Jonas987654321 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hei. Hva er aldersgrensen for sigaretter og øl i Praha? På forhånd takk. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er vel offisielt 18, men i Ost Europa sa er ikke dette verdt papiret de er skrevet pa en gang. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 I Tsjekkia er vel eneste sted i utlandet (utenom USA som har 21 år) som har spurt om alderen min. Kanskje det bare var et par sjeldne tilfeller? Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg var på vennetur til Praha for ett år siden og da tror jeg ikke vi noen gang opplevde å måtte vise legitimasjon. Verken på utesteder, restauranter eller i dagligvarebutikk. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg var på vennetur til Praha for ett år siden og da tror jeg ikke vi noen gang opplevde å måtte vise legitimasjon. Verken på utesteder, restauranter eller i dagligvarebutikk. Har aldri blitt spurt om leg verken i Polen, Russland eller Ukraina. Så jeg tipper nok det samme gjelder for Tsjekkia. Har heller ikke blitt spurt i Sveits på restauranter. Hender de spør i butikker der da. Å ja det stemmer at USA er nazi på det der. Den lokale liquior commision er ofte ute på raid mot butikker og steder. Så ALLE spør her om det er bar, restaurant eller butikk spiller ingen rolle. I allefall her på Hawaii. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Legal_drinking_age Som en liten kommentar til diskusjonen over: jeg ble spurt om legitimasjon på Hard Rock Café i Praha (jeg var 18, nesten 19). Nattklubbene brydde seg derimot fint lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå