PROuser Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Leter etter et egnet kamera for å ta opp film over tid, feks 1 bilde pr minutt i 2 døgn. Skal brukes utendørs, så bør tåle litt fukt. Bør være hd film. Ir lys for nattfilming hadde vært en fordel. Noen forslag? Maks 5000.- ca Lenke til kommentar
egilh Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg tror ikke det finnes kompaktkamera med talkback funksjon i noen form. Noen får rette meg om jeg tar feil. Det virker heller ikke som du trenger noe kamera med film mulighet, da utifra hva du sier - skal lage timelapse video. Dvs. du tar bilder som settes sammen til en film i etterkant. Du trenger altså ett kamera med intervalltimer. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Mange kamera har enten innebygget timelapsfunksjon eller lar brukeren styre en sånn funksjon via PC eller fjernkontroll. Jeg har både speilrefleks (Pentax K-5) og videokamera (Samsung HMX-H100) som gir meg timelaps-opptak. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Etterr litt søk fant jeg Plante kamera.. Noen so har erfaring med slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå