Allt í lagi Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvorfor ikke ha 3-4 skytespill man konkurrerte i? Den som spilte best sammenlagt ble vinneren. Dessuten hadde overskriften gitt litt mening. Crysis 2 er vel ikke akkurat det mest populære skytespillet på markedet. Lenke til kommentar
Lar5 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Har skrevet inn feil registrering navn til spillet har skrevet Loading... men mente TimeRevenge går det ann å fikses? Endret 20. mai 2011 av TimeRevenge Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg synes det er helt på jordet å arrangere Crysis 2 konkurranse med mulighet for egenkomponerte klasser! Da hvis en fyr har spilt mye Crysis 2 online og en annen som akkuratt har kjøpt det møtes i konkurransen så har den som har spilt mye MYE større sjangse for å vinne. Da han sitter med mye bedre sikter, Rocket Launcher og mye mer stas. Fjern muligheten for egne klasser!!! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ehm, og du tror ikke han som har spilt Crysis 2 mye online ikke har en mye større sjanse til å vinne uansett?.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det kommer veldig ann på. Når du sitter med en rocket launcer og skyter i veggen- det gir eksplosiv skade rundt den veggen. Krever null skills å få kill. Og da en noob som bare blæster alle vegger i nærheten av motspilleren kontra en spiller med god aim med ikke superawsomepowers til å dodge rocket launcers så er det urettferdig. Ja en som har spilt mye kan mapsa bedre og har en bedre sjangse, men det har ikke like mye å si som våpnene man bruker. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Send PM om du vil spille treningsmatch 1v1 så kan vi avtale noe. Jeg har server. Lenke til kommentar
DippN Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 skulle ha tatt mw2, da har jeg vunnet lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå