Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 hvorfor spille dette forferdelige spillet nå...? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 hvorfor spille dette forferdelige spillet nå...? Liker ikke bo2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Prestige eller ikke? Sitter på level 80 med et en mix av maxede våpen jeg liker å bruke. (Med noen spede forsøk på å levle opp ei sniper-rifle... jeg suger som sniper!). Men utover det så har jeg liksom ikke så mye å spille for lengre. Prestige kunne vært kult for å begynne på nytt igjen, men det er akkurat det; begynne på nytt igjen. Har ikke helt finni meg til ro med BO2 jeg heller. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Prestige. så prestiger du til siste prestige og tar alle challenge på alle våpene Tar tid, men blir litt status (: En venn av meg gamer allle COD og er i høyeste prestige med allt done på alle spill på PC og PS3. Tok bare 1uke for 4 prestige på MW3 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Prestige. så prestiger du til siste prestige og tar alle challenge på alle våpene Tar tid, men blir litt status (: En venn av meg gamer allle COD og er i høyeste prestige med allt done på alle spill på PC og PS3. Tok bare 1uke for 4 prestige på MW3 4 prestiger på en uke???? Tar vel en 10 timer per prestige? Endret 4. desember 2012 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kommer ann på skills, jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid jeg bruker, men jeg spiller ikke regelmessig og det er gjerne fler uker mellom hver gang. Jeg bruker en god del snipere så jeg tar meg enda god tid per prestige Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 4 prestiger på en uke???? Tar vel en 10 timer per prestige? Jo sånn ca det.... men tenk deg hvor mange timer det er i en uke da, så er jo ikke så altfor mye. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jo sånn ca det.... men tenk deg hvor mange timer det er i en uke da, så er jo ikke så altfor mye. Rundt 6 timer daglig. Vil si det er en god del. Håper det var ferie da, for hans del haha Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Rundt 6 timer daglig. Vil si det er en god del. Håper det var ferie da, for hans del haha Nei, ble skoleskulk i 2 dager.... og 2 nye prestige helga etter. Black ops skulka han en hel uke + litt uka etter. etter 3-1måned hadde han alle prestiga... og så startet han på PC på høyeste på alle Cod spill. Jeg foretrekker heller gaming for kos jeg Endret 5. desember 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det blei prestige gitt. Var litt moro å se all XP'en som raser inn gå til noe, så det ser ut til å gå relativt fort oppover igjen. Tok ikke lange beita før jeg allerede var level 18. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Helvete å! En FFA runde starta så ekstremt bra, så mister steam connection... Jeg er ferdig med alt som har med cod å gjøre... Endret 27. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Helvete å! En FFA runde starta så ekstremt bra, så mister steam connection... Jeg er ferdig med alt som har med cod å gjøre... Det er vel mer steam sin feil enn CoD? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ja, COD er utrolig gøy. Ferdig med COD?, da er du ferdig med gaming å da eller? Holder meg til COD uansett, har aldri likt noe annet skytespill særlig, untatt litt BF bad company 2. BF3 er bare dorlig. Du kan jo spille på PS3 som jeg da XP Selv om PC er mye bedre, men for meg ikke så avslappende. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Cod har ikke dedicated servere... Noe jeg syns er møkk, så er vel egentlig ikke ferdig med cod, ble bare litt sur Neitakk på ps3 du Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det som er så kjipt med cod spillene er at profilen på pc ikke kan synces til konsoll. Ja, vet det er omtrent umulig å få til noe sånt, men hadde vært kjekt siden jeg har venner som spiller på begge platformene. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Cod har ikke dedicated servere... Noe jeg syns er møkk, så er vel egentlig ikke ferdig med cod, ble bare litt sur Neitakk på ps3 du Black Ops 2 har dedicated servers Det som er så kjipt med cod spillene er at profilen på pc ikke kan synces til konsoll. Ja, vet det er omtrent umulig å få til noe sånt, men hadde vært kjekt siden jeg har venner som spiller på begge platformene. Tenker du profilen eller slik at pc spiller mot consoll? Hvis så ville det ha vært utrolig kjedelig for consolololol spillere Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Joda, men det er Black ops Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Black Ops 2 har dedicated servers Tenker du profilen eller slik at pc spiller mot consoll? Hvis så ville det ha vært utrolig kjedelig for consolololol spillere Profilen selvsagt, mus mot kontroller hadde vært veldig unfair Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 ohoi! nesten flawless og moab på TDM! skal laste opp på youtube hvis jeg fårtil DXtory Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hallo...? Det er jammen meg stille her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå