Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett så mye på mw3 fordi jeg trodde det skulle bli like rævva som mw2, men nå er jeg interesert. Nettet hjemme er borte akkurat nå så får ikke googlet(er på skolen)... Her er mine spørsmål: Vil de fjerne eller legge til killstreaks? Er server systemet like dårlig som i mw2?(spurte dette tidligere og fikk svaret nei, men vil bare være sikker) Hvor mange maps får vi? Får vi flere eller mindre unlocks enn i mw2? Er mappene mere flate enn i mw2 for å hindre camping? Noen nye gamemoder?

Lenke til kommentar

Har ikke sett så mye på mw3 fordi jeg trodde det skulle bli like rævva som mw2, men nå er jeg interesert. Nettet hjemme er borte akkurat nå så får ikke googlet(er på skolen)... Her er mine spørsmål: Vil de fjerne eller legge til killstreaks? Er server systemet like dårlig som i mw2?(spurte dette tidligere og fikk svaret nei, men vil bare være sikker) Hvor mange maps får vi? Får vi flere eller mindre unlocks enn i mw2? Er mappene mere flate enn i mw2 for å hindre camping? Noen nye gamemoder?

alt er bedre, nyere, optimalisert, killstreaks er mer ordenlig (dvs ikke bikkjer, ghoppergun er 15) Server systemet skal være bedre, 16 maps, mye mer unlocks bra variasjon på mapene og nytt killstream system som minsker campen med en del. + tonevis av nye gamemodes pluss muligheten for å lage din helt egen private gamemode hvor du kan endre på alt av instillinger

Lenke til kommentar

Killstreaks er der endo, men etter kva eg forstår er ikkje det like stort fokus på det. Det virkar meir balansert.

Dei fokuserar meir på "gun on gun" gameplay, seier dei.

Dei kallar det vel pointstreaks no, ògså.

Server på PC er dedikert, men du kan ikkje hoste eigen ranked dedikert server. På konsoll er det framleis p2p - som for meg på 120 Mbits Lyse fiber fungerar bra :p

16 nye maps ved lansering.

Det er meir "vertikalitet" (er det eit ord)? på mappene. Det vil seie det er litt tunnellar under visse områder, så du kan f.eks gå under fienden, og prøve deg på ein flanking "manouver". Dei har prøvd å balansere mappene ein god del meir enn i mw2.

Det ser for meg ut som om det er meir unlocks. Ikkje sitèr meg på det dog.

Ny modus, som forhåpentlegvis forhindrar camping er "Kill confirmed". Du skyt ein fiende, og han slepp då sine dogtags. Dersom ikkje du eller ein lagkamerat plukkar opp desse dog-taggane får ikkje laget ditt poeng som er naudsynte for å vinne. Dersom ein lagkamerat av han som blei skoten plukkar og dog-taggen, blir det "kill denied". Eg er spent på denne.

Spec Ops er pussa opp vesentleg, og ser utruleg morosamt ut.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Hva skjer i mw3? er det fortsettelse ifra mw2?

Gleder meg til mw3 men veit ikke endå om jeg skal kjøpe det for har akuratt kjøpt battlefield 3 :p

Er det en demo av mw3?

også hva syns dere om dette?

Det var skikkelig rævva. Ghost var jo utruleg rå. Dei kunne laga eit eige CoD spel der han var hovudpersonen!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skjer i mw3? er det fortsettelse ifra mw2?

Gleder meg til mw3 men veit ikke endå om jeg skal kjøpe det for har akuratt kjøpt battlefield 3 :p

Er det en demo av mw3?

også hva syns dere om dette?

Det var skikkelig rævva. Ghost var jo utruleg rå. Dei kunne laga eit eige CoD spel der han var hovudpersonen!

Sant det :) men hva skjer i mw3? er ghost tilbake da?

Lenke til kommentar

Xbox ja. Kan nok ha noe å si. PC-versjonen er forferdelig om dagen :p Virkelig ille med camping/noobtube/g18/hackers/enveislag osv. Enda godt MW3 har dedi servers, så kan man kicke og banne :)

Håper de virkelig tar fatt i PC versjonen ja, burde gi litt ekstra til dere som har kraftigere maskinvare :) CoD4 er så og si ødelagt på Xbox, evig skudd og lagg switches og hele pakka.

Dedi servers ftw !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...