! Helt forferdelig. Dvs da si at pakke har kommet og blitt levert ut til 2 av vennene mine i samme område, men postmannen har bare driti i min. aaaaaaaaaaaaaaaaaa 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fikk spillet fredagen har ikke gidda prøvd det enda :!: bare en ny fps av mange regner med det ikke er noen revolusjon av sjangeren Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Hva forventer du av call of duty og activision?. CoD er grei og "Enkel" underholdning og forandres ikke så mye fra utgave til utgave.. Endret 5. november 2011 av HipsterPatrick Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hva forventer du av call of duty og activision?. CoD er grei og "Enkel" underholdning og forandres ikke så mye fra utgave til utgave.. Nei? Bare alle vennene mine som jeg ba bestille på gamezone for da får men det tidlig! Fml, ffs, wtf og alt på engang, bitter og jævlig, uff! Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nei? Bare alle vennene mine som jeg ba bestille på gamezone for da får men det tidlig! Fml, ffs, wtf og alt på engang, bitter og jævlig, uff! litt rot med quotene. Den svir. Nå må du vente til mandag fordi posten mest sannsynlig fucket det opp for deg :/ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er ikke release først om 3 dager? Må uansett vente helt til neste mandag jeg... Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 umulig å få en match på PSN. jeg har ihvertfall spilt det uten problemer på psn.. fant game med en gang Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 WTf, har det komt ut ? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Egentlig ikke, men mange nettbutikker har sendt ut veldig tidlig, slik at folk har fått spillet fra og med igår(?). Release er egentlig ikke før på tirsdag, så hverken på Steam eller i fysisk butikk får man det før da. Har selv bestilt fra Cdon, og de pleier å sende slik at man får spill eksakt på release-dagen. Passer meg bra egentlig, for da rekker jeg å gjøre neste ukes matte- og mikroøkonomioppgaver før posten kommer. Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hadde satt pris på om du nå slutter å gnåle om spillet kommer i postkassa eller ikke. Greit nok at man gleder seg, men side opp og side ned blir litt overdrevet. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Virker ikke som det er like bra sniper map som det var på mw2, veldig mye close quarters! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå