Gå til innhold

MSI GeForce FX Ultra 256 MB - vente?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte MSI GeForce FX 5900 Ultra 256MB her om dagen på Komplett. Det står at kortet ventes den 05-08-2003, så da får jeg det vel tidligst om snaue to uker :cry: ...Så begynte jeg å tenke på en ting. ER det noe vits i at jeg avbestiller kortet, og heller bestiller det på nytt en dag eller to etter de har fått det inn? For da kan det jo hende at prisen har sunket litt....penger spart er penger tjent! :p

Ulempen vil vel være at det kan hende en god del andre har bestilt kortet slik at det ikke er noen "igjen til meg"...så jeg må vente enda lengre...

*S* Sikkert en tullete tråd i grunn det her...men noe må jeg jo ha å gjøre i ventetida! Det er nesten så jeg nekter å spille med GF 2 kortet mitt! :lol:

:smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emhmjna...tror ikke jeg vil avbestille.

Når jeg har fått kortet og installert det og spill (har nok tenkt å formatere ;) ), så skal jeg bruke FRAPS i noen forskjellige spill og fine ut gjennomsnittlig FPS (planen er å kjøre 4xAA og 8xAF) og poste her i forumet. Screenies også kanskje? 8)

Lenke til kommentar
"]Jeg vet, men jeg valgte MSI...kortene er jo stort sett dønn like, men MSI har 450MHz core...og jeg vet ikke om jeg tør å begynne å overklokke :-? ...I tillegg så kommer MSI men den beste bundelen ever! bare se:

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?art...eid=1438&page=1  :yes:  :yes:  :yes:  

Whii! :D

Hvorfor ikke kjøpe 9800pro da..

Hehe.. neida. bare tulla.. Ja, jeg ville nok venta til MSI sitt kort ja.

Lenke til kommentar

:cry: *HULK* :cry: Nå er det utsatt til 31 august! hm...skal jeg våge å prøve noe annet enn komplett? stoler liksom på dem...

EDIT: Sletta bestillingen hos Komplett(synd-for-dem!)...

Prøver Absolutt data likevel. Tilgi meg for at jeg ikke hørte på deg som foreslo det tidligere :)

Blir spennende å se hvor fort jeg får det....sto at de har 1-5 på lager :D

*spent!*

Lenke til kommentar
"]Jeg vet, men jeg valgte MSI...kortene er jo stort sett dønn like, men MSI har 450MHz core...og jeg vet ikke om jeg tør å begynne å overklokke :-? ...I tillegg så kommer MSI men den beste bundelen ever! bare se:

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?art...eid=1438&page=1 :yes::yes::yes:

Whii! :D

alle gffx ultra kort skal ha minst 450mhz core så dete r jo greit. jeg har iaffal msi kortet å det eier, asus sitt lager så vidt mer bråk, men dette hører du overhode ikke noe som helst av, pluss at det kan klokkes ganske bra, iaffal her, hvor det er 2ns ram istede for den vanlige 2,2ns

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...