Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg ble nevneverdig overbest over at MW3 kommer til å bli et bra spill av den traileren der. Selv om grafikk ikke i utgangspunktet har noe å si for et godt gameplay så er det synd å se at de ikke får til mer enn det der. Fanboys vil vel si det er fordi det skal være tilgjengelig på konsoller også, men se på BF3 og BC2. Den dagen MW3 kommer vil BC2 være 1.5 år gammel og fortsatt ha helt overlegen grafikk. Destructable environment er jo også noe som burde være prioritert og hvis MW3 faktisk har dette så innbiller jeg meg at dette ville blitt vist i traileren.

 

Dog, det eneste jeg håper på er at de tar en kraftig overhaling av lydeffektene i spillet. I MW2 er det dårlig, i BO er det jo nærmest ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar

Official reveal trailer:

 

 

Blir spennende og se hvem denne mannen er, hørt mange rykter om at det kan være Ghost fra MW2. Tar alt med en klype salt atm. :p

 

Legg også merke til at det står 'WW3' før den bytter om til 'MW3' på slutten. World War 3 trolol.

Endret av joalim
Lenke til kommentar

Hvis ikke Ghost er dævv så blir jeg småarg. Skutt i magan, dumpa i en shallow grave, helt bensin over og satt fyr på? Hvis han fortsatt puster så er det veldig merkelig. Kanskje Craig Farbrass (som har stemmen til Gaz i CoD4 og Ghost i MW2 - ja, det er samme mann) har signert for 3 spill, men så har IW drept karakteren hans hver gang? (Gaz er jo også rimelig sikkert dævv)

Lenke til kommentar

Ut i fra traileren virker dette som et nok et melkeprodukt og ikke stort er endret: samme filmatiserte en vei skytespill, nesten som Time Crisis ;D. Samme grafikkmotor som de brukte på cod2 i 2005... Men det skal de faa lov til, folk som vil ha det skal faa det..

Lenke til kommentar

Vel etter å ha spilt cod4, waw, mw2 og BO, så har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe mer call of duty. MW3 kan gå og sleike rævva si. Jeg vet hvordan dette kommer til å bli:

* De har oppgradert grafikken litt fra mw2,men likevel vil nok grafikken være utdatert eller lite imponerende og lite innovativ.

* Du kan skyte rundt hjørner, slik som i Black Ops og mw2.

* Du kommer til å oppleve lag og disconnection fra host.

* MIGRATING GAME SESSION!! PLEASE WAIT =3

* Airstrikes som ikke treffer deg, treffer deg. Det er liksom dette her med usynlige eksplosjoner som jeg snakker om.

* Masse syke killstreaks som irriterer vettet ut av deg.

* Du kan ikke mute folk de siste sekundene før kampen starter.

* De du faktisk skulle ønske å mute er 10 år gamle britiske drittunger.

* Nevnte jeg lag og connection problemer?

* De kommer til å gi ut utvidelsespakker med 4 maps, hvorav 2 er fra MW2. Dette vil de kreve over 100 kroner for.

 

Ikke kjøp dette kommende drittspillet. Få tak i Uncharted 3, Skyrim, Battlefield 3, osv. Kjøp alt annet enn dette fæle produktet.

Endret av MækkTævvish
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bla bla.

Ro deg ned du.

 

Spillet skal kjøpes og testes. Alle "modern warfare" spillene er verdt og prøve. Etter min bok er Black ops den verste dritten de har servert hittil.

 

Jeg spiller kun cod4 pc og skal nok fortsette med det, men skal i hvertfall prøve ut modern warfare 3

Lenke til kommentar

Jeg spiller kun cod4 pc og skal nok fortsette med det, men skal i hvertfall prøve ut modern warfare 3

 

Om kortene stokkes riktig og gameplayet blir balansert, så kan MW3 fort bli like bra som MW1. MW2 hadde potensiale, men det meste ble bare alt for overkill.

