Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3

Anbefalte innlegg

Gotta love painkiller. Kjørte tomt et magasin i magan på en kar i MW2 istad, og han var ikke i nærheten av å dø engang. Vanligvis hvis jeg ser painkiller stikker jeg og gjemmer meg om jeg har muligheten, da jeg veit at sannsynligheten for å overleve er så liten. Synes virkelig at både Treyarch og Infinity Ward burde kutte ut deathstreaks helt og holdent. Anyway, skal skjekke ut alle MP-banene på nettet for å se med egne øyne om de er så små jeg tror de er. Skal ikke lukke døra helt uten å vite mer først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gotta love painkiller. Kjørte tomt et magasin i magan på en kar i MW2 istad, og han var ikke i nærheten av å dø engang. Vanligvis hvis jeg ser painkiller stikker jeg og gjemmer meg om jeg har muligheten, da jeg veit at sannsynligheten for å overleve er så liten. Synes virkelig at både Treyarch og Infinity Ward burde kutte ut deathstreaks helt og holdent. Anyway, skal skjekke ut alle MP-banene på nettet for å se med egne øyne om de er så små jeg tror de er. Skal ikke lukke døra helt uten å vite mer først.

Tror ikke Treyarch kjører med deathstreaks da (?). Painkiller er jo bare helt latterlig. Det er jo ikke fair på noen som helst måte. Vet ikke hvor mye healthboost man har, men det er alt for mye.

Tror nesten jeg må spille gjennom banene selv for å kunne dømme dem. Er for meg veldig forskjellige å bare se dem kontra det å spille dem.

Lenke til kommentar

Tror det skal være en 3-dobling av helse med painkiller, men når man legger til bomkuler på bevegelige targets og litt lag holder som regel ikke et magasin. Kunne jo fint tatt 4 vanlige spillere på samme tid med færre kuler. Med PP2000 tar det alltid minst to magasiner up close for å knekke painkiller-folk, hvilket går en sjelden gang da reloaden er så kjapp.

Du har rett, det ser ikke ut som om Treyarch har deathstreaks. De hadde dog second chance i BO som en perk, som jo er enda verre. Det finnes visst ikke noe sånn i BO2 dog, og det er bra.

Ja, skulle gjerne prøvd dem selv, om så bare på Xbox. Banene betyr jo nesten alt!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Ryktes også at SMGs ikke skal være like dominerende som tidligere (Mw3 spesielt). De vil selvfølgelig være bedre på close range, men vil bli slått av AR på long range, noe som slett ikke var tilfellet i Mw3.

Jeg bruker stort sett UMP i MW3, og den fungerer egentlig skikkelig dårlig på avstand (den fungerer som den bør synes jeg). Klarer aldri å snipe snipere selv etter ganske mange bursts i motsetning til i MW2. Flere av de andre er latterlig gode dog.

Jeg skjønner, virkelig, ikke hvordan folk kan spille noe annet enn hardcore. Da blir det for likt Halo for min del, der du trenger 100 skudd (satt på spissen) for å ta ned en fiende. I hardcore teller hvert skudd! Og med bedre hitmarkers i BO2 blir det nok enda bedre.

Det holder i teorien med 3 skudd som regel, men så kommer lag på toppen. Hardcore er jo på trynet, hvor folk sitter i hvert sitt hjørne med silencer så man aldri har en sjanse om man ikke gjør det samme selv. Dessuten fungerer jo Famas og slike våpen akkurat som hardcore. Ett trykk og fienden er død garantert.

Edit: Ingen ny COD på meg før ALLE russere er utestengt. Håpløst med null hitmarks etter å tømme hele magasiner.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg taklker ikke hardcore. Synes rett og slett det er helt forferdelig å spille og føler det ofte er mer flaks enn dyktighet som spiller inn. Som Dellers sier, så er det fryktelig mange campere og i da har man ikke sjanse til å snu seg og drepe dem. I hardcore blir det mindre gunskill som teller fordi man dør fryktelig fort. Handler mer om plassering og hvem som tar det første skudd --> lag spiller en større rolle.

Synes at man dør fort nok i Mw3 fra før og liker derfor ikke hardcore :p Men vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar

Jeg liker hardcore-delen mye pga taktikk og lagspilling da ja. Campere er en ting, de blir som oftest avslørt over mic og da blir de drept. Det som IKKE har noe bra motangrep er spawnkilling. Gud hvor jeg hater de. Hadde jeg hatt en knapp jeg kunne trykt for å tatt livet av den personen på ordentlig, så hadde jeg uten tvil trykt på den. Heldigvis når man spiller mange ilag, så kan alle bare quitte og kampen avsluttes. Spawnkilling er det desidert verste med Call of Duty.

Lenke til kommentar

Jeg liker hardcore-delen mye pga taktikk og lagspilling da ja. Campere er en ting, de blir som oftest avslørt over mic og da blir de drept. Det som IKKE har noe bra motangrep er spawnkilling. Gud hvor jeg hater de. Hadde jeg hatt en knapp jeg kunne trykt for å tatt livet av den personen på ordentlig, så hadde jeg uten tvil trykt på den. Heldigvis når man spiller mange ilag, så kan alle bare quitte og kampen avsluttes. Spawnkilling er det desidert verste med Call of Duty.

Spawnkilling er helt forferdelig, ja. Sjelden jeg blir utsatt for det og de gangene det skjer så leaver jeg fort som f. Eneste gangene jeg opplever det er nå jeg blir puttet inn i et halvferdig game. Da er det ikke vits å spille en gang. :p

Hvilken platform spiller du på forresten?

Lenke til kommentar

Spiller på 360! Spiller litt MW3, men mest BO. Og ja, er som oftest når man kommer inn halvveis.

Greit at man bare kan leave, men da er det så mye loading og så kommer man mest sannsynligvis inn på nøyaktig samme game.

At man ikke har mulighet å velge game blant, la oss si 5(?) forskjellige, er helt utrolig. Mange ganger har jeg leavet, og kommet inn på samme game 3-4 ganger på rad. Helt til jeg gir opp. Eller i alle fall sette filter på.

At man kan velge å ikke komme inn i game som er startet, eller som har startet på andre runde. Å komme inn når det er 2 minutter eller 10 sekunder, og andre laget knuser ditt lag, det er hat.

Lenke til kommentar

Tror rekorden min med å komme inn på samme er 17(!) i MW2. Slå den! Sannelig ikke rart jeg har mange losses forhold til wins der. Gidder ikke spille halve matcher heller da det alltid er snakk om å tape med enormt mye, så ender opp med å bruke opptil en time på å finne et spill jeg vil være med i på det verste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er for egen da vettu. Blir jo litt irritert også, så da prøver jeg i evigheter. Tror det endte med at jeg gjorde noe annet til slutt da jeg fant samme bane selv i andre moduser etterhvert. Var så lei Sub Base, men brukte over en halv time på å finne noe annet (selv i andre modes!).

@Kabom: CTF var veldig bra i MW2 synes jeg, det var modusen med færrest irritasjonsmomenter og irriterende folk. Digga å cappe flagg med den treige AUG-klassen. Dessverre døde modusen da MW3 kom, men i MW3 synes jeg ikke den funker pga. banene. TDM i MW3 = mange noobs og feige folk, TDM i MW2 er langt vanskeligere.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Sjæl. Spilte annet i starten, men nå er det nesten bare FFA av samme grunn. Morsommere å få en streak på 10-15 som betyr noe enn enn å få 30-5 og tape som ofte skjer i TDM. Dessuten er motstanderne alltid tyskere eller russere i andre modes, og det er jo instant rage quit av alle mulige årsaker.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hvordan kan det ha seg at nettet flommer over av folk som har flere hundre MOABs og ingen jeg kjenner har sett noen? Synes det er mystisk.

Fikk forøvrig ny rekord her nå. K/D-ratio på 20 i TDM og vi tapte med 1500-2000 poeng. Skal jo nesten ikke være mulig.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hvordan kan det ha seg at nettet flommer over av folk som har flere hundre MOABs og ingen jeg kjenner har sett noen? Synes det er mystisk.

Fikk forøvrig ny rekord her nå. K/D-ratio på 20 i TDM og vi tapte med 1500-2000 poeng. Skal jo nesten ikke være mulig.

Har aldri blitt MOABed selv, med mindre man snakker om cheats eller glitchs (glitchen i starten hvor folk gikk under mapene, Outpost hvertfall).

Som oftest så får man jo MOAB mot spillere som er relativt dårligere enn en selv, men har fått ganske mange moabs mot gode spillere også.

Fikk du 40-2 eller 20-1?

Lenke til kommentar

Bare 20-1, men likevel. Synes jeg kunne blitt sponsa med en win når jeg dør én gang i løpet av en runde! Men som sagt tidligere, jeg må ofte ha helt ville tall for å vinne. Måtte nok hatt rundt 40-2 for at vi skulle vunnet, så kunne i teorien fått en streak på 35 uten at det ville hjulpet! Den beste måten å vinne på er selvsagt god streak og noen helikoptre og fly, da tida går så fort.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...