Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Noen måte å få den pokkers musikken i multiplayer til å ikke komme? Driver og lydhorer alt jeg kan, men plutselig kommer det musikk og jeg hører ikke om folk løper rett bak meg selv om jeg har både dead silence og sitrep pro.

C:programfiler->steam->steamapps->common->call of duty modern warfare 3->miles...

 

Kopier mssmp3.asi, legg kopien en annen plass enn i steamfolderen og gi nytt navn til mssmp3.asi... navngi den til mssmp3.bak...

 

 

Problem solved...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker og bukker. Det hjalp så det holdt. Nå ble jo Carbon lett, vanligvis er den banen bare kaos for min del.

Edit: Der fikk jeg min første MOAB også, fy fanken som det hjalp å fjerne musikken. Hadde helikoptre over hodet halve runden, men kunne høre fottrinn godt likevel av mangel på musikk. Nesten så det er litt juks!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Hvordan "haker" jeg av UPnP?? Og, hva er det ?

Kjør CMD på PCn først (eller alternativt kan du sjekke IPen din inne på PCn), så skriver du "ipconfig".

 

Du skal lete etter IPv4, der står det noe ala dette: 192.168.3.1 <- Eller lignende. Skriv IPen du finner i nettleseren din, og så vil du bli bedt om Username og Password. Disse må du finne om du ikke har, det bør vel stå med papirene som fulgte med. Eller så kan du eventuelt ringe Nettleverandøren din.

 

Når du har gjort det, og kommet inn, kommer den enkle delen. Finn Settings(/Internet Game Setting) eller lignende. Og huk av UPnP ;D Eller kanskje så må du åpne porter og noe greier. Men ja ^^

 

 

Btw, ny commentary folkens. Hva syntes dere? Spammer jeg posten for mye med filmene? x)

 

 

 

Lenke til kommentar

Hvordan "haker" jeg av UPnP?? Og, hva er det ?

 

UPnP er universall plug and play. Hva UNnP gjør ligger mye i navnet. Du slipper å åpne porter ettersom xbox/ps3 skal kommunisere med omverden uten å bli blokket. Det er noen routere allikevel som ikke er like gode på dette. Jeg vet iallefall at telenor sin Zyxel router er fy-fy og du vil neppe klare å få UPnP til å gjøre 100 % på den. Hvordan du åpner dette varierer fra boks til boks, men det ville vært lettere å hjelpe deg hvis du kunne skrive hvilken boks du har.

Lenke til kommentar

FWIW, MW2 er uspillbart for tida. Prøvde et par runder der nå, og det var 10 ganger verre enn MW3 har vært. En runde hadde alle >200 ping, og mens vårt lag sleit med å få så mye som hitmarks var et par på det andre laget 100% udødelige, selv om de sto stille hjalp ikke TO HELE magasiner (null hitmarks...). Der enkelte spillere i MW3 har store fordeler, er fordelene i MW2 nå astronomiske. MW3 med baner fra MW2 PLEASE!

Lenke til kommentar

Kjenner det er én ting jeg begynner å bli temmelig lei av i dette spillet. Og det er at dersom man ikke har en ålreit kjapp nettlinje, er det så og si dømt til å gå galt. Jeg er en relativt god spiller som ikke har et veldig bra nett (4mb ned, 0.5 opp), og jeg legger merke til at jeg gjør det mye dårligere på MW3 enn de tidligere cod-spillene. Hvorfor? Fordi jeg opplever (flere ganger per match) at jeg kan såvidt rekke å se en spiller komme rundt hjørnet før jeg et halvt sekund senere er død, hvorpå jeg ser på killcammen at han så meg i 2-3 sekunder før jeg døde - bare fordi jeg har tregere nett.

 

Klart, det bør svi litt å ikke ha en rask linje, men dette blir som å hoppe i lava. Så ille har det aldri vært før...

Lenke til kommentar

Båndbredden din har ingenting med hvor kjapp linja di er, det er ping som gjelder. Call of Duty spillene har ikke særlig krav til båndbredde og linja di skal være mer enn god nok. Du har sikkert ganske god ping også og blir dermed handikappet av Call Of Duty sin geniale* lag kompensasjon.

 

*sarkasme

Endret av bas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

FWIW, MW2 er uspillbart for tida. Prøvde et par runder der nå, og det var 10 ganger verre enn MW3 har vært. En runde hadde alle >200 ping, og mens vårt lag sleit med å få så mye som hitmarks var et par på det andre laget 100% udødelige, selv om de sto stille hjalp ikke TO HELE magasiner (null hitmarks...). Der enkelte spillere i MW3 har store fordeler, er fordelene i MW2 nå astronomiske. MW3 med baner fra MW2 PLEASE!

Ja, men det der er en periodisk feil som iwnet ikke finner ut av... :hmm:

 

Jeg blir ikke ofte host, men blir som regel teama med folk fra england og USA. Sykt nok så er min connection til USA vanvittig bra, det er dritgøy å spille med amerikanere forøvrig, de fleste er voksne og høflige folk. Ikke fjortiser med xxx og zzz i navnet som hyler å skriker at man ødelegger montasjene deres...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FWIW, MW2 er uspillbart for tida. Prøvde et par runder der nå, og det var 10 ganger verre enn MW3 har vært. En runde hadde alle >200 ping, og mens vårt lag sleit med å få så mye som hitmarks var et par på det andre laget 100% udødelige, selv om de sto stille hjalp ikke TO HELE magasiner (null hitmarks...). Der enkelte spillere i MW3 har store fordeler, er fordelene i MW2 nå astronomiske. MW3 med baner fra MW2 PLEASE!

Ja, men det der er en periodisk feil som iwnet ikke finner ut av... :hmm:

 

Jeg blir ikke ofte host, men blir som regel teama med folk fra england og USA. Sykt nok så er min connection til USA vanvittig bra, det er dritgøy å spille med amerikanere forøvrig, de fleste er voksne og høflige folk. Ikke fjortiser med xxx og zzz i navnet som hyler å skriker at man ødelegger montasjene deres...

 

 

Heldig du, spiller mot kun Norske & samme folk helle tiden.

Tragisk.Alle bruker enten sniper,FMG,Striker hagla noen unntak selvsagt.

Lenke til kommentar

Pussig. Spilte kun mot nordmenn i starten, nå har jeg inntrykk av at det er nesten bare russere og polakker. Noen skandinaver innimellom, men de fleste snakker (eller skriver) språk jeg ikke forstår. At nordmenn er glad i FMG akimbo, striker og sniper stemmer dog bra fra det jeg har sett. Ikke mange assault rifler eller SMGer ute og går, med mindre man teller med at FMG-folka har pp90m1 som backup.

Lenke til kommentar

Sannelig ikke lett å få MOABs med all laggen (teleportering skjer noen ganger hver runde) og antall selvmordsbombere om dagen :p Kommer alltid til 15-20 kills, og så møter jeg en suicide bomber 3 ganger på rad, hvorav den siste gangen er up close. Litt vanskelig å unngå å dø på disse trange banene...Velvel, får finne noen noobs, de bruker aldri slike deathstreaks :D

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Bare jeg som har jævelig problemer med å starte spillet noen ganger? Snakker da om pc for steam klarer ikke å koble opp cod mot segselv hele jævla tiden. Eneste løsningen er å skru av steam og vente til neste dag men det er ikke særlig gøy da det skjer annen hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...