SirAnderz Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hei.. Holder på og lage en side og der bruker jeg et bilde som meny og har et lite problem:P Bruker map script/kode og jeg vet ikke helt om jeg kan lage til en dropdown meny i i det bildet liksom.. noe ala www.lanekassen.no .. På Forhånd. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 har du vurdert å kikke på kilden til lånekassen? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Ja.. Har sett der.. Men det første er bilde ja. Men det jeg har er et helt bilde med linker som er "textet" mvh Anders Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Finnes masse info om det på google. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Hmm.. Finner ikke noe jeg Lenke til kommentar
magikern Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 sikker på at du faktisk har søkt etter dette se her feks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå