Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Sosialkunnskap eksamen våren 2011

Anbefalte innlegg

Var oppe i dette faget som privatist, og skjønner søren meg ikke hva som skjedde - fikk 6 uten å ha lest eller innhentet kilder utover to Samfunnsspeil fra ssb.no. Har sent klage til nemda fordi jeg synes den var ufortjent, dog! :) Blir spennede å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var oppe i dette faget som privatist, og skjønner søren meg ikke hva som skjedde - fikk 6 uten å ha lest eller innhentet kilder utover to Samfunnsspeil fra ssb.no. Har sent klage til nemda fordi jeg synes den var ufortjent, dog! :) Blir spennede å se hva som skjer.

No offence, men hva slags idiot er du? Man klager ikke på en sekser, uansett om man fortjener den eller ikke!

Endret av stifa
Lenke til kommentar

Jeg troller ikke, men er VELDIG opptatt av at karakterene som deles ut skal være rettferdig. Jeg har 5,7 i snitt og skal inn på engelsk, som i fjor tok inn alle kvalifiserte (dvs. alle med vitnemål), så har ikke noe behov for den sekseren. Det er ikke noe gøy med ufortjente karakterer, imo.

Endret av Fancy
Lenke til kommentar

Fikk fem (privatist), etter å kun ha lest litt på lørdagen og endel på søndagen. Men var svært heldig med oppgaven, da min mor hadde levert sin masteroppgave om geriatri to uker før... Litt dårlig struktur på oppgaven (spesielt den første) gjorde nok at jeg ikke nådde helt opp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Karakterene dine skal ligge på privatistweb. I tillegg skal det sendes ut en såkalt "utskrift av eksamensprotokoll" du kan sende inn (gjerne en vertifisert kopi) til din tidligere VGS slik at de kan legge til de karakterene du eventuelt har klart å forberede på ditt vitnemål.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Selv fikk jeg en utskrift av karakteren fra eksamenskontoret. Den ligger også under "Gjennomførde eksamenar" på PrivatistWeb for meg - hvis ikke du finner den der ville jeg ringt eksamenskontoret eller skolen der du gjennomførte eksamenen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...