Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan det ha seg at nettet flommer over av folk som har flere hundre MOABs og ingen jeg kjenner har sett noen? Synes det er mystisk.

Fikk forøvrig ny rekord her nå. K/D-ratio på 20 i TDM og vi tapte med 1500-2000 poeng. Skal jo nesten ikke være mulig.

Spill med meg i en dag, så skal du få se en moab eller fire...:-D

Lenke til kommentar

Huh?

Hos meg sår går killstreaks rundt om jeg ikke er helt på jordet.

Mener at om det går finfint så får jeg nye 5 kills etter siste streak.

Så hvis du har chopper eller noe på siste, og du får noen kills etter det så kan du for eksempel få UAV nr 2 på samme killstreak? Lenge siden jeg har spilt MW3, så mulig jeg husker feil. På Black Ops er det ikke slik i alle fall. Noe som er litt surt.

Lenke til kommentar

Så hvis du har chopper eller noe på siste, og du får noen kills etter det så kan du for eksempel få UAV nr 2 på samme killstreak? Lenge siden jeg har spilt MW3, så mulig jeg husker feil. På Black Ops er det ikke slik i alle fall. Noe som er litt surt.

Ja, om du har fått din siste killstreak, som feks er Chopper gunner begynner killstreaken på nytt og du kan få din UAV nr 2.

Lenke til kommentar

Jepp, trenger bare en http://www.gamezone....0000044154.aspx

Sorry, siden forumet ble oppgradert har jeg ikke peiling på hvordan man lager egendefinert link.

Har vurdert en slik eller en av de andre type converterne også. Men er litt skeptisk til dem da det kommer til lag osv. Koster jo en del og vil derfor være dumt å bruke så mye penger på noe som ikke fungerer skikkelig. Noen som har erfaring med slike?

Broren min kjøpte nettopp BO2 på ps3, men jeg greier absolutt ikke å styre der. Aimen er helt ok om jeg spiller med sens på 4, men da tar det jo flere sekund å snu sei (liten overdrivelse, men dere skjønner greia). Spiller jeg med mye høyere går det utover aim og kontroll... Skal ikke være lett! :p

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Ja jeg har brukt den på MW3 til PS3 og funker veldig greit etter å ha kalibrert skikkelig, er skikkelig pirkejobb, så man må ha litt tålmodighet og følge punktene så nøyaktig som mulig.

Hvis han har brukt den til MW3 først, så kan det hende at samme innstilinger ikke funker på BO2. Jeg har ikke fått åpnet mitt enda, så vet ikke hvor mye rekalibrering som trengs. Kommer an på også hvilken modell tastatur og mus man bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...