Odesseiron Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Her er alt du trenger å vite om strategidelen av turneringene. Les hele saken Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvorfor bruker dere gamle utdaterte bilder i artikkelen? Ser så trasig ut! Lenke til kommentar
needless Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Midt i russetiden + starten på noen eksamener? Litt dårlig timing kanskje.. =P Lykke til alle deltakere uansett Vil dette streames via feks. Justin.tv ? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvor melder man seg på? Jeg skal sitte klistra til streamen, hvis det blir stream Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Hvor melder man seg på? Jeg skal sitte klistra til streamen, hvis det blir stream Det er to lenker inne i saken. Du kan også gjøre det via Gamer's Paradise-forsiden. Vi leker med tanken på å streame kamper, i hvert fall i sluttspillet. Det har også vært snakk om showkamper mellom kjente, gode spillere og lag, men dette er ikke avgjort enda. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Tørr ikkje åpne Starcraft før etter siste eksamen, men kjem til å følge med! Dette er jo faktisk ganske genialt, håpar SC2 dukkar opp igjen ved ei seinare anledning Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Starcraft er den beste forbredelsen til eksamen. Snakker av erfaring selvfølgelig. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) @Odesseiron Kan jeg spille fra Russland? Evt. fra Beijing? Hahah Endret 13. mai 2011 av Bunder Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 @Odesseiron Kan jeg spille fra Russland? Evt. fra Beijing? Hahah Det tror jeg vil føre til problemer for partneren din i forhold til responstid, og det er ikke særlig greit. Lenke til kommentar
Icho Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 "Blir du slått ut så kan du også prøve på nytt igjen i en annen runde. Vi kommer til å ha nye runder på disse datoene:" Er disse andre rundene bare en dag? eller flere(som første runde)? Forøvrig litt teit å ha kvalikk til sluttspill midt i eksamensperioden. Særlig når disse deles over to dager, med et dags mellom rom. Slik at det øker sjansen for at det ikke passer pga. eksamen Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 @Odesseiron Kan jeg spille fra Russland? Evt. fra Beijing? Hahah Det tror jeg vil føre til problemer for partneren din i forhold til responstid, og det er ikke særlig greit. Går bare ut over deg selv, har ingenting å si for partneren din, du spiller jo mot blizzard sine servere så det er den pingen som har noe å si. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Okei, i så fall så beklager jeg for å ha misledet dere. Så lenge det ikke påvirker partneren din og du har fast bosted i Norge så må du mer enn gjerne delta, all den tid det er Blizzard som står for serverne. Lenke til kommentar
111111111 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Prøvde å sjekke hva reglene er på denne siden, men det står ingenting. Hvilke maps som blir spilt, om det er MLG versjonene der det ikke går ann å spawne close position. Om det er GSL versjoner av maps. Om det er best av 3 osv. Litt mer info hadde vært fint. Lenke til kommentar
Icho Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Prøvde å sjekke hva reglene er på denne siden, men det står ingenting. Hvilke maps som blir spilt, om det er MLG versjonene der det ikke går ann å spawne close position. Om det er GSL versjoner av maps. Om det er best av 3 osv. Litt mer info hadde vært fint. Det er blizz versjonene, dvs. 1/3 sjanse for free win PvZ/TvZ på ST & meta. hver runde er best av 1 frem til semifinalene. Ganske dårlig at Gamer ikke ser på andre turnering og deres map valg, og kanskje vuderer om det er en grunn til at disse ikke bruker blizzard sitt "casual map pool" reglene finner du forøvrig her http://www.gamer.no/gamersparadise#&panel1-2 (trykk "les regler") Endret 13. mai 2011 av Icho Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 "Blir du slått ut så kan du også prøve på nytt igjen i en annen runde. Vi kommer til å ha nye runder på disse datoene:" Er disse andre rundene bare en dag? eller flere(som første runde)? Forøvrig litt teit å ha kvalikk til sluttspill midt i eksamensperioden. Særlig når disse deles over to dager, med et dags mellom rom. Slik at det øker sjansen for at det ikke passer pga. eksamen Alle rundene går to dager. Det blir altså to kamper ganger to. Som nevnt i artiklene så blir det muligheter til å kvalifisere seg helt ut til 4. juni, via hele åtte ulike delcuper, så det skal være nok av sjanser for de aller, aller fleste. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Konkurransen i dette spillet er kun på PC. Betyr det at mac-folk ikke får lov til å være med? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Nei, Mac-maskiner er også personlige datamaskiner. Lenke til kommentar
Icho Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Alle rundene går to dager. Det blir altså to kamper ganger to. Som nevnt i artiklene så blir det muligheter til å kvalifisere seg helt ut til 4. juni, via hele åtte ulike delcuper, så det skal være nok av sjanser for de aller, aller fleste. Nå er jo de siste eksamene rundt 4. juni, så skulle ikke bli overasket om noen ikke får sjansen. Men kan dere ikke da sette opp begge datoene, så vi slipper å gjette oss frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå