Gå til innhold

Exchange/Outlook 2007 - adresselister og rettigheter


Anbefalte innlegg

En vanlig ansatt hos oss har fått i oppgave å rydde/organisere i adresselister og slikt på Exchange-serveren, og jeg lurer enkelt å greit på hvilke tilganger han faktisk da trenger, og hvordan det bør gjøres.

 

Exchange-serveren vår er en Windows Server 2003 x64-server med Exchange 2007 SP3. Samtlige klienter er Outlook 2007.

 

Ønsker selvfølgelig å gi han nok tilgang til å gjøre jobben sin, men samtidig ser jeg ikke helt behovet for å gi han full administrator tilgang heller?

 

Innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

Han trenger bare å være medlem av account manager gruppen. Skal sjekke i morgen på jobben hva han trenger. Administrator er i allefall overkill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...