Lenke til kommentar

Jeg postet denne på en annen tråd som gjaldt den seneste artikkelen for MW3. Denne tråden er nok bedre, for jeg vil gjerne vite hva dere andre mener om hvordan multiplayeren bør videreutvikles fra MW2

 

Jeg har en lang liste over hva Raven Software burde gjøre med MW3 Multiplayer kontra Infinity Ward. Spillere i MW2 ble desverre servert litt for mye av det gode, som igjen gjorde at opplevelsen ble litt amper til tider. Likevel kan jeg si at jeg gleder meg til litt mer moderne krigføring kontra Treyarchs mer historiske elementer.

 

Våpen/Attachments

Jeg ønsker meg mer utfordrene våpen. F2000 var i seg selv veldig utfordrene å bruke i forhold til de andre. Jeg ser gjerne at Raven kutter ut null-recoil våpen som ACR i MW2. Recoil er kanskje den viktigste faktoren for hva man velger å bruke. Nye våpen er selvfølgelig velkomne, men vi kommer jo garantert til å se gamle kjenninger som AK-47, M16 og M4 Carbine igjen. I og med at singleplayer deler foregår i land som England, Frankrike og Tyskland, så vil vi nok kunne se en større variasjon av våpen fra forskjellige land. (FAMAS er et ganske sikkert kort) Videre er det viktig å unngå store blemmer som Model 1887 Akimbo og G18 Akimbo (UMP-45 er ikke så ille imo), men det er like viktig å lage hvert våpen så unik som mulig. Jeg syns maskinpistoler i Black Ops var litt for generiske og manglet litt karakter.

 

På attachments siden (vedlegg på godt norsk) er det verdt å se hva Treyarch gjorde. Treyarch laget et mer robust system med attachments. Dual-mag var en slags blanding av Scavenger og SOF. Veldig klokt siden disse to perkene er to definitive valg. Videre klarte de også å balansere ut "noobtubes" Raven Software burde klare å gjøre noe med Masterkey Shotgun. Denne lille hagla som satt under våpenet, var og er fortsatt nesten ubrukelig i core. (hardcore er noe annet) De må prøve å gjøre noe med den, eller rett og slett bare fjerne den. En liten ting jeg etterhvert fant ut i MW2 var at enkelte attachments på noen våpen ga deg såkalte "ninja-buffs" For eksempel. FAL med Holographic Sight ga deg +5 i minimum damage og P90 med Extended Mags ga deg 70% mer sprint (Extreme Conditioning i CoD4" Jeg vet ikke om IW plantet disse bonusene der med vilje, men det er noe spilleren bør få vite om.

Perks

Igjen, se på Treyarch. Det eneste jeg kan si er at det av og til er vel mange som bruker Cold Blooded. Det jeg ser på som interessant er om Stopping Power kommer tilbake eller ikke. Om det kommer tilbake, så har Juggernaught NØDT til å komme i tillegg og bli plassert i samme tier. Juggernaught var veldig irriterende i CoD4, det vet jeg. Det som gjorde at denne perken var irriterende, var fordi du ble stadig minnet på om at din target har Jugger som perk. Den stadige gjentakelsen er derfor etter min mening grunnen, så om denne blir fjernet, så blir det en helt kurant perk som kontrer Stopping Power. Denne kontringen var helt fraværende i MW2 og det ble så mye brukt at det endte med at Stopping Power kontret seg selv. Videre ønsker jeg også at One Man Army skal returnere, med noen modifikasjoner. Denne perken er uten tvil utrolig spennende og veldig nyttig, spesielt i målbaserte spillmoduser.

Perksystemet må selvfølgelig også sorteres optimalt, noe som Treyarch NESTEN klarte. Jeg nevnte Stopping Power i samme tier som Juggernaught.

