Steffenv Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 definer "jukse" Hva slags syk plan er det du har på ferde da? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 definer "jukse" Hva slags syk plan er det du har på ferde da? ingen Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 definer "jukse" Hva slags syk plan er det du har på ferde da? ingen Lenke til kommentar
Newsonweb Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 kan noen hjelpe meg med oppgave 13 -> eksempeloppgave 1 del 2. den med tusenfryd? gjerne det, hvis jeg hadde hatt eksempeloppgavene.. hvor ligger de? Lenke til kommentar
Freaak Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 kan noen hjelpe meg med oppgave 13 -> eksempeloppgave 1 del 2. den med tusenfryd? gjerne det, hvis jeg hadde hatt eksempeloppgavene.. hvor ligger de? Eksempeloppgaver.udir.no Bruker: Eksempel Pwd: Eksempel NB: Stor E. Lenke til kommentar
Newsonweb Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 kan noen hjelpe meg med oppgave 13 -> eksempeloppgave 1 del 2. den med tusenfryd? gjerne det, hvis jeg hadde hatt eksempeloppgavene.. hvor ligger de? Eksempeloppgaver.udir.no Bruker: Eksempel Pwd: Eksempel NB: Stor E. Ikke for 2011 her? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) kan noen hjelpe meg med oppgave 13 -> eksempeloppgave 1 del 2. den med tusenfryd? gjerne det, hvis jeg hadde hatt eksempeloppgavene.. hvor ligger de? Eksempeloppgaver.udir.no Bruker: Eksempel Pwd: Eksempel NB: Stor E. liten E på brukernavn og stor på passord! Endret 19. mai 2011 av stelar7 Lenke til kommentar
wirius Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 definer "jukse" Hva slags syk plan er det du har på ferde da? ingen Joo, fortell Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 definer "jukse" Hva slags syk plan er det du har på ferde da? ingen Joo, fortell Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 har ingen plan skal bare gjøre mitt beste blir vell en 5+ som vanlig xD er ca. alltid 0,5-5 poeng ifra 6-er Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Noen som har tips til hvordan jeg kan forstå konstruering bedre? Eventuelle nettsider? Forstår liksom aldri opplegget, eller hvilken figur de vil at jeg skal konstruere.. Ser det liksom ikke for meg Lenke til kommentar
philip95 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Fikk 6 på tentamen, men har en følelse av at dette ikke kommer til å gå like bra :/ Lenke til kommentar
wirius Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hadde vært digg å få 5-6 på matte eksamen Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Matematikk Eksamen 2011 Tips til resten av kvelden, kvelden før dagen og litt til... I Når klokken nærmer seg 20:00, halv 9. Stopp med å jobbe matematikk. Det er begrenset hvor mye matematikk og hodetenking hjernen din takler. Det kan godt sammenlignes med en bil og dens forhold til bensin. Har du jobbet med matematikk i hele dag, stopp når klokken nærmer seg 20:00. II Hvil deg, ta livet med ro og se på TV. Lag deg noe næringsrikt mat. Pasta, havregryn, grove brødskiver med noe godt på og drikk mye vann. Det frisker opp hjernen din, og hjelper mye til morgendagen. III Når klokken nærmer seg 10, legg deg i senga og prøv å sov. Selvom det kan være syyykt vanskelig, - så bare prøv. Les litt Donald, whatever. Du forstår. IIII Du våkner oppvakt i morgen tidlig. Ferdig uthvilt. Husk å spis en j***** god frokost, det er det som legger grunnlaget for hele eksamensdagen. IIII Får du mulighet til å lufte deg, benytt muligheten. Ellers, så må jeg bare si til alle: Lykke til med eksamen i morgen. Ikke noe juks, du vil etterhvert finne ut at du ikke fikk noe nytte av det. (Hehehe). Og kanskje det viktigste. Det du ikke kan til nå, det kan ikke du. Bruk gjerne den siste timen, halvtimen før du slapper av til å repetere formler o.l. Lykke til!!! Angående tema i morgen: Datalagringsdirektivet Endret 19. mai 2011 av kjeksET Lenke til kommentar
Freaak Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 hæ? er temaet for eksamen DLD?? Lenke til kommentar
Newsonweb Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Matematikk Eksamen 2011 Tips til resten av kvelden, kvelden før dagen og litt til... I Når klokken nærmer seg 20:00, halv 9. Stopp med å jobbe matematikk. Det er begrenset hvor mye matematikk og hodetenking hjernen din takler. Det kan godt sammenlignes med en bil og dens forhold til bensin. Har du jobbet med matematikk i hele dag, stopp når klokken nærmer seg 20:00. II Hvil deg, ta livet med ro og se på TV. Lag deg noe næringsrikt mat. Pasta, havregryn, grove brødskiver med noe godt på og drikk mye vann. Det frisker opp hjernen din, og hjelper mye til morgendagen. III Når klokken nærmer seg 10, legg deg i senga og prøv å sov. Selvom det kan være syyykt vanskelig, - så bare prøv. Les litt Donald, whatever. Du forstår. IIII Du våkner oppvakt i morgen tidlig. Ferdig uthvilt. Husk å spis en j***** god frokost, det er det som legger grunnlaget for hele eksamensdagen. IIII Får du mulighet til å lufte deg, benytt muligheten. Ellers, så må jeg bare si til alle: Lykke til med eksamen i morgen. Ikke noe juks, du vil etterhvert finne ut at du ikke fikk noe nytte av det. (Hehehe). Og kanskje det viktigste. Det du ikke kan til nå, det kan ikke du. Bruk gjerne den siste timen, halvtimen før du slapper av til å repetere formler o.l. Lykke til!!! Angående tema i morgen: Datalagringsdirektivet Hvordan vet du temaet liksom? Lenke til kommentar
Julekake Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har du noen kilder på at temaet er DLD? Lenke til kommentar
alfza Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Lurte på om noen kunne hjelpe meg med denne ligningen? 2x - x --- --- = 2 5 2 Jeg har prøvd alle mulige vrier men får den ikke til, irriterende :/ Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) 2x/5 - x/2 = 2 finne fellesnevner! 5*2=10 gange alt med fellesnevner! 4x-5x=20 -x = 20 x=-20 (-40/5) - (-20/2) = 2 Endret 19. mai 2011 av stelar7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå