Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Banene så fryktelig trange ut. Jeg TRENGER noen av typen Wasteland/Derail/Afghan etc. Litt slitsomt om alle baner er egna for løping med SMG, når jeg helst vil spille med AUG. Er vel en grunn til at jeg ikke har sett en eneste sniperrifle i videoene til nå, at banene er knøttsmå. Får håpe de bare har vist fram de minste banene, slik at det faktisk finnes variasjon i fullversjonen (MW2 hadde en god miks IMO).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banene så fryktelig trange ut. Jeg TRENGER noen av typen Wasteland/Derail/Afghan etc. Litt slitsomt om alle baner er egna for løping med SMG, når jeg helst vil spille med AUG. Er vel en grunn til at jeg ikke har sett en eneste sniperrifle i videoene til nå, at banene er knøttsmå. Får håpe de bare har vist fram de minste banene, slik at det faktisk finnes variasjon i fullversjonen (MW2 hadde en god miks IMO).

100% enig, som vanlig. Viktig med noen baner hvor det går ann å ha noen skikkelige kamper med sniperen. Det var det jeg elsket mest i MW2, i black ops var snipingen helt ødelagt.

Lenke til kommentar

gleder meg...(spiller på PC) skal lane med 3-4 gutter etter å ha kjøpt spillet på nattåpent!

 

Banene så fryktelig trange ut. Jeg TRENGER noen av typen Wasteland/Derail/Afghan etc. Litt slitsomt om alle baner er egna for løping med SMG, når jeg helst vil spille med AUG. Er vel en grunn til at jeg ikke har sett en eneste sniperrifle i videoene til nå, at banene er knøttsmå. Får håpe de bare har vist fram de minste banene, slik at det faktisk finnes variasjon i fullversjonen (MW2 hadde en god miks IMO).

 

 

Så en del på livestreamen som var istad, noen av mapsa virka utrolig svære, men kanskje litt krunglete lagt opp for et bra sniping område.. uansett så så alt bare vakkert ut, gleder meg, varmer opp med mw2 as we speak...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Bestilte fra komplett, det står dette om bestillingen: Forventet sendingsdato 2011-11-03.

 

Siden jeg bor i Bergen, og det sendes fra Oslo, så får jeg det 4-5-7 gjør jeg ikke? Isåfall så skal jeg faen bli glad.

Lenke til kommentar

På gamezone pleier de som regel og sende ut ting den dagen de får det, de gjorde ihvertfall det med fifa 12 og la noire. Dvs de får det inn på fredag, og regner med at de sender det ut iløpet av fredagen og sjangsene er store for at man får det på lørdag. ting fra gamezone har alltid kommet dagen etterpå.

Lenke til kommentar

På gamezone pleier de som regel og sende ut ting den dagen de får det, de gjorde ihvertfall det med fifa 12 og la noire. Dvs de får det inn på fredag, og regner med at de sender det ut iløpet av fredagen og sjangsene er store for at man får det på lørdag. ting fra gamezone har alltid kommet dagen etterpå.

hvordan er komplett på levering da? like kjappe?

Lenke til kommentar

Komplett sier på nettsidene at de skal sende det ut imårra, regner med at statusen blir endra og at det blir sent ut imårra. Uansett, bestill fra så mange steder du vil, du har 14 dager angrerett uansett, så kommer noe annet først så sender man det bare tilbake på dems bekostning.

 

Derfor jeg har bestilt fra 2 steder.

Lenke til kommentar

På gamezone pleier de som regel og sende ut ting den dagen de får det, de gjorde ihvertfall det med fifa 12 og la noire. Dvs de får det inn på fredag, og regner med at de sender det ut iløpet av fredagen og sjangsene er store for at man får det på lørdag. ting fra gamezone har alltid kommet dagen etterpå.

 

Kommer helt ann på hvor streng Activision er med utsendingene. Både MW2 og BO ble holdt igjen til mandag hos gamezone. Kjører de samme stil igjen får nok ingen det før tirsdag. Gamezone sender med brevpost som skal være fremme dagen etter, om ikke noe uventet skjer.

Lenke til kommentar

På gamezone pleier de som regel og sende ut ting den dagen de får det, de gjorde ihvertfall det med fifa 12 og la noire. Dvs de får det inn på fredag, og regner med at de sender det ut iløpet av fredagen og sjangsene er store for at man får det på lørdag. ting fra gamezone har alltid kommet dagen etterpå.

 

Kommer helt ann på hvor streng Activision er med utsendingene. Både MW2 og BO ble holdt igjen til mandag hos gamezone. Kjører de samme stil igjen får nok ingen det før tirsdag. Gamezone sender med brevpost som skal være fremme dagen etter, om ikke noe uventet skjer.

 

Fikk mail om at det ble sendt ut i slutten av uken fra gamezone, regner med ikke at det er så mange på jobb på en lørdag, og da sender de det vell ut på fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...