Killstreaks

Det er jo ingen hemmelighet at killstreaks i MW2 ble litt overdrevet av IW, litt for mye av det gode. Jeg ønsker meg spesifikt mer teambaserte killstreaks som kan gi diverse bonuser, som for eksempel en tilfeldig bonusperk i en viss tidsperiode, eller at hele laget får bonus til damage eller HP. Counter-UAV bør ikke kreve èn mer kill enn UAV. UAV er også etter min mening den beste killstreaken du kan ha, og jeg føler at det burde være vanskeligere å få den, men da har vi jo også Counter-UAV som ikke alltid er like nyttig. En annen god killstreak hadde vært Ammo Resupply. Til slutt ønsker jeg også at man skal kunne velge hvilken killstreak man vil bruke. Kommer fienden opp med UAV og jeg har Counter-UAV, så vil jeg gjerne aktivere den, men problemet er at en Chopper Gunner er "først i køen" Dette kan selvfølgelig bli en utfordring å få til på konsoller.

Levelsystemet

Å gå prestige i MW2 var veldig slitsomt for å være ærlig. Du mister alt du har gjort og står bare igjen tittel og emblem. Jeg ønsker at man kan jobbe seg oppover mot maks prestige uten at man mister mellom hvert ledd. Videre ønsker jeg også muligheten til å lage så mange våpenklasser som man ønsker. Jeg er personlig veldig kresen når det kommer til å sette opp en bra class. Alt avhenger av hvilket map man spiller, hvilken spillmodus og hvordan du selv planlegger å spille. Alle disse momentene gjør at opp til 10 klasser er alt for lite for mitt behov. Nå kan det virke som det er veldig få grunner til å faktisk gå prestige, men jeg ser heller på maks prestige som et stort mål langt borti horisonten.

 

 

Det var min kommentar anngående den neste flerspilleren i Call of Duty serien. Jeg har tenkt mye på dette siden Traileren kom ut, og det hadde vært kjekt med innspill fra dere andre

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Våpen/Attachments: Helt enig. En del våpen må enten ut, eller ikke bli opplåst før man nærmer seg maks level.

 

Perks: Jepp.

 

Killstreaks: Enig her også. Killstreaks som oppfordrer til boosting må ut. Nuke i MW2 var jo helt horribelt. I MW1 var det jo bare tre killstreaks. Man kunne finne en liten mellomting, der man ikke har fullt så mange killstreaks som MW2, og kanskje et par flere enn i MW1. Mellom 5 og 7, f.eks, og ingen latterlige slik som Nuke var. EMP var faktisk ganske nyttig, så den kan de få beholde.

 

Levelsystemet: Hvis man ikke mister våpen og slikt mellom prestigeklassene, så forsvinner poenget. Da ER det brått ingen prestisje i å velge og sette seg på bar bakke for å gjøre alt en gang til. Der er jeg uenig. Når det gjelder antall klasser man har tilgjengelig, så er jeg delvis enig. 5 egendefinerte klasser er altfor lite. 10 nærmer seg ok. Det kan f.eks være en belønning etter andre prestige at man får åpnet 10 klasser, og på maks prestige så kommer det 10 til? 20 burde holde for de fleste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg spiller kompetetivt, og jeg kan si med en gang at 5 klasser er alt for lite. Jeg har ikke alltid så god tid mellom matchene til å skifte klassene absolutt hele tiden, da jeg spiller CTF, Domination, Demolition og SnD. Fem klasser for meg er ikke nok til fire gamemodes med utrolig mye strategier.

 

Jeg orker heller ikke å lide meg gjennom 15 prestiger med det connection problemet og pøet som claymore, motion sensor og slike ting som skaper camping. Derfor er det utrolig stress at jeg må enten bruke MYE ingame tid for å kunne lage klasser til tournaments, eller bare skifte på de hele tiden.

Lenke til kommentar

Ser ut som han første fyren holder en modernisert AKS-74U, eller AK-74U som den heter i Black Ops. Den andre fyren holder sannsynligvis en SCAR-L. Det er sannsynligvis ikke en SCAR-H på grunn av et kortere geværløp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...