Zeph Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Sitter og studerer Health & Fitness Concept til MyRevolution. Der nevnes det ein stor mengde produkter som gjev forskjellig næring. Karbohydrater, fett, protein osv. Det står at ein bør få i seg litt av alt til kvart måltid. Konseptet med å ete når ein er svolten er eg med på, men korleis kan ein setje saman kvart måltid? Har prøvd meg på eit eksempel her. M1: 3 egg, bacon m/fett, 1 banan, 1 glass juice M2: 350g bær, gainer m/protein, nøtter M3: Ris/poteter, kjøtt, grønnsaker M4: 1 liten banan og pære, gainer, nøtter M5: Smoothie med bær og frukt, 2 glass mjølk, gainer eller kjøtt Har ikkje tenkt å telle kalorier og proteiner, men det er greit å ha ein viss innsikt i kva er får i meg gjennom kva og korleis ein kan setje opp enkeltmåltid på denne måten. Ser til dømes at du får både fett og protein gjennom nøtter. Mykje lettare å få inn gode rutinar dersom eg har eit utval varer eg kan kombinere. Mengde vil regulere seg etter aktivitetsnivå og behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå