Comma Chameleon Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Om du hadde dødd oftere kunne det hjulpet, da kunne du fått flere helikoptere. Til tider skulle jeg ønske man startet på nytt etter siste kill streak. Kjedelig når det er med lønnsomt å dø enn å fortsette. Med mindre du får MOAB. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Huh? Hos meg sår går killstreaks rundt om jeg ikke er helt på jordet. Mener at om det går finfint så får jeg nye 5 kills etter siste streak. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hvordan kan det ha seg at nettet flommer over av folk som har flere hundre MOABs og ingen jeg kjenner har sett noen? Synes det er mystisk. Fikk forøvrig ny rekord her nå. K/D-ratio på 20 i TDM og vi tapte med 1500-2000 poeng. Skal jo nesten ikke være mulig. Spill med meg i en dag, så skal du få se en moab eller fire...:-D Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Vriker fortsatt som om det er stor forskjell på konsoll og PC når det gjelder MOAB's. Og du spiller vel på PS3 om jeg husker rett? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Huh? Hos meg sår går killstreaks rundt om jeg ikke er helt på jordet. Mener at om det går finfint så får jeg nye 5 kills etter siste streak. Så hvis du har chopper eller noe på siste, og du får noen kills etter det så kan du for eksempel få UAV nr 2 på samme killstreak? Lenge siden jeg har spilt MW3, så mulig jeg husker feil. På Black Ops er det ikke slik i alle fall. Noe som er litt surt. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Så hvis du har chopper eller noe på siste, og du får noen kills etter det så kan du for eksempel få UAV nr 2 på samme killstreak? Lenge siden jeg har spilt MW3, så mulig jeg husker feil. På Black Ops er det ikke slik i alle fall. Noe som er litt surt. Ja, om du har fått din siste killstreak, som feks er Chopper gunner begynner killstreaken på nytt og du kan få din UAV nr 2. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 ah, da husker jeg feil! takk Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Vriker fortsatt som om det er stor forskjell på konsoll og PC når det gjelder MOAB's. Og du spiller vel på PS3 om jeg husker rett? ja Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Feil tråd.. Endret 13. november 2012 av duttebassen Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Noen som har kjøpt BO2? Er selv litt på grensen, men da trenger jeg ny pc :/ . Konsollololol er uaktuelt, da jeg ikke eier aim der og føler meg lite komfortabel Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Har ikke kjøpt det enda, pga. at jeg må fokusere på skolen før jul og har kommet nok av spill i det siste. Men om jeg klarer å holde meg før jul, så skal jeg nok skaffa meg det i jula Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Noen som har kjøpt BO2? Er selv litt på grensen, men da trenger jeg ny pc :/ . Konsollololol er uaktuelt, da jeg ikke eier aim der og føler meg lite komfortabel Tror du kan bruke mus og keyboard på konsoll også. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jepp, trenger bare en http://www.gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Tilbeh%C3%B8r/H%C3%A5ndkontroller/Eagle-Eye-Converter-PS3-Endelig-Bruk-mus-og-tastatur-p%C3%A5-PS3-115829-p0000044154.aspx Sorry, siden forumet ble oppgradert har jeg ikke peiling på hvordan man lager egendefinert link. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Jepp, trenger bare en http://www.gamezone....0000044154.aspx Sorry, siden forumet ble oppgradert har jeg ikke peiling på hvordan man lager egendefinert link. Har vurdert en slik eller en av de andre type converterne også. Men er litt skeptisk til dem da det kommer til lag osv. Koster jo en del og vil derfor være dumt å bruke så mye penger på noe som ikke fungerer skikkelig. Noen som har erfaring med slike? Broren min kjøpte nettopp BO2 på ps3, men jeg greier absolutt ikke å styre der. Aimen er helt ok om jeg spiller med sens på 4, men da tar det jo flere sekund å snu sei (liten overdrivelse, men dere skjønner greia). Spiller jeg med mye høyere går det utover aim og kontroll... Skal ikke være lett! Endret 15. november 2012 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ja jeg har brukt den på MW3 til PS3 og funker veldig greit etter å ha kalibrert skikkelig, er skikkelig pirkejobb, så man må ha litt tålmodighet og følge punktene så nøyaktig som mulig. Hvis han har brukt den til MW3 først, så kan det hende at samme innstilinger ikke funker på BO2. Jeg har ikke fått åpnet mitt enda, så vet ikke hvor mye rekalibrering som trengs. Kommer an på også hvilken modell tastatur og mus man bruker. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 En jeg spilte med brukte lignende en på Xbox, og han sa det var som å spille på PC. Null input lag og det funket perfekt. Helt siden dette har jeg vurdert å kjøpe en og begynne på Xbox.... Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hmm... Tingen er at jeg er ganske god på pc, sier dette ikke får å skryte men for å sette det i perspektiv. Om det er input lag eller merkelige bevegelser ville je merket det med en gang. Men det er en del slike convertere o.l da? Xim3, xim edge, eagle eye. Hvilken er best? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Da var det tilbake til mw3 Hvordan er nivået nå? noobs spiller fremdeles, mens de "gode" spiller bo2? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Spilte et par matcher før idag, var ikke mye å skryte av. Same old akimbo final chance phags. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Comeback på mw3 2 tdm, 2 moabs Er kun noobs som spiller nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå