Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo mer jeg ser av MW3 multiplayer nå jo sterkere blir følelsen av at BF3 og MW3 i prinsippet ikke er konkurrenter når det kommer til MP delen. MW3 ser jo utrolig arcade-shooter ut. Bare se på de to game-modene i videoen under, spesielt den siste... Å løpe rundt med et jævla flagg har så og si 0 og niks med krigføring å gjøre, det er en lek rett og slett.

 

http://www.youtube.com/watch?v=jRA0cjr02OA

Lenke til kommentar

Jo mer jeg ser av MW3 multiplayer nå jo sterkere blir følelsen av at BF3 og MW3 i prinsippet ikke er konkurrenter når det kommer til MP delen. MW3 ser jo utrolig arcade-shooter ut. Bare se på de to game-modene i videoen under, spesielt den siste... Å løpe rundt med et jævla flagg har så og si 0 og niks med krigføring å gjøre, det er en lek rett og slett.

Og det er eit problem... fordi? :)

Eg spelar paintball til vanleg, mest sup-air. Sjølv om me skyt prosjektilar mot kvarandre i ein hastighet av 305 fot per sekund er ikkje det heller krig.

 

I tilfelle du ikkje var klar over det. Battlefield 3 er eit spel. Det er ògså ein leik. Det er ikkje verkeleg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå står det på komplett at de har varen på lager(xbox). Kanskje de sender det i morgen da?

 

 

Så det jeg også, Xbox har kommet inn på lager, pc og ps3 ble flytta fra idag til imårra.

Tror nok det er aller mest sansynlig at de sender ting på fredag.

 

Komplett på Facebook:

Komplett.no

1016540.jpeg

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Jo mer jeg ser av MW3 multiplayer nå jo sterkere blir følelsen av at BF3 og MW3 i prinsippet ikke er konkurrenter når det kommer til MP delen. MW3 ser jo utrolig arcade-shooter ut. Bare se på de to game-modene i videoen under, spesielt den siste... Å løpe rundt med et jævla flagg har så og si 0 og niks med krigføring å gjøre, det er en lek rett og slett.

Og det er eit problem... fordi? :)

Eg spelar paintball til vanleg, mest sup-air. Sjølv om me skyt prosjektilar mot kvarandre i ein hastighet av 305 fot per sekund er ikkje det heller krig.

 

I tilfelle du ikkje var klar over det. Battlefield 3 er eit spel. Det er ògså ein leik. Det er ikkje verkeleg.

 

Var ikke ment slik :) Sa ikke det var noe problem, men har vært så mye skriking om at MW3 kommer til å knuse BF3 og vise versa i denne tråden og andre steder. Og nå synes jeg det ser mer og mer ut som om at ingen av de vil knuse det andre siden det er to ganske forskjellige spill. De kommer nok til å appellere til hver sin folkemengde uten at det blir sånn at det ene er bedre enn det andre.

Lenke til kommentar

hehe, heilt einig.

 

Eg var ein av dei som ikkje klarde å spela BFBC2 - det var rett og slett ikkje for meg.

Men BF3, som forøvrig er veldig likt, gameplay-wise har eg oppriktig fått sansen for.

 

Eg gledar meg utruleg mykje til MW3 - det er som ein Michael Bay film. Det er mykje eksplosjonar, og høgt tempo, og du slepp tenkje så veldig mykje. Hjernedau underhaldning, rett og slett.

 

Medan BF3 er totalt avhengig av at du er på eit lag, som er delt inn i squads som samarbeidar. Hamnar du på eit lag med mykje lumiar som berre spring rundt åleine og leikar seg, tapar du alltid. Er i så fall desse erfaringane eg har gjort meg.

 

Det blir to bra spel - med to litt forskjellige brukargrupper. Eg sjølv, kjem til å veksla litt i mellom dei to.

 

Dette blir ein flott vinter.

Lenke til kommentar

Enig i det. Er lite man får utrettet som "one-man-army" i BF3/BC2. SP messig vinner CoD lett, mens på MP foretrekker jeg nok BF3. Co-Op delen i BF3, selv om det var få missions, var også veldig gøy å spille med en kompis over skype.

 

Har det forresten kommet noen oversikt over killstreaks til MW3?

 

Edit: Nvm. Fant det her.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Vi takker for din bestilling på Lefdal.com!

 

Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

 

 

Fredag blir ein fin dag, og det blir ei herleg helg! :new_woot:

Det der er nok bare et standardsvar de gir, så for å være helt sikker ville jeg ringt og fått bekreftelse om de sender det i dag eller ikke. De gikk jo på en stor smell når kjeden sendte ut Gears of War 3 over en uke før release, så de bryter nok ikke releasedato en gang til (Lefdal er en del av Elkjøp).

Lenke til kommentar

Gamezone Facebook:

MW3 sendes fra vårt lager i morgen, men vi har allerede begynt å gjøre klar endel bestillinger for å sikre at alle forhåndsbestillinger går ut fra oss før helgen!

 

Så det nå jeg også, det betyr mest sansynlig at man har cod på lørdag! Jeg veit at hvis det skjer, og jeg tar bildet av det å legger det ut på facebook så kommer folk til å rage så sykt, og jeg kommer til kose meg stort :) Håper på det beste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brevpost brukar vel stort sett 1 dag innanlands. Men til grisgrendte strøk der eg bur, tar det ofte to :-/.

 

Har bestilt frå både Lefdal og Gamezone. Første mann til mølla.

 

Men, for å væra heilt ærleg er det ingen krise for min del om spelet ikkje kjem før neste veke, type måndag. Eg storkosar meg med 3-4 kompisar i BF3.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...