Odesseiron Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) På mandag starter vi en Crysis 2-turnering med fete premier. Les hele saken Endret 13. mai 2011 av TST Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Veldig bra, men synd at det er eksamen Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Som nevnt i artikkelen så blir det nok av muligheter til å delta i andre kvalifiseringsrunder, hvor den neste er allerede på onsdag! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Eksamen både på førstkommende torsdag og uken etter, så for denne ene personen er ikke de datoene nok. Lykke til alle som blir med! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Da har vi nye runder 24., 28. 31. mai, samt en 4. juni. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kjempetiltak dette Gamer eller hvem det nå er som arrangerer! Synd jeg ikke har spillet men ellers hadde jeg hivd meg dønn meg. Flere konkuranser som dette takk 2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kult tiltak, men hvorfor akkurat Crysis 2 når det er såpass mange andre mer finslepne skytespill der ute som Team Fortress 2 og Call of Duty-spillene? Det er jo også større sjanse for at fler faktisk eier disse titlene da de er litt eldre, noe som gir fler muligheten til å delta. 1 Lenke til kommentar
RaptusInc Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Enig med ALTF4, Crysis 2 er nok ikke det beste valget av spill hvis målet er å få mange spillere med i turneringen. Syns også at Crysis 2 er et spill som avhenger alt for mye av internettkoplingen din at det blir kanskje litt urettferdig for de med dårligere internett. Uansett, lykke til alle som deltar! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hadde foretrukket call of duty, tror ikke jeg har crysis 2, må få kjøpt det hvis jeg finner en god pris. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Litt dumt å ha det i eksamenstider, men kjempeflott med sånne komkuranser Lenke til kommentar
AwesomO Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kjempe bra konkurranse, men som sagt tidligere er ikke akkurat Crysis spillet og teste evener i. Tidspunketet er også ikke ideelt, selvom dere sikkert har tenkt på flere turneringer. Som sagt i artikkelen er det vanskelig å finne et nytt fps med 1v1, men om det er nytt er vel totalt urelevant? Gameplay som teller og at det selvfølgelig er aktivitet på spillet. Cod hadde vært et bedre alternativ. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg vil gjerne være med, men hver gang jeg starter og søke etter servere eller prøver og spille online i det hele tatt blir pingen min 1000 på alle serverne og nettet mitt blir helt skrudd. og ja jeg har reinstalert spillet. noen som har noe forslag på hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kjempe bra konkurranse, men som sagt tidligere er ikke akkurat Crysis spillet og teste evener i. Tidspunketet er også ikke ideelt, selvom dere sikkert har tenkt på flere turneringer. Som sagt i artikkelen er det vanskelig å finne et nytt fps med 1v1, men om det er nytt er vel totalt urelevant? Gameplay som teller og at det selvfølgelig er aktivitet på spillet. Cod hadde vært et bedre alternativ. Er vell bare dei som har fått oppgave å arrangere tournament i flere nye spill virka det som, så er vell derfor dei har Crysis 2, Gran Turismo 5, FIFA 11 & Starcraft 2 :> Tror det kjem senere tournaments i competetive games også. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Hadde gamer.no hatt CoD4 Promod turnering hadde jo det vært awesome ettersom Cod4 er det eneste (gtfo haters) kompetetive Cod spillet dog bare ved bruk av promod. Har selv ikke spilt cod4 siden i høst så vet ikke hvordan scenen er der mer, men ar hørt at den norske Cod4 scenen har merkbart vokst. Edit: tilbakestående settning. Endret 13. mai 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
KeNaiD Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Uff ville gjerne blitt med men kvifor akkurat under eksamens perioden ? Kan dere ikkje helder holde konkuransen i sommer? Da joine fleire spillere Lenke til kommentar
AwesomO Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Kjempe bra konkurranse, men som sagt tidligere er ikke akkurat Crysis spillet og teste evener i. Tidspunketet er også ikke ideelt, selvom dere sikkert har tenkt på flere turneringer. Som sagt i artikkelen er det vanskelig å finne et nytt fps med 1v1, men om det er nytt er vel totalt urelevant? Gameplay som teller og at det selvfølgelig er aktivitet på spillet. Cod hadde vært et bedre alternativ. Er vell bare dei som har fått oppgave å arrangere tournament i flere nye spill virka det som, så er vell derfor dei har Crysis 2, Gran Turismo 5, FIFA 11 & Starcraft 2 :> Tror det kjem senere tournaments i competetive games også. Ja, men tenker på fps i posten min da. De andre spillene er jeg enig i. Håper det kommer flere aktuelle spill = ) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvordan er det med perks og sånt? Er det fritt valg av alt av våpen, kit, perks osv? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Utrolig ukul ide å sette opp 1v1 turnering i FPS. De aller fleste driter jo en lang vei i 1v1 når det gjelder fps, for ikke å snakke om at ikke så mange har Crysis 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå