NoFatChicks Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 fikk mitt nye XFX radeon 6950 kort i posten i dag. men når jeg skulle koble til skjermene så får jeg ikke liv i HDMI`en. har testet med andre kabler og andre skjermer. den funker ikke. får bare opp at den ikke mottar signal. to DVI-tilkoblinger går, men jeg trenger en til. er det noen som har vært borti dette tidligere og har en løsning? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg tror problemet er at du må ha ett AMD eyefinity kort for å ha mer enn to skjermer, men rett meg hvis det er feil.. Lenke til kommentar
NoFatChicks Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 det står i specsene at kortet støtter opp til 4 skjermer. jeg skal ha 3 skjermer til vanlig desktop-bruk, det er ikke nødvendigvis for å spille på tre skjermer. og ja, jeg har prøvd å sette skjermen i HDMI "modus", men de hopper bare tilbake til DVI. blir litt grinete hvis jeg må sende kortet i retur Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Du må bruke DisplayPorten,den ene DVI porten er samme utgang som HDMI så du får bare ut på en av di om gangen.. Så du kan koble til enten på 2 dvi og 1 DisplayPorter for 3 skjermer eller en på DVI og en på HDMI og 1 på DisplayPortene.. Endret 13. mai 2011 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå