Fancy Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Var oppe i dette faget som privatist, og skjønner søren meg ikke hva som skjedde - fikk 6 uten å ha lest eller innhentet kilder utover to Samfunnsspeil fra ssb.no. Har sent klage til nemda fordi jeg synes den var ufortjent, dog! Blir spennede å se hva som skjer. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Var oppe i dette faget som privatist, og skjønner søren meg ikke hva som skjedde - fikk 6 uten å ha lest eller innhentet kilder utover to Samfunnsspeil fra ssb.no. Har sent klage til nemda fordi jeg synes den var ufortjent, dog! Blir spennede å se hva som skjer. No offence, men hva slags idiot er du? Man klager ikke på en sekser, uansett om man fortjener den eller ikke! Endret 27. juni 2011 av stifa Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Helt enig med stifa, ingen klager på en 6er. Du må i såfall være den eneste jeg har hørt om som gjør det, med mindre du er et troll, noe som er ganske sannsynlig. Lenke til kommentar
Fancy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg troller ikke, men er VELDIG opptatt av at karakterene som deles ut skal være rettferdig. Jeg har 5,7 i snitt og skal inn på engelsk, som i fjor tok inn alle kvalifiserte (dvs. alle med vitnemål), så har ikke noe behov for den sekseren. Det er ikke noe gøy med ufortjente karakterer, imo. Endret 27. juni 2011 av Fancy Lenke til kommentar
celicagt4 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvilken karakter fikk folk? fornøyde? Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Fikk fem (privatist), etter å kun ha lest litt på lørdagen og endel på søndagen. Men var svært heldig med oppgaven, da min mor hadde levert sin masteroppgave om geriatri to uker før... Litt dårlig struktur på oppgaven (spesielt den første) gjorde nok at jeg ikke nådde helt opp. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hei, jeg gikk inn på privatistweb og så nå etter karakterer, legges de ut der eller får man sånt i posten ? Er litt forvirret over hvordan jeg kan finne ut karakteren min. Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Karakterene dine skal ligge på privatistweb. I tillegg skal det sendes ut en såkalt "utskrift av eksamensprotokoll" du kan sende inn (gjerne en vertifisert kopi) til din tidligere VGS slik at de kan legge til de karakterene du eventuelt har klart å forberede på ditt vitnemål. Endret 10. juli 2011 av blured Lenke til kommentar
Fancy Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Selv fikk jeg en utskrift av karakteren fra eksamenskontoret. Den ligger også under "Gjennomførde eksamenar" på PrivatistWeb for meg - hvis ikke du finner den der ville jeg ringt eksamenskontoret eller skolen der du gjennomførte eksamenen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå