Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Prestige eller ikke? Sitter på level 80 med et en mix av maxede våpen jeg liker å bruke. (Med noen spede forsøk på å levle opp ei sniper-rifle... jeg suger som sniper!). Men utover det så har jeg liksom ikke så mye å spille for lengre.

Prestige kunne vært kult for å begynne på nytt igjen, men det er akkurat det; begynne på nytt igjen.

Har ikke helt finni meg til ro med BO2 jeg heller.

Lenke til kommentar

Prestige. så prestiger du til siste prestige og tar alle challenge på alle våpene :p Tar tid, men blir litt status (: En venn av meg gamer allle COD og er i høyeste prestige med allt done på alle spill på PC og PS3. Tok bare 1uke for 4 prestige på MW3 :D

4 prestiger på en uke???? Tar vel en 10 timer per prestige?

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Rundt 6 timer daglig. Vil si det er en god del. Håper det var ferie da, for hans del haha :p

Nei, ble skoleskulk i 2 dager.... og 2 nye prestige helga etter. Black ops skulka han en hel uke + litt uka etter. etter 3-1måned hadde han alle prestiga... og så startet han på PC på høyeste på alle Cod spill. Jeg foretrekker heller gaming for kos jeg :)

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Cod har ikke dedicated servere... Noe jeg syns er møkk, så er vel egentlig ikke ferdig med cod, ble bare litt sur :p Neitakk på ps3 du ;)

Black Ops 2 har dedicated servers :)

Det som er så kjipt med cod spillene er at profilen på pc ikke kan synces til konsoll. Ja, vet det er omtrent umulig å få til noe sånt, men hadde vært kjekt siden jeg har venner som spiller på begge platformene.

Tenker du profilen eller slik at pc spiller mot consoll? Hvis så ville det ha vært utrolig kjedelig for consolololol spillere :p

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...