Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 2 spørsmål. Blir server systemet likke rævva som mw2? Og kan man bestille mw3 på steam?

Nei og ja. Det blir dedikerte servere denne gangen, slik at man forhåpentligvis slipper all russerlaggen, juksepaver og slikt. Det kan kjøpes på Steam, men anbefaler det dog ikke, da det er veldig dyrt der. Det kan (må?) brukes med Steam uansett, så anbefaler å kjøpe et annet sted.

Lenke til kommentar

Har 2 spørsmål. Blir server systemet likke rævva som mw2? Og kan man bestille mw3 på steam?

Nei og ja. Det blir dedikerte servere denne gangen, slik at man forhåpentligvis slipper all russerlaggen, juksepaver og slikt. Det kan kjøpes på Steam, men anbefaler det dog ikke, da det er veldig dyrt der. Det kan (må?) brukes med Steam uansett, så anbefaler å kjøpe et annet sted.

Takker :)

Lenke til kommentar

Kommer jo ikke til å skje, men hadde vært ålreit av dem å legge til mulighet for spilling av gamle kart (Wasteland f.eks.). MW2 er ganske ødelagt nå, men digger mange av banene for det, og mtp. at de garantert ikke kommer med like spenstige baner som sist (etter trailere å dømme) hadde det vært ålreit. MW2 maps på dedikerte servere --> awesome.

Tror du jeg klarer å drive der med et 5870? har ikke sett noen specs enda.

Det tror jeg skal gå fint. MW3 skal vel ha en oppdatert versjon av motoren fra MW1 og MW2, som i bunnen er fire år gammel, så tipper det går relativt glatt.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg digger de fleste banene i MW2, men synes de i BLOPS er forferdelig kjipe.

100% enig. Utrolig spent på hvordan dette blir, men har truen på det blir bra.

Kommer til å kjøpe på xbox nå, for første gang. Har flyttet hjemmenfra så har ikke noen gaming-pc lengre. Blir kjipt å lære seg å aime med kontroller igjen, haha. Gruer meg litt.

edit: Skulle gjerne likt å spilt MW2 med deg på PC, Dellers.(Du spiller på PC sant?). Den gangen jeg spilte daglig var jeg bortimot uovervinnelig.. ;)

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Really? Jeg digger de fleste banene i MW2, men synes de i BLOPS er forferdelig kjipe. Hver sin smak, I guess.

Personlig så liker jeg ikke mapene i MW2 i det hele tatt. Kun det store mapet med mye snø som jeg liker.

Black Ops hadde bra maps. Elsket de mapene, håper det blir flere av de =)

Lenke til kommentar

edit: Skulle gjerne likt å spilt MW2 med deg på PC, Dellers.(Du spiller på PC sant?). Den gangen jeg spilte daglig var jeg bortimot uovervinnelig.. ;)

Spiller på PC, indeed. Spiller og klager, egentlig. Er så mye kjipe folk, men fortsatt er det jo moro. Elsker å spille mot klaner som camper som juling, eie dem og få nuke. Ikke at det skjer ofte, men det er forbanna artig. Synd nukes har blitt misbrukt så til de grader, slik at de ikke finnes i MW3, men det er greit mtp. at alle nukes jeg har fått mot meg har kommet ved hjelp av tvilsomme metoder.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jupp, prøvde meg litt på PC nå nylig for å sjekke forholdene. Værre enn noen gang egentlig. Litt deilig å spille TDM og bære laget på egne skuldre. Liker egentlig FFA ganske godt, men etter mine erfaringer er det der de fleste cheaterene holder til.

Jepp, helt greit at de fjerna nuke. Selv om det var deilig å få den, så var de fleste jeg fikk mot meg ganske åpenbare cheatere, som du sier.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Mindre tid en du bruker på å stalker meg? :hmm: Er fortsatt ingen bf eller cod fan :cool: Blir cod et dålig spill? da blir det diskutert som det oxo.. Har selv forhånds bestilt mwf3 xbox 360n med spillet og 320gig hdd... ikke pga spillet med designen på konsollen og har bruk for en 320gig hdd (har bare 2 stk 250 gig hdd fra før) blir min 5th 360 som jeg har i øyeblikket :love:

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...