Ajesto Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 kanselerte min på lefdal, har stor tro på gamezone Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har ikke sett så mye på mw3 fordi jeg trodde det skulle bli like rævva som mw2, men nå er jeg interesert. Nettet hjemme er borte akkurat nå så får ikke googlet(er på skolen)... Her er mine spørsmål: Vil de fjerne eller legge til killstreaks? Er server systemet like dårlig som i mw2?(spurte dette tidligere og fikk svaret nei, men vil bare være sikker) Hvor mange maps får vi? Får vi flere eller mindre unlocks enn i mw2? Er mappene mere flate enn i mw2 for å hindre camping? Noen nye gamemoder? Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har ikke sett så mye på mw3 fordi jeg trodde det skulle bli like rævva som mw2, men nå er jeg interesert. Nettet hjemme er borte akkurat nå så får ikke googlet(er på skolen)... Her er mine spørsmål: Vil de fjerne eller legge til killstreaks? Er server systemet like dårlig som i mw2?(spurte dette tidligere og fikk svaret nei, men vil bare være sikker) Hvor mange maps får vi? Får vi flere eller mindre unlocks enn i mw2? Er mappene mere flate enn i mw2 for å hindre camping? Noen nye gamemoder? alt er bedre, nyere, optimalisert, killstreaks er mer ordenlig (dvs ikke bikkjer, ghoppergun er 15) Server systemet skal være bedre, 16 maps, mye mer unlocks bra variasjon på mapene og nytt killstream system som minsker campen med en del. + tonevis av nye gamemodes pluss muligheten for å lage din helt egen private gamemode hvor du kan endre på alt av instillinger Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Har ikke sett så mye på mw3 fordi jeg trodde det skulle bli like rævva som mw2, men nå er jeg interesert. Nettet hjemme er borte akkurat nå så får ikke googlet(er på skolen)... Her er mine spørsmål: Vil de fjerne eller legge til killstreaks? Er server systemet like dårlig som i mw2?(spurte dette tidligere og fikk svaret nei, men vil bare være sikker) Hvor mange maps får vi? Får vi flere eller mindre unlocks enn i mw2? Er mappene mere flate enn i mw2 for å hindre camping? Noen nye gamemoder? Killstreaks er der endo, men etter kva eg forstår er ikkje det like stort fokus på det. Det virkar meir balansert. Dei fokuserar meir på "gun on gun" gameplay, seier dei. Dei kallar det vel pointstreaks no, ògså. Server på PC er dedikert, men du kan ikkje hoste eigen ranked dedikert server. På konsoll er det framleis p2p - som for meg på 120 Mbits Lyse fiber fungerar bra 16 nye maps ved lansering. Det er meir "vertikalitet" (er det eit ord)? på mappene. Det vil seie det er litt tunnellar under visse områder, så du kan f.eks gå under fienden, og prøve deg på ein flanking "manouver". Dei har prøvd å balansere mappene ein god del meir enn i mw2. Det ser for meg ut som om det er meir unlocks. Ikkje sitèr meg på det dog. Ny modus, som forhåpentlegvis forhindrar camping er "Kill confirmed". Du skyt ein fiende, og han slepp då sine dogtags. Dersom ikkje du eller ein lagkamerat plukkar opp desse dog-taggane får ikkje laget ditt poeng som er naudsynte for å vinne. Dersom ein lagkamerat av han som blei skoten plukkar og dog-taggen, blir det "kill denied". Eg er spent på denne. Spec Ops er pussa opp vesentleg, og ser utruleg morosamt ut. Endret 3. november 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Vil alltid bli litt camping i begynnelsen av et spill, men det kommer til å bli borte med tiden Gleder meg til heftig close quarters battles Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hva skjer i mw3? er det fortsettelse ifra mw2? Gleder meg til mw3 men veit ikke endå om jeg skal kjøpe det for har akuratt kjøpt battlefield 3 Er det en demo av mw3? også hva syns dere om dette? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det er tull Berniy. Det var lite camping i MW2 i starten, nå camper 50% av alle spillere 100% av tida... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hva skjer i mw3? er det fortsettelse ifra mw2? Gleder meg til mw3 men veit ikke endå om jeg skal kjøpe det for har akuratt kjøpt battlefield 3 Er det en demo av mw3? også hva syns dere om dette? Det var skikkelig rævva. Ghost var jo utruleg rå. Dei kunne laga eit eige CoD spel der han var hovudpersonen! 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hva skjer i mw3? er det fortsettelse ifra mw2? Gleder meg til mw3 men veit ikke endå om jeg skal kjøpe det for har akuratt kjøpt battlefield 3 Er det en demo av mw3? også hva syns dere om dette? Det var skikkelig rævva. Ghost var jo utruleg rå. Dei kunne laga eit eige CoD spel der han var hovudpersonen! Sant det men hva skjer i mw3? er ghost tilbake da? Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvordan kan vi vite det? Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sent fra lefdal idag, store sjangser for at det kommer imårra, 100% sikkert at jeg har det på lørdag! deilig! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det er tull Berniy. Det var lite camping i MW2 i starten, nå camper 50% av alle spillere 100% av tida... På MW2 og BO opplevde jeg enorm camping de første ukene av spillet. Dog spiller jeg på Xbox så det kan ha vært annerledes for deg. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Xbox ja. Kan nok ha noe å si. PC-versjonen er forferdelig om dagen Virkelig ille med camping/noobtube/g18/hackers/enveislag osv. Enda godt MW3 har dedi servers, så kan man kicke og banne Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Xbox ja. Kan nok ha noe å si. PC-versjonen er forferdelig om dagen Virkelig ille med camping/noobtube/g18/hackers/enveislag osv. Enda godt MW3 har dedi servers, så kan man kicke og banne Håper de virkelig tar fatt i PC versjonen ja, burde gi litt ekstra til dere som har kraftigere maskinvare CoD4 er så og si ødelagt på Xbox, evig skudd og lagg switches og hele pakka. Dedi servers ftw ! Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har tenkt å bestille mw3 til ps3 i dag, og så på lefdal, der stod det: På lager fra: 08.11.2011 Betyr det at de ikke får inn før den 8? Isåfall, tips til andre plasser jeg kan bestille fra? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Yeiks, tok å bestile fra gamezone også nå, siden komplett ikke sender ut før søndag. Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Lefdal sendte min kopi idag, så vet ikke om man kommer med på dagens shipment om man bestiller idag. Best bet er gamezone, de sender ut imorgen og da har man på lørdag Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Si meg, hva hjelper det om dere får det på lørdag når spillet ikke slippes offisielt før tirsdag? Tror dere ikke de har sperra spillet på Steam? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ikke på x360 og Ps3, nei. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Lol, BF3 hadde over 700 sider før release, MW3 har "bare" 17... MEN det er ikke derfor jeg er her. Gleder meg faktisk til singel playeren, den er alltid fantastisk i Call of Duty serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå