mmaria Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Oppgave 4 b) Husker ikke oppgaven.. anyone? Oppgave 5 c) Husker ikke oppgaven. Oppgave 8 Faila på denne tror jeg. Hva var svaret? 4b - gjennomsnittet antall skadde personer 5c - gjennomsnittsfart og noe greier til Sarpsborg... Oppgave 8 - var ikke noe egentlig svar... Du skulle forklare hvorfor vinkel C var 90 grader... Har noen på del én. Hva svarte folk på -3^2*(-3)^2 Også den grafen som viste sammenheng mellom omkrets og radius... Jeg svarte -81 og den grafen som gikk fra origo og sånn bratt oppover. Lenke til kommentar
bakkar og berg Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) _ Endret 26. mai 2011 av bakkar og berg Lenke til kommentar
mmaria Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg svarte -81 og den grafen som gikk fra origo og sånn bratt oppover. Det gjorde jeg også :-) Så at vi hadde mange like svar ellers (omtrent alle), så enten tenker vi begge helt feil, eller så er det kanskje rett....:-) Satser på det siste Lenke til kommentar
bakkar og berg Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Noen som har noen meninger om eksamen? Lett/vanskelig osv.. Endret 26. mai 2011 av bakkar og berg Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er det noen som husker oppgavene eller har del 1 eller del 2? På den du skulle skrive brøkene i stigende rekkefølge, så tok jeg bare hvert enkelt brøk og delte på kalkisen sånn jeg fik et 0,**** svar, så stilte jeg de i rekkefølge etter minst til størst (1). Var det feil? Og når det var den Sarpsborg og Ås greien, var det meningen man skulle tegne inn fartsdiagrammet på arket? Lenke til kommentar
mellamo Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Får vi vite hvor mange poeng vi får? Eller bare karakter? Lenke til kommentar
bakkar og berg Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) På den du skulle skrive brøkene i stigende rekkefølge, så tok jeg bare hvert enkelt brøk og delte på kalkisen sånn jeg fik et 0,**** svar, så stilte jeg de i rekkefølge etter minst til størst (1). Var det feil? Og når det var den Sarpsborg og Ås greien, var det meningen man skulle tegne inn fartsdiagrammet på arket? Hvis du skrev dem i stigende rekkefølge, og skrev dem som brøker, tror jeg det var rett. Sarpsborg/Ås- oppgavene: Tror poenget var at du bare skulle lese av diagrammet. Endret 23. mai 2011 av bakkar og berg Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ja, okay. Får vi vite hvor mange poeng vi får? Eller bare karakter? Tror det er kun karakteren, men mener det går an, visst du spør mattelæreren din, så kan du få kopi av eksamenen din. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det er kun ved spesielle tilfeller at det blir skrevet ut kopi av eksamener. Lenke til kommentar
bakkar og berg Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Noen som vet om oppgavene blir lagt ut? Hvis ja, når da? Lenke til kommentar
mellamo Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er kun ved spesielle tilfeller at det blir skrevet ut kopi av eksamener. En lærer skal kopiere min for å bruke den som fasit så da får jeg kanskje vite det uansett :!: Lenke til kommentar
mmaria Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 En lærer skal kopiere min for å bruke den som fasit så da får jeg kanskje vite det uansett :!: Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 6'er på standpunkten iallefall. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Var det noen andre som fikk bruke PC under eksamen? Jeg hadde filene mine på stick, noen andre? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Brukte pc til 3 av oppgavene Lenke til kommentar
Susann-98 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kan noen legge ut link til eksamen for 2011? Skal ha tentamen i matte snart og sliter Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kan noen legge ut link til eksamen for 2011? Skal ha tentamen i matte snart og sliter https://pgsf.udir.no/dokumentlager/EksamensOppgaver.aspx?proveType=EG Her kan du laste ned oppgavene. Oppgavene er passorbeskytttet og passordet er Eksempel med stor E. Håper det var til hjelp Